Problem polega na tym że np. wysyłam geologa o 12.00 na poszukiwanie węgla więc teoretycznie na godzinę 16.00 powinien wrócić i złożyć "raport". Jednak zamiast tego pan geolog rozpoczyna poszukiwanie od nowa i muszę czekać do godziny 20.00, gdzie nie mam pewności że i tym razem nie rozpocznie poszukiwania od nowa.

Podobna sytuacja zdarza się z Odkrywcami. Zamiast wrócić po wykonaniu zadania zaczyna on wykonywać je od nowa.

Problem tego typu miałem dopiero kilka razy jednak wypadało by to naprawić bo na dłuższą metę może to stać się uciążliwe .

A zmieniając na chwilę temat, pytanie. Jak długo można czekać na odpowiedz od supportu? Miesiąc temu wysłałem zgłoszenie o braku pozwoleń na budowę i oprócz Maila od automatu z potwierdzeniem iż zgłoszenie zostało przyjęte nie uzyskałem żadnej odpowiedzi.

Pozdrawiam.