Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 11 do 14 z 14

Wątek: usprawnienie wyżej tierowego wojska

  1. #11
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    24.02.2012
    Posty
    5
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez sparkz Zobacz posta
    Prosta sprawa .. jakies drobne usprawnienia w sile wojska nie zmienia mechaniki i nie sprawia gry bardziej ambitna, tylko ciut ogranicza straty, a wiec zmiejsza nacisk na rozsadne planowanie i rozbudowywanie produkcji militarnej. Na wyzszych levelach i tak jest ona absurdalnie wysoka a przy takich zmianach bedzie jeszcze latwiej dojsc do takiego samego poziomu....
    niekiedy usprawnienia, wzmacnianie czy osłabianie czegoś wymaga też zmiany mechaniki, co wtedy? porzucić cały projekt bo złota zasada "mechaniki się nie zmienia"?
    postęp dyktuje nam że podchodząc tak samo do różnych zadań można uzyskać różne efekty, gra powinna być zbalansowana, jeśli przeszkadza Ci że "za szybko by się lvlowało" wiec można by zmienić ilość przyznawanego doświadczenia za poszczególne typy wrogów, przede wszystkim bądźmy szczerzy że porównywanie bandyty z lasu do szkolonego rycerza jest troche ... dziwne, ot to tak jakby porównywać Ciebie czy mnie do żołnierza regularnej armii - można ale zdecydowanie jest tutaj "drobna" między mną a nim różnica. tak samo powinno być w grze, że jednostki szkolone i wyposażone w dobry sprzęt powinny być lepsze.

  2. #12
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    24.02.2012
    Posty
    5
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez rob_zombie Zobacz posta
    Wyżej tierowane ? Tier to poziom/przebieg, ale w sensie jakiej sekwencyjnej operacji z N iteracjami , więc tier 1, tier 2 .... tier N

    Idę się wyszałerować a potem będę podziwać moje karpety od łola do łola czym będę się niesamowcie endżojować.
    dzięki za wnoszenie dużo do dyskusji.

    a będąc szczerym chodziło mi o to by nie wbijać się tutaj z czystym, pięknym i dźwięcznym angielskim, a nakreślić z delikatnym angielskim akcentem o co mi chodzi, na polskim forum nie zawsze znajdzie się odpowiedź na nurtujące nas pytanie = trzeba poszukać na angielskim. samo w sobie słowo "level" nie zawsze będzie używane, trafi ci się taki "tier" i co? zonk? pierwszy raz widzę tiera, co to tier? a tak masz już tego knołledża że taki tier to inne określenie tego samego magicznego zagadnienia ...

    a zresztą - tak chciałem zabrzmieć ynteligętnie, przepraszam za nawyki z innych gier łonline

  3. #13
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez poiman18 Zobacz posta
    można by zmienić ilość przyznawanego doświadczenia za poszczególne typy wrogów, przede wszystkim bądźmy szczerzy że porównywanie bandyty z lasu do szkolonego rycerza jest troche ... dziwne, ot to tak jakby porównywać Ciebie czy mnie do żołnierza regularnej armii - można ale zdecydowanie jest tutaj "drobna" między mną a nim różnica. tak samo powinno być w grze, że jednostki szkolone i wyposażone w dobry sprzęt powinny być lepsze.
    Uwzglednij jeszcze to, ze sa serwery z ponad rocznym stazem i spora grupa ludzi na 50 levelu. Zmniejszysz ilosc expa na nowych pozostawiajac stare bez zmian -> ludzie sie obraza na to, ze w porownaniu do starszych graczy na to samo musza pracowac znacznie dluzej. Zmniejszysz na wszystkich -> zabierzesz ludziom wbite levele, moze jeszcze juz wydane diamenty ktore za te levele dostali ?
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  4. #14
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    24.02.2012
    Posty
    5
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez sparkz Zobacz posta
    Uwzglednij jeszcze to, ze sa serwery z ponad rocznym stazem i spora grupa ludzi na 50 levelu. Zmniejszysz ilosc expa na nowych pozostawiajac stare bez zmian -> ludzie sie obraza na to, ze w porownaniu do starszych graczy na to samo musza pracowac znacznie dluzej. Zmniejszysz na wszystkich -> zabierzesz ludziom wbite levele, moze jeszcze juz wydane diamenty ktore za te levele dostali ?
    popatrz na to też z tej strony, gdyby uwzględnić staż osób w jakimkolwiek mmo, czy innej grze online, coś takiego jak "postęp" było by niemożliwe bo ZAWSZE będzie różnica pomiędzy tymi co mają staż a tymi co dopiero co się pojawili, najlepiej od razu można by przypiąć na 1 stronie "sorry ale żadna sugestia nie przejdzie z powodu graczy ze stażem". każda gra musi się rozwijać, prędzej czy później wyjdzie patch, który sprawi że zmieni te proporcje doświadczenia. nie płaczmy nad rozlanym mlekiem i idźmy wraz z postępem.
    bądźmy szczerzy, jaka łatka, jaki dodatek cokolwiek - co by się nie pojawiło ZAWSZE pojawia się ludzie którym to się nie spodoba. gdybyśmy przez całe życie wychodzili z takiego założenia wciąż tkwilibyśmy w epoce kamienia łupanego bo "on ma coś czego ja nie miałem i to nie fair".
    graczom ze stażem można by zrekompensować straty jakimś upominkiem, jakoś nigdzie nie zauważyłem że nowi gracze plączą z tego powodu że nie dostali starych bonusów. trzeba się z tym pogodzić, nieraz mamy tego farta że my złapiemy bonus którego ktoś nie złapał, a nieraz będzie na odwrót. szkoda by mi było mojego progresu no ale cóż "patch wszedł, teraz będzie już tylko lepiej ... bo musi?"
    naprawdę Cie rozumiem, ale w praktycznie każdej grze online zdarza się tak że byle jaki nowy gracz ma zajefajny pakiet startowy czy inną extra paczkę z czymś czego ja nie miałem. czy się obrażam? nie, bo on po prostu miał szczęście że w tym i tym czasie akurat dołączył, taka jest po prostu kolej rzeczy.

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.