Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Wątek: handel

  1. #11
    Poznańczyk
    Cytat Zamieszczone przez Tekkenist Zobacz posta
    W ogóle cały ten system jest bzdurny. Grał ktoś z Was w WoWa? Tam jest handel idealnie rozwiązany.
    Jak ktoś wystawia towar na sprzedaż to powinien mieć prawo do spokojnego odejścia od kompa, a nie pilnować żeby zaakceptować to że ktoś kupił od nas towar (a jeśli olejemy to i pójdziemy to i tak jest źle bo wkurza się kupujący).
    Po co ta akceptacja transakcji przez sprzedającego? Po zakupie towar automatycznie powinien się pojawiać do odebrania w wiadomości.
    Akceptacja po to, że jak wystawiasz towar na który jest zapotrzebowanie, masz masę ofert, a towar jak wiadomo kiedyś się kończy, w momencie jak go nie masz to odrzucasz ofertę. Dla przykładu wczoraj miałem 25ofert, surowca wystarczyło dla 22. Pozostałe 3 odrzuciłem, w proponowanym przez Ciebie rozwiązaniu,bez akceptacji, miał bym co surowiec na minusie.

    Jest jeszcze coś denerwującego: trolle którzy wystawiają super atrakcyjne oferty, na które się każdy rzuca, a później oni to olewają i ludzie mają zamrożone surowce.
    Z jednej strony piszesz o spokojnym odejściu od kompa, a z drugiej że cię blokują nie potwierdzając oferty, odejdź na 8godzin od komputera. Po tym czasie surowiec wróci jeżeli oferta nie została zaakceptowana.

  2. #12
    Osadnik
    Dołączył
    06.03.2012
    Posty
    46
    Serwer
    Nowy Świat
    Po co ta akceptacja transakcji przez sprzedającego? Po zakupie towar automatycznie powinien się pojawiać do odebrania w wiadomości.

    a wyobraź sobie że masz nadmiar 100 marmuru i potrzebujesz go zamienić na deski liciaste do upgradu. wystawiasz troche atrakcyjniejszą oferte nawet bo trzeba ci na już, wiadomo czas działa na niekorzyść.
    a więc chciałeś 1x wymienić a jako że nie możesz narazie ustawić ilości deali które chcesz zrobić to odpowiedziało na oferte 5 osób. i co ? nagle sie okazuje że zabrali ci 400 marmuru który potrzebowałeś

  3. #13
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    05.03.2012
    Posty
    13
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez sirRonin Zobacz posta
    Opcja "ilość" przy składaniu oferty sprzedaży na rynek rozwiązałaby problem wielokrotnych transakcji i umożliwiałaby szybsze handlowanie (bo jeśli oferta się wyprzedała można ją wygasić i umożliwić wprowadzenie nowej. Np. deklaruję, że sprzedaję 10 mieczy za 10 marmuru maksymalnie 10 razy.
    This.

    A jak nie pasuje to powinno być jak w WoWie, wystawisz towar, on schodzi i oferta znika. Żadnego akceptowania, towar ląduje na mailu instantowo.
    Poza tym w WoWie możesz wystawiać ofert ile chcesz jednocześnie, ale nvm.

    Blokowanie surowców na 8h to przedpotopowa bzdura. Zupełnie niepotrzebne utrudnianie komuś życia. Po co dyskutować czy ktoś ma (lub może) odchodzić od kompa na 8h czy nie. Takiego czegoś nie powinno w ogóle być i bez dyskusji.

    Goldmano: to co napisałem powyżej: albo powinna być możliwość ustawiania ile razy chcesz sprzedać towar, albo powinien być to zawsze 1 raz. W obu przypadkach akceptacja sprzedającego nie byłaby potrzebna.

  4. #14
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    14.03.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Kolonia
    może po prostu dodać gdzieś zakładkę 'wysłane oferty'. można by taką ofertę w odpowiednim czasie odrzucić. zmiana na 4h też bez sensu bo znajdą się tacy co im to też będzie przeszkadzać. na 1h ten sam argument.

  5. #15
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    28.02.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Nowy Świat
    Witam Wszystkich
    Poprawną formą handlu i wystawiania towaru powinna być natychmiastowa transakcja po jej zakupieniu .
    Przykład :
    Przeglądamy zakładkę "Handel" i widzimy wystawione 100 szt Węgla za 1 monetę , jest to okazyjna cena o postanawiamy z niej skorzystać . Po zatwierdzeniu transakcji , automatycznie towar pojawia się w naszej poczcie .


    Błędem dla ekonomi w grze jest czekanie na potwierdzenia transakcji , która w momencie wystawienia prze gracza jest przez niego akceptowana .
    Powoduje to liczne nadużycia i niepotrzebne nerwy wśród graczy .


    Pozdrawiam
    Dreamfas / Tomek

  6. #16
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    04.02.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Nowy Świat
    Witam!

    Moje propozycje:

    1. Powinien byc filtr bo robi sie balagan - wchodzimy i szukamy np. wegla - klikamy na wegiel i wychodza oferty dotyczace tylko jego a nie cala masa innych ofert ktorych przegladniecie niekiedy trwa i trwa.

    2. Powinno byc ustalenie stawki ile kto moze danego towaru sprzedac. Np.: Wystawiamy na sprzedaz 1000 wegla w ofercie 100 wegla za 10 monet. Towar powinien byc blokowany/zabierany i po kupnie przez kogos od razu sie u niego pojawic, nie czekajac az ktos zaakceptuje czy chce jeszcze sprzedac czy nie. Osoba kupujaca powinna miec tez mozliwosc kupienia np. 3 ofert 100 wegla po 10 monet jezeli jest tyle dostepnego.

    3. Rozwiniecie kantoru zeby mozna bylo dac wiecej ofert, 2 poziom dwie, trzeci 3 itd.

    4. Gdyby byl wprowadzony punkt 2 mozna bylo by wydluzyc oferty czasowo.

  7. #17
    Odkrywca Awatar Idho
    Dołączył
    02.03.2012
    Posty
    199
    Serwer
    Słoneczny Gród
    1) Zwiększenie limitu pozwoliłoby bardziej na sensowne oferty. Każdy by się zastanowił czy oferta jest sensowna bo nie chciałby tracić 1h czy 2h na czekanie i zmianę oferty, gdyż była bezsensownie zawyżona.

    @Looser bez obrazy ale to ty mówisz bez sensu. Co ma limit oferty do tych noob'ów, czy one trwają 10min czy nawet 12h zawsze będą takie osoby, moim zdaniem jak ci to aż bardzo przeszkadza, to zaproponuj aby osoby z twojej ignore listy nie były widoczne na handlu, tak jak na chacie i masz problem z głowy.

    2)Nie raz handluje po 2-6k surowca, więc wysyłanie XXX ofert jest dla mnie lekko irytujące. Mam 26 lvl dopiero zastanawiam się jak będę miał z 35lvl to chyba będę operował na 20k surowców, bez sensu jak dla mnie bawić się po 400. To jest dobre do 20lvlu.

    3)Właśnie niektórzy lubią tracić czas, ja jak robię XXX ofert i mam za każdym razem bawić się suwakiem nie sprawia mi takiej radochy, tak samo jak z wojskiem etc.
    Dlaczego nie można wpisywać cyfr o wiele szybsze i efektywniejsze takie rozwiązanie niż suwak

  8. #18
    Początkujący Osadnik Awatar ElGrafitto
    Dołączył
    28.02.2012
    Posty
    12
    Serwer
    Nowy Świat
    Zdecydowanie Handel można by bardziej rozbudować.
    Moja propozycja to
    - Możliwość wystawienia powiedzmy 3 a nie 1 aukcji
    - Wydłużenie czasu aukcji do max 1godz.
    - Towary z niezaakceptowanych/nieodrzuconych aukcji wracają do nas po powiedzmy max 3godz.

    I najważniejsze !
    Jeśli wystawiamy jakąś aukcję a ktoś dokona zakupu to ni ma możliwości odrzucenia oferty!!
    Nic w tej grze mnie tak nie irytuje jak sytuacja kiedy po kilkuminutowym przegrzebywaniu ofert handlowych znajduje jakąś naprawdę interesującą.. przepełniony podnietą klikam kup a ty po chwili komunikat że sprzedawca odrzucił moją ofertę :/ Wiem że ten mechanizm jest najłatwiejszy i rozumiem dlaczego tak to zostało skonstruowane ale myślę że jak by trochę pokombinować to można by to inaczej stworzyć;p Np. jeśli sprzedawca złapie się na tym że wystawił niekorzystną dla siebie aukcje jedynym wyjściem dla niego jest usunięcie aukcji. W przeciwnym wypadku gdy kupujący dokonuje zakupu u sprzedawcy pojawia się info i zasoby są automatycznie wymieniane. Jeśli sprzedawca nie posiada zasobów aukcja zostaje zatrzymana i kupujący dostaje odpowiednie info. (inne niż w przypadku wycofania aukcji) Jeśli kupujący dokona zakupu a sprzedający wcześniej wycofał towar (kupujący nie miał odświeżonego handlu) aukcja się nie odbywa a kupujący dostaje odpowiednie info (inne niż w przypadku braku towaru u sprzedającego) Co by nam to dało ?? Przede wszystkim handel stał by się ciekawszy i profesjonalny Bo kto to widzial np w takim WoWie że by mi tu się sprzedawca rozmyślił i nie dał towaru Grrry ;pp

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.