Pokaż wyniki od 1 do 1 z 1

Wątek: Generalicja (propozycja urozmaicenia generalicji)

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Słoneczny Gród

    Generalicja (propozycja urozmaicenia generalicji)

    Myślę, że większość zgadza się, iż wojny w setllers nie są jakoś specjalnie dopracowane chciałbym zaproponować pewne urozmaicenie.

    Mianowicie zdobywanie PD przez naszą generalicję oraz umiejętności drugorzędne generałów.

    Otóż myślę sobie, że dzięki zwycięstwom do których Nasz generał doprowadził wojska mógłby dostawać PD, a wraz z ich wzrostem wskakiwać na kolejne poziomy. Do czego to potrzebne, ano właśnie do tzw: umiejętności drugorzędnych.

    Otóż pomysł wygląda tak: Każdy generał miałby przypisaną jakąś dotatkową umiejętność, powiedzmy takie:

    Plądrowanie: po zwycięskiej walce general zbiera większą ilośc łupów o tyle procent na jakim jest poziomie. NP; generał na 20 levelu zbiera 20% więcej łupów.

    Zamaskowanie i szpiegostwo: dzięki zamaskowaniu i wprowadzeniu przeciwnika w błąd, armia przeciwna wystawia mniejszą armie o ilość procent równą levelovi genka. Czyli generał na 20 levelu ma szansę walczyć z 20% słabszym przeciwnikiem.

    Strateg: siła wojsk atakujących zwiększa się o level generała.

    Moc lecznicza: dzięki opanowaniu wiedzy leczniczej generał jest w stanie uleczyć część wojska po wygranej bitwie. Np; 20 levelowy generał po wygraniu bitwy jest w stanie wyleczyć 20% "poległego" w bitwie wojska.

    To takie podstawowe umiejętności przydatne do walki z bandziorami.

    Jeśli doczekamy sie PVP umiejętności drugorzędne nabiorą dodatkowej wagi. Oto umiejętności przydatne w PvP:

    Żądza krwi i sodomia: w wypadlu udanego ataku general wymorduje również cywili w procencie równym swojemu levelowi.

    Zabijanie generałów: generał po zwycięstwie ma szansę zamordować wrogiego generała. Szansa wynosi w procentach tyle ile ma lvl genka. 20 levelovy gienek ma 20% szans na morderstwo.

    Obrońca: podczas obrony zwiększa siłe wojska o procent swojego levelu. Ten generał jako jedyny zbiera doświadczenie tylko i wyłącznie podczas udanej obrony.

    Kontratak: Podczas nieudanej obrony zwieksza straty przeciwnika o procent równy levelowi.


    Umiejętności drugorzędne jak również level generała będą tajemnicą dla wroga.

    Podczas werbowania w tawernie genka gracz nie będzie wiedział jaką umiejętnością dysponuje generał, dowie się o tym dopiero po werbunku.

    Liczba generałów dla danego gracza musi zostać ograniczona powiedzmy do czterech, dzięki czemu będziemy zmuszeni wybrać jak chcemy walczyć.

    Jeśli zwerbujemy genka o nieodpowiednie umiejętności można takiego zwolnić i zatrudnić innego.

    Jeszcze kilka słów o zdobywaniu PD. Liczba punktów doświadczenia zdobytych przez generał zależna byłaby od wielkości armii jaką prowadzi do boju, oraz od trudności starcia. Im bitwa bardziej wyrównana, a siły wroga zbliżone do naszych tym więcej PD gen zdobywa.
    Ostatnio edytowane przez Drew ; 14.03.2012 o 21:54

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.