Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: Szkolenie jednostek a wymagane surowce

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    10.03.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Kolonia

    Szkolenie jednostek a wymagane surowce

    Witam.
    Mam pomysł na bardziej czytelne szkolenie jednostek.

    Obecnie kiedy nie mamy wystarczających surowców chociażby do produkcji Rekruta w koszarach to przy wymaganiach mamy podane ilości:

    10 (wymagana ilośc surowców)
    10 (na czerwono - zbyt mało surowców)

    lecz nie widzimy faktycznego stanu surowców w naszym magazynie czy inaczej mówiąc na stanie.
    Aby sprawdzić ile mamy surowców musimy wejsc w magazyn i wybrać odpowiednią zakładkę.

    Mój pomysł na rozwiązanie tego problemu to podanie (pod wymaganą ilością do szkolenia jednostki) obecnej ilości surowców czyli:

    10 (wymagana ilośc surowców)
    8 faktyczna ilośc surowców na chwilę obecną (na czerwono jeżeli jest zbyt mała, ale podana na tą chwilę co jest ważne)

    przy 10 znika kolor czerwony i widzimy ze mozemy budowac.
    Co nam to daje ? nie musimy zbędnie chodzić po setkach opcji tej gry i widzimy czy mając 9 surowców mozemy poczekac kilkanascie sekund i wyszkolic jednostkę.
    Wypadało by także zmienić to jezeli mamy np zatrudnic 8 jednostek (liczba wymagana i liczba obecnie posiadanych surowców).

    Napiszcie co o tym myslicie - takie rozwiązanie bylo w innych grach i sie sprawdziło

  2. #2
    Osadnik
    Dołączył
    13.03.2012
    Posty
    50
    Serwer
    Kolonia
    Wymagane surowce na żołnierzy to jest makabra... nie można obniżyć? Co taki jeden zrobi z 10 mieczami? Wyprodukowanie jednego długo zajmuje przez co sztucznie wydłuża się grę... TO NUDZI!!! Zwłaszcza jak nie ma save'ów. Wystarczyłoby 1x1x1. Byłoby realistyczniej. Poza tym prowadzenie walk, strategii jest kretyńsko rozwiązane. Trzeba zdać się na automat. Sam prowadzić nie mogę...

  3. #3
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    14.03.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Kolonia
    Proponuje aby szkolenie nowego woja było na poziomie 1 x broń 2x piwo przy obecnym stanie idzie to strasznie długo i nie jest to odzwierciedlone podczas walki ,starty są duże a wytworzenie nowych makabrycznie długie

  4. #4
    Odkrywca Awatar spyderek
    Dołączył
    07.02.2012
    Posty
    400
    Serwer
    Nowa Ziemia
    dwóch mieczników lvl3 zbuffowanych robi ok 100 brązowych mieczy na godzinę więc nie jest to wcale tak makabrycznie długo

  5. #5
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez elroberto Zobacz posta
    Proponuje aby szkolenie nowego woja było na poziomie 1 x broń 2x piwo przy obecnym stanie idzie to strasznie długo i nie jest to odzwierciedlone podczas walki ,starty są duże a wytworzenie nowych makabrycznie długie
    Tempo gry jest przystosowane do grania w ta gre miesiacami a moze nawet latami. Jesli Ci to nie odpowiada - powieksz produkcje albo znajdz jakas dynamiczniejsza gre.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.