Witam.
Mam pomysł na bardziej czytelne szkolenie jednostek.
Obecnie kiedy nie mamy wystarczających surowców chociażby do produkcji Rekruta w koszarach to przy wymaganiach mamy podane ilości:
10 (wymagana ilośc surowców)
10 (na czerwono - zbyt mało surowców)
lecz nie widzimy faktycznego stanu surowców w naszym magazynie czy inaczej mówiąc na stanie.
Aby sprawdzić ile mamy surowców musimy wejsc w magazyn i wybrać odpowiednią zakładkę.
Mój pomysł na rozwiązanie tego problemu to podanie (pod wymaganą ilością do szkolenia jednostki) obecnej ilości surowców czyli:
10 (wymagana ilośc surowców)
8 faktyczna ilośc surowców na chwilę obecną (na czerwono jeżeli jest zbyt mała, ale podana na tą chwilę co jest ważne)
przy 10 znika kolor czerwony i widzimy ze mozemy budowac.
Co nam to daje ? nie musimy zbędnie chodzić po setkach opcji tej gry i widzimy czy mając 9 surowców mozemy poczekac kilkanascie sekund i wyszkolic jednostkę.
Wypadało by także zmienić to jezeli mamy np zatrudnic 8 jednostek (liczba wymagana i liczba obecnie posiadanych surowców).
Napiszcie co o tym myslicie - takie rozwiązanie bylo w innych grach i sie sprawdziło