czesc chciałem kupić klejnoty za 100 zł wbijam na przelewy 24 przekierowywuje mnie do ipko logoje sie i co dalej cisza ? daje przelew jedno razowy i dalej nic ?![]()
czesc chciałem kupić klejnoty za 100 zł wbijam na przelewy 24 przekierowywuje mnie do ipko logoje sie i co dalej cisza ? daje przelew jedno razowy i dalej nic ?![]()
powinno się chyba wszystko samo pootwierać i poustawiać do przelewu wraz z kwotą i odbiorcą pozostawiając Tobie jedynie opcję anulowania transakcji lub jej potwierdzenia, ale to pko to na 100% nie wiem
... w oczekiwaniu na D3 się starzejemy ...
mam ten sam problem co FumaPL.
Coś nie tak z tymi płatnościami mają ,ja paysafecard próbuje zapłacić w tej chwili od ponad 1,5 doby moje kupony mają status zawieszenia cytuje -„(W trakcie płatności“ – kwota została wysłana do serwisu internetowego, jednak nie została ona jeszcze zaksięgowana). W tej chwili nie mam klejnotów na koncie gry ,ani pieniedzy za zakupiony kupony paysafecard na potrzebe tej gry . Support nie odpowiada żadnych wyjaśnień co jest grane ? ładny start tej gry,czuje się okradziony i ostrzegam potencjalnych kupców przed lokowaniem pieniedzy w gry które płatności nie mają dopracowane .Cisza nikt nic nie wie Czeski film ,a ja 200zł w plecy
![]()
Również chciałem zgłosić problem dotyczący płatności. Mój problem dotyczy banku Pekao sa. Gdy wchodzę pekao24 przekierowuje mnie na stronę banku. Tam jednak jest tylko biały ekran. Sprawdziłem jak to wygląda w innych bankach. Tam przynajmniej po przekierowaniu wyświetla się strona banku.
Jeszcze jedno pytanko przy okazji. Jak wygląda sprawa z płatnościami PayPal? Czemu gdy chcę zapłacić w złotówkach przelicza mi od razu kwotę na dolary? Podam przykład wybieram opcję kupna za 100zł. Klikam w zakładkę PayPal a tam widnieje 31,5$. I tutaj pytanko. Czy muszę mieć dolary na koncie żeby taką operację sfinalizować? Czy system po kursie ustala kwotę do zapłacenia? A może jest ona stała i wynosi właśnie 100zł?
PS: Do czasu wyjaśnienia wątpliwości wstrzymam się z zakupem.
Wracam do tematu i musze go poprawic, skontaktowałem się z supportem paysafecard i tylko tam uzyskałem podpowiedz zebym ponownie numery kuponu urzył na tej samej transakcji .Pomogło klejnoty pojawiły sie na koncie gryAle to nie usprawiedliwia milczenie pomocy technicznej samej gry 38 godz bez odzewu i jeszcze nic nie dostałem to coś nie tak
![]()
Problemy z płatnościami należy zgłaszać do supportu. Support odpowiada najczęściej do 48 godzin, jeśli jest dłuższy czas wynika on z większej ilości zgłoszeń. Skargi i uwagi piszemy www.thesettlersonline.pl/pl/pomoc-i-wsparcie a nie na forum.
Pozdrawiam,
MOD_Soliren