Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 11 do 19 z 19

Wątek: Wersja Mobilna

  1. #11
    Osadnik Awatar mnlf
    Dołączył
    28.02.2012
    Posty
    24
    Serwer
    Nowy Świat
    Gdyby gra tak rygorystycznie nie sprawdzała wersji flasza to by działała na telefonach i tabletach.

    Niestety settlers jest uparte i jeśli nie ma napisane że to flasz 11 to nie pójdzie - a jak wiadomo adobe porzucił rozwój flasza na procesory mobilne i na ARMach najwyższa istniejąca wersja flasza to 10 ileś tam.

    Jak komuś bardzo zależy to może wziąć binarny edytor i podmienić nim cyferkę w pliku libflashplayer.so tak aby przedstawiał się jako wersja 11 - wtedy może gra ruszy (zostaje jeszcze kwestia pamięci bo gra zjada sobie na dzień dobry prawie pół GB RAMu a nie każdy telefon ma tyle)

    Swoją droga jestem ciekaw co będzie za pół roku albo rok bo jak wiadomo adobe zapowiedziało, że całkowicie porzuca rozwój flasza w formie nspluginu (dlatego dla przeglądarek takich jak firefox i opera wersja 11 będzie ostatnią), ciekawe czy jak wyjdzie flasz 12 to też będzie się domagało najnowszej wersji (co automatycznie wykluczy wszystkie przeglądarki poza chrome i być może ie).

  2. #12
    Początkujący Osadnik Awatar Torba
    Dołączył
    11.03.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Kolonia
    Szkoda, że z symbianem ubogo ... ;/

  3. #13
    Początkujący Osadnik Awatar HeilCloshard
    Dołączył
    11.03.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Kolonia
    Moim zdaniem nie należy czekać na aplikację mobilną, tylko na urządzenie przenośne, które zacznie bez problemów i gładko obsługiwać gry przeglądarkowe.

  4. #14
    Osadnik Awatar mnlf
    Dołączył
    28.02.2012
    Posty
    24
    Serwer
    Nowy Świat
    HeilCloshard za długo czekałeś Mam takie urządzenie, można je było kupić od jesieni 2009roku do połowy roku 2011 teraz już go nie robią.

    Z tym że tso i tak nie uruchomisz ze względu na kaprys adobe które stwierdziło, że nie będzie wypuszczać nowych wersji flasza na procesory ARM, ale to już nie jest wina urządzenia.

  5. #15
    Początkujący Osadnik Awatar HeilCloshard
    Dołączył
    11.03.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez mnlf Zobacz posta
    HeilCloshard za długo czekałeś Mam takie urządzenie, można je było kupić od jesieni 2009roku do połowy roku 2011 teraz już go nie robią.

    Z tym że tso i tak nie uruchomisz ze względu na kaprys adobe które stwierdziło, że nie będzie wypuszczać nowych wersji flasza na procesory ARM, ale to już nie jest wina urządzenia.
    Będę musiał poszukać. Dzięki za informację.

  6. #16
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    13.03.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Spil Zobacz posta
    jesteś świadomy, ze prosisz o przepisanie silnika na inny język programowania w swoim poście? po czym wszelkie nowości, należałoby nanieść w obu językach, co skutkuje tym, że potrzeba by 2x więcej osób nad tym pracującym? podsumowując wydanie sporej ilości tysięcy polskich złotych monet by to zrealizować, z tą różnicą, że aplikacja jest już online więc problem z dostępem z urządzeń mobilnych, leży po stronie urządzeń mobilnych. Nie wiem jak administracja, ale szczerze wątpię aby mieli to w planach, bo to po prostu wyjdzie słaby produkt.

    szukałeś może rozwiązań, jak poprawić swoją wersję odtwarzacza Flash po stronie swojego urządzenia mobilnego? może to rozwiąże problem.
    Przepisanie całej gry z silnikiem to pomysł "troche" szalony, jednakże jeśli aplikacja ta nie byłaby zrobiona w ActionScripct-cie - nie byłoby takich problemów.
    Z tego co słyszałem - Flash pod urządzenia mobilne nie powinien już być zbytnio rozwijany, bo pozostałe języki go prawie w całości wyparły.

  7. #17
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    18.03.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Czarci Gaj
    Przeportowanie wcale nie było by ciężkie. Gameloft zrobił tak z GreenFarm.
    Jednak chyba lepszym pomysłem było by dopracowanie wersji online by dobrze współgrała z mobilnymi przeglądarkami, między innymi dodanie przycisku maksymalizacji i dostosowanie do używania dotyku (bo aktualnie np. umieszczanie budynków jest ciężkie gdyż ciężko jest przewidzieć gdzie dokładnie zostanie umieszczony. Podobnie i wymagany dwuklik jest dość uciążliwy. Zasadniczo Flash ma możliwość zapisania tworzonej w nim aplikacji w wersji dostosowanej do na platformy mobilne.
    Gesty (zoom itp. również by pomogły).
    Ja aktualnie gram na Galaxy S II z Androidem 4.0.3. Jednak działa to tylko w przeglądarce Dolphin Browser HD (polecam tą przeglądarkę gdyż jest najbardziej kompatybilna z różnymi aplikacjami online). Jednak czasem sterowanie jest dość uciążliwe.

  8. #18
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    09.03.2012
    Posty
    14
    Serwer
    Nowy Świat
    Jestem posiadaczem Nokii n900... niestety mimo najnowszego flasha gra nie dziala, wszystko sie laduje lecz nic nie mozna zrobic.. jest to irytujace ale to chyba wina urzadzenia? czyz nie?

  9. #19
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    18.03.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Czarci Gaj
    Nie tyle wina urządzenia co wersji Flasha, niestety na N900 jest to wersja niedopracowana i nie posiada kilku opcji umożliwiających uruchamiania bardziej zaawansowanych apli aplikacji Flash, jednakże spróbuj może na innej przeglądarce. Przy Androidzie właśnie tylko na Dolphin Browser działa wiec możliwe że na N900 również jakaś przeglądarka umożliwi grę. Mnie irytuje tylko brak obsługi sprzętowej myszki przez Flasha, nie wykrywa pozycji kursora podczas przesuwania tylko podczas kliknięcia czyli jak przy dotykowej obsłudze mimo iż Android 4.x już to wspiera i część aplikacji z tego korzysta.

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.