Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: Problem przetrzymywania towaru przez handlujących

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    29.02.2012
    Posty
    3
    Serwer
    Nowy Świat

    Problem przetrzymywania towaru przez handlujących

    Witam,
    Chciałem się opowiedzieć za skróceniem czasu na podjęcie decyzji osób handlujących. Wg mnie jest to niedopuszczalne, aby w czasie handlu, osoba która wystawiła swoją ofertę (która wisi 10 minut) miała 8 godzin (!) na zaakceptowanie lub odrzucenie ofert od osób, które się zgłosiły, a tym samym przetrzymywanie ich towaru.

    Jeżeli już ktoś wystawia swoją ofertę, na którą druga strona musi się zgłosić w ciągu 10 minut, to taka sama zasada powinna obowiązywać w drugą stronę, czyli jeżeli ktoś dostaje ofertę, to ma 10 minut na podjęcie decyzji.

    Już wielokrotnie się spotkałem z przetrzymywaniem wielu kluczowych surowców: 400 marmuru/desek liściastych, gdzie w zasadzie mógłbym się po chwili wymienić z innym graczem, ale w świetle obowiązujących obecnie reguł, muszę czekać nawet 8 godzin, na podjęcie decyzji od drugiej strony.

  2. #2
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    01.03.2012
    Posty
    8
    Serwer
    Nowy Świat
    lepsza byłaby możliwość kasowania towaru z zaakceptowanych ofert
    gość wystawia np. 5 marmuru za 5 liściastych
    ja akceptuje i czekam (i tak mogę długo czekać)- więc po 3 min oczekiwania mogę wycofać mój towar z oferty

    to byłoby z sensem

  3. #3
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    29.02.2012
    Posty
    3
    Serwer
    Nowy Świat
    Też dobry pomysł.

  4. #4
    Osadnik
    Dołączył
    12.02.2012
    Posty
    26
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Może w inną stronę lepiej pójść. Wystawiasz ofertę sprzedaży, ktoś ją przyjmuje i po transakcji. Nie widzę żadnego uzasadnienia w tym żeby sprzedawca miał się dodatkowo zgadzać na sprzedaż. Po co wystawia ofertę? Jak chce sprzedać konkretnemu graczowi to jest na to inne miejsce niż panel handlu.
    Pozdrawiam
    Paul_Raven

  5. #5
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    03.03.2012
    Posty
    8
    Serwer
    Nowy Świat
    Paul_Raven Trochę się z Tobą nie zgodze, ponieważ tutaj chodzi o wielodostępowość. Przykład:
    Masz w magazynie np 400 marmuru, wystawiasz ofertę powiedzmy 100 marmuru za 100 liściastych, dostajesz 10 ofert i nie masz na pokrycie wszystkich. I ostatecznie Ty decydujesz czy sprzedasz 100, 200 czy 400.
    Drugi problem - w przypadku dużej ilości surowca, weźmy 2500, jakbyś chciał to wysprzedać to masz 6 transakcji po 400 - godzinę musisz siedzieć na aukcji i non stop ponawiać. Gdzie w obecnym systemie w 2 min możesz opylić magazyn.
    Trzy, jest to gra przeglądarkowa i czasem ma zwiechy, czasem komuś wetnie sieć, ktoś kogoś zawoła etc. zdarza sie

    Pomysł gustava.... skórka za wyprawkę, admini musieli by się trochę rzeźbić w kodzie, po co? skoro w łatwy prosty i szybki, wręcz bezingerencyjny sposób można własnie limit 8h zmienić do 10min. max 1h.

    moja propozycja, nie mieszać w kodzie i wymyślać idealne rozwiązanie, tylko optymalnie zmniejszyć limit.

  6. #6
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    13.02.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Moim zdaniem mógłby się pojawiać przy nicku wystawiającego ofertę jakiś znaczek czy jest online, wtedy wiedziałbym, że ten który jest dostępny teoretycznie szybciej mógłby zaakceptować lub odrzucić ofertę wymiany. Albo niech pojawiają się tylko oferty osób dostępnych w danej chwili w grze.

  7. #7
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    14.02.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Nowa Ziemia
    jak ktos wystawia cos to znaczy ze jest zalogowany w grze, inna sprawa ze za chwile moze byc afk

  8. #8
    Początkujący Odkrywca Awatar kazuja
    Dołączył
    01.03.2012
    Posty
    157
    Serwer
    Słoneczny Gród
    I tak beznadziejny ten handel w zadnej grze tak nie ma jak tu ktos wystawia i automatycznie to kupujesz i masz moze sie co najwyzej czekac az towary zostana dostarczone przez handlarzy a nie tak jak tu ktos kupi a oferta nadal wisi czemu tylko 1 oferte mozna dac w ogole smieszny ten handel tutaj jest. Powinni to przebudowac w finalnej wersji gry, najlepiej jak by bylo ze mozna kilka ofert wystawic surowce znikaja z konta sprzedajacego jak daje oferte jak ktos kupi to automatycznie oferta znika a nie 20 graczy moze sobie kupic i po sprawie.

  9. #9
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    03.03.2012
    Posty
    5
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Moim zdaniem jedynym rozwiazaniem, aby zachowac wielkokrotnosc sprzedazy i ulzyc nam jest wprowadzenie dodatkowej opcji - ile razy chcesz to sprzedac. czyli masz 300 kamienia, chcesz sprzedawac po 100, dodatkowo wpisujesz ze chcesz sprzedac 3, wynik bedzie 100x3 i sprawa rozwiazana, zadnego potwierdzenia przez sprzedajacego, surowce natychmiast wymieniane. tylko wpierw trzeba by bylo sie uporac z problemem, ze aukcja sie skonczyla 2 godziny wczesniej a oferty nadal leca

  10. #10
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    03.03.2012
    Posty
    8
    Serwer
    Nowy Świat
    Jak masz handel za walute to tak mogłoby być, a i tak byś narzekał, bo przeważnie ludzie sprzedawaliby pełnymi pakietami po 400, aby jak najwięcej towaru spieniężyć, a tutaj, możesz prawie kupić co chcesz za towar który masz. Problem zaczyna się przy towarach droższych niż monety, np miecze z żelaza, nie mówiąc już o późniejszych towarach. ustalmy ze jakiś miecz (Excalibur) 1 miecz to 10 monet. chcesz sprzedać 400 mieczy, daje nam to 10 ofert, przybliżając, 2h wystawiania. Przy czym, wykreślasz z rynku tych co maja mniejsza ilość surowca, oraz tych którzy chętnie by kupili, ale mniej. Jeśli na obronę weźmiesz usunięcie limitów, to po 23 na Nowym świecie, na kanale handlowym oferty lecą w tysiącach szt surowca, co też blokowałoby handel. obecny system jest ciekawy i przy handlu wymiennym dobry. tylko bolą zamrażające oferty.

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.