Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: Dźwięki ważna sprawa

  1. #1
    Kfazir

    Dźwięki ważna sprawa

    Witam wszystkich osadników!
    Chciałbym podrzucić pomysł dodania jakże przyjemnych i myślę że ważnych dźwięków jakimi zawsze obdarzała nas gra. Mówię tu o dźwiękach kowala, kamieniarza, górnika, rolnika itd. itp. Wszystko fajnie słychać ptaszki, ćwirki, chrumknięcia dzików...ale przecież żyjemy również na tym terenie Więc kiedy będziemy przesuwać się np. nad chatką kamieniarza fajnie byłoby usłyszeć jak pracuje. Wszyscy którzy zetknęli się z The Settlers wiedzą o co jakie efekty dźwiękowe chodzi. Mam nadzieję że znajdą się osoby które podepną się do tego pomysłu i że uda się dodać dźwięki życia Pozdrawiam wszystkich zaczynających przygodę z The Settlers online!

  2. #2
    Osadnik Awatar Sedzia_Dredd
    Dołączył
    26.02.2012
    Posty
    153
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Podoba mi się pomysł, mimo że osobiście wolę siedzieć przy obecnych dźwiękach tła - pozostałe odgłosy wyłączam, więc dźwięki wspomniane przez ciebie tęż powinny mież możliwość włączania/wyłączania. Ja sam myślałem o dodaniu dźwięku osadnikom - niech po najechaniu/kliknięciu na nich mówią co tam im na sercu leży
    ::. .:: Emotions... There oughta be a law against them ::. .::

  3. #3
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    02.03.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Bardzo dobry pomysł! Popieram

  4. #4
    Fiszer18
    Cytat Zamieszczone przez Kfazir Zobacz posta
    Witam wszystkich osadników!
    Wszyscy którzy zetknęli się z The Settlers wiedzą o co jakie efekty dźwiękowe chodzi. Mam nadzieję że znajdą się osoby które podepną się do tego pomysłu i że uda się dodać dźwięki życia Pozdrawiam wszystkich zaczynających przygodę z The Settlers online!
    Jestem jak najbardziej za tym pomysłem. Odgłosy pracujących rzemieślników były od zawsze w The Settlers - począwszy od ery Amigi

  5. #5
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    13.02.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Mi osobiście bardzo brakuje stukania w kamień, czy pukania w kopalni Dodatkowo fajnie byłoby w momencie przybliżania mapy wzrost natężenia dźwięku, tak że gdy będzie na ekranie kilka budynków dźwięków będzie więcej, ale będą ciche, gdy będzie duże przybliżenie i np jeden budynek będzie tylko odgłos z tego budynku i będzie on głośniejszy. I oczywiście opcje dźwiękowe dla kogoś kogo mogłyby te dźwięki irytować żeby sobie je wyłączył lub wyciszył

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.