Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 11 do 15 z 15

Wątek: chat!

  1. #11
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    05.03.2012
    Posty
    6
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Ch0sen0ne - mi bardziej chodziło o ustawienie miast 1 oczka kanałowego np 3 oczek. Wtedy można pisać na tych kilku kanałach jednocześnie bez resetu. :3 Lvl niższe czasem wnoszą fajne rzeczy do dyskusji, jednak często też spamują w stylu "ilu mi potrzeba by zabić bandytów", "skąd wziać to drewno?" itp. To denerwuje. No i nie powisz mi, że dzieci neo nie siedzą po 22 (swoja drogą który to kanał 18+?)

  2. #12
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    03.03.2012
    Posty
    11
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Pasek przesuwania czatu jest kiepski. Nie można płynnie przesuwać rozmowy. Kolega mi pisze, że chce do zbufowania powiedzmy leśników i coś tam, potem ja chce cofnąć żeby zobaczyć co to było i muszę się nagimnastykować, żeby trafić w odpowiednią linijkę rozmowy.

  3. #13
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    03.03.2012
    Posty
    11
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Dlaczego w zakładce handlu można dawać tylko jedną ofertę na raz?

  4. #14
    Osadnik
    Dołączył
    05.03.2012
    Posty
    30
    Serwer
    Nowy Świat
    sorry za off-topic ale wg mnie czat powinien być dostępny w momencie wybudowania Kantora Handlowego, z pewnością znalazłoby się na nim więcej sensownych wypowiedzi
    Ostatnio edytowane przez alienoz123 ; 06.03.2012 o 14:20

  5. #15
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    05.03.2012
    Posty
    6
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Alienoz, nie e, osobiście nie zamierzam nawet budować tego Jak dla mnie zły pomysł.

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.