Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3
Pokaż wyniki od 21 do 27 z 27

Wątek: Pozwolenia na budowę

  1. #21
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    03.03.2012
    Posty
    11
    Serwer
    Słoneczny Gród
    pozwolenia są okej za podbijanie wyspy. ale za rozbudowę chałupy władka tez mogłyby być.

  2. #22
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    06.03.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Nowy Świat
    Jak bym miała płaacić za gre to bym grał w WoW'a
    Na bank nie wcisne zeta w inną gre tym bardziej na przeglądarke :P

  3. #23
    Osadnik
    Dołączył
    05.03.2012
    Posty
    30
    Serwer
    Nowy Świat
    to fakt, jak już mam płacić za grę w przeglądarkę to niech chociaż te ceny nie będą takie wygórowane, bo obecnie to jest śmiech na sali.Właściciele gry postawili w tej chwili zaporowe stawki, wiadomo,że wraz z ich obniżeniem będzie rosło zainteresowanie,a co za tym idzie realne $$ dla właścicieli. Juz gdzieś wcześniej to napisałem,ale powtórze - chytry traci dwa razy więcej...
    Co do systemu pozwoleń dobrze,że on jest,ale pomysł z rozbudową domu władyki i z każdym jego poziomem 5-10pozwoleń nie zachwiałby grą(tymbardziej,że jego rozbudowa to nie jest wcale taka tania materiałowo sprawa), a wręcz przeciwnie. Nie ma co się też oszukiwać,że trzeba się z czasem skupić na jednej gałęzi przemysłu i handlowac z innymi - nie można mieć wszystkich surowców
    Ostatnio edytowane przez alienoz123 ; 07.03.2012 o 14:39

  4. #24
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    03.03.2012
    Posty
    5
    Serwer
    Słoneczny Gród
    problem jest taki ze na serwarach z zachodu mozna kupic 200 czy 250 diamentow za 2 euro. Z ta roznica, ze to 2 euro zarabiaja w min 10 min swojej pracy. My jak zarobimy 2 euro na godzine to juz jest dobrze. niestety nikt nie bierze pod uwage tego ze my jestesmy niec oslabszym krajem, ale cena jest cena. u nich za godzine pracy mozna miec 2000 diamentow, czyli np 3x10 pozwolen, u nas przewaznie to bedzie za poldniowki-1 dniowki. przepraszam, mnie na to nie stac. gra jest darmowa ale bez inwestycji zostajesz w tyle. a jak ja mam zaplacic 100zl za pare diamentow ktore i tak raz dwa zuzyje, to faktycznie, nie jest to adekwatne do ceny WoW, ktory jest wypasiony, grywalny i z wieksza iloscia graczy - bez lagow, bledow, z supportem - gra ogolnoswiatowa, a i jezyk sie tam przy okazji podszkoli, bo NIE ma polskiego serwera

  5. #25
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    01.03.2012
    Posty
    3
    Serwer
    Nowa Ziemia
    nic nie zmieniać,to jest dobrze przemyślane.Pic polega na tym żeby zbalansowac ilość i poziom budynków.To zmusza do planowania i myslenia.To niestety dla niektórych osób jest nieosiagalne.

  6. #26
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    01.03.2012
    Posty
    7
    Serwer
    Nowa Ziemia
    A w miarę rozwoju można zastępować jednym budynkiem kilka (np. rezydencją trzy domy = 2 wolne pozwolenia) , itp, itd...

  7. #27
    Początkujący Osadnik Awatar KooneeX
    Dołączył
    01.03.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Moim zdaniem pozwolenia na budowe były dobrym pomysłem ze strony twórców gry . Tak jak już wypowiadało sie pare osób zmusza do myslenia , spowolnia rozbudowe (gdyby nie było zwiekszylaby się pewnie dwukrotnie lub jeszcze bardziej prędkośc rozbudowy ) co daje nam dłuższą rozrywkę . Najważniejszy moim zdaniem argument za zostawieniem pozwoleń na budowę jest to , że aktywni gracze więcej zyskują . Jakby popatrzeć na to z mniej aktywnej grupy to wybyduja na max budynków po mapie i codzienny przyrost materiałów ma podobny do aktywnych .

Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.