Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 11 do 12 z 12

Wątek: Priorytety dostarczania surowca do budynków produkcyjnych

  1. #11
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    16.02.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Nowa Ziemia
    To co panowie proponują jest potrzebne, aby "państwo", którym zarządzamy było dynamiczne. Po to, aby móc z gospodarki uprzemysłowionej, zmienić kierunek produkcji na wojska jeśli są w danej chwili potrzebne i po wybudowaniu armii, wrócić do systemu rozwojowego. Z mojego doświadczenia wiem, że system priorytetów jest trudny do napisania. Dużo łatwiejszy i spełniający te samą funkcję jest sterowanie produkcją każdego budynku osobno, ale nie na zasadzie działa, nie działa, tylko procentowo. Procenty zmieniały by czas potrzebny na wyprodukowanie danej liczy surowca (1lvl=1sur, 2lvl=2sur). dla budynku, w którym produkcja trwa 7min czas produkcji byłby następujący:
    100% = 7min
    75% = 9,3min
    50% = 14min
    25% = 28min
    1% = 700min
    Wzór następujący czas_pr = czas_pro_pods / procent_produkcji
    Ziarnistość już ma niewielkie znaczenie, równie dobrze może być do jednego procenta, jak i do 10%

  2. #12
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    27.01.2012
    Posty
    6
    Serwer
    Nowa Ziemia
    popieram, tak było w settlersach off line jak zaczyna brakować, na coś surowca, a jest wykorzystawany do innych celów... niby można coś wyłączyć, ale ...

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.