Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: Budynek z badaniami

  1. #1
    Osadnik Awatar Secmat
    Dołączył
    26.01.2012
    Posty
    21
    Serwer
    Nowy Świat

    Budynek z badaniami

    Brakuje tutaj budynku w którym moglibyśmy opracowywać pasywne badania zwiększające statystyki różnych rzeczy. np

    Ciężki pług (zwiększa zasoby pola)
    1lvl-3%
    2lvl-6%
    3lvl-10%
    4lvl-15%
    5lvl-25%

    Wydobycie Kamienia ( po od nalezieniu przez geologa zwiększa zasoby) czyli standardowo ma 360 to na 5lvl by miał 360+25%
    1lvl-4%
    2lvl-10%
    3lvl-16%
    4lvl-25%
    5lvl-35%

    Wydobycie rud z kopalni (zwiększa zasoby kopalń po odkryciu)
    1lvl-3%
    2lvl-6%
    3lvl-10%
    4lvl-15%
    5lvl-25%

    Budownictwo (zwiększa prędkość stawiania budynków oraz ich ulepszania)
    1lvl-6%
    2lvl-12%
    3lvl-18%
    4lvl-25%
    5lvl-30%


    Magazynowanie ( zwiększa możliwość przechowywania większej ilości zasobów)
    1lvl-2%
    2lvl-4%
    3lvl-8%
    4lvl-16%
    5lvl-20%


    Bardzo by się przydało takie coś bo obecnie głównie chodzi tutaj o kopalnie i marmur te zasoby szybko się kończą i produkcja często staje w nocy.

    każde ulepszenie kosztowały by odpowiednią ilość surki z naciskiem na monety.
    Ostatnio edytowane przez Secmat ; 07.02.2012 o 19:26

  2. #2
    Osadnik
    Dołączył
    02.02.2012
    Posty
    31
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Popieram, chociaż można pokłócić się o te procenty itp to sam pomysł ciekawy. Pewnie nazywać się to będzie "biblioteka" lub "laboratorium"

  3. #3
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    pomysl sam w sobie nie jest glupi, ale w moim oczuciu bardzo duzo pracy wymagaloby balansowanie bonusow tak, aby nikomu nie dawaly zbyt wielkiej przewagi.

  4. #4
    Osadnik Awatar Secmat
    Dołączył
    26.01.2012
    Posty
    21
    Serwer
    Nowy Świat
    te % to jest przykład żeby przedstawić jedynie jak by miało to wyglądać mniej więcej, twórcy by dobrali odpowiednie statystyki na każdy poziom i dodali by więcej badań takich jak medycyna która by skracała czas odzyskiwania zdrowia generała po przegranej bitwie i wiele więcej. koło 10 badań można spokojnie wymyślić.

  5. #5
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    29.01.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Popieram!

  6. #6
    Osadnik
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    60
    Serwer
    Nowa Ziemia
    pomysł fajny, można by jeszcze z wojskiem pomyśleć (ulepszanie jednostek etc).

  7. #7
    Osadnik
    Dołączył
    27.01.2012
    Posty
    23
    Serwer
    Nowa Ziemia
    hmm sam system badawczy można by lekko podciągnąć z ogejma. W sensie stworzyć całe drzewko badawcze i nawet jak dla mnie włącznie z tym że budynki oprócz poziomu należy jeszcze odkryć. Dodało by to grze smaczku trochę.

  8. #8
    Osadnik
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    60
    Serwer
    Nowa Ziemia
    tu odkrywania nie ma, pokazane są wszystkie budowle a zamiast odkrywania masz ograniczenie poziomami.

  9. #9
    Osadnik
    Dołączył
    27.01.2012
    Posty
    23
    Serwer
    Nowa Ziemia
    @loogan jeśli to do mnie to dzięki za wytłumaczenie tego jeszcze nie zauważyłem -.-

  10. #10
    Osadnik
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    60
    Serwer
    Nowa Ziemia
    ironia spowodowana moją niekompletną i szybką odpowiedzią. rozumiem co masz na myśli, widziałem w wielu grach takie rozwiązania. owszem, to dodaje trochę smaku do gry, są to także w pewnym rodzaju niespodzianki (osłupiałem jak zobaczyłem koszty budynków z wyższych poziomów ale co tam... ja nie dam rady?? nie należę do marudnych, jest dobrze tak jak jest - zawsze mogło być gorzej:]), aczkolwiek jeśli wiesz, jakie jednostki będziesz mógł tworzyć i jakie budynki stawiać to:
    a) eeee... poznałem tą grę na wylot, nic nowego nie będzie. nuuuudaaaaa
    b) (bardziej prawdopodobne) każdy kto zobaczy ograniczenie poziomem i co trzeba zrobić żeby zyskać surowce (o ile gra mu się podoba i nie ma podejścia punktu A), będzie starać się jak najszybciej rozwijać (co oczywiście nie jest takie łatwe) i starać się jak najszybciej wszystko odkryć
    c) mając widoczne tylko budynki i jednostki tylko dla swojego poziomu, gramy w pewnej niepewności czy będzie coś nowego czy też nie, O! niespodzianka, ileś leveli wyżej nowy budynek i nowa jednostka, NO! to gramy dalej, ciekawe co jeszcze będzie!

    Punkt C jest tu dobrym i ciekawym rozwiązaniem ale popatrz... Jest granit i deski z drewna egzotycznego które na dobrą sprawę pozyskujesz głównie z przygód, KTÓRE z kolei aby ukończyć musisz mieć odpowiednie jednostki i chcąc stawiać budynki do których postawienia te surowce są niezbędne standardowy gracz będzie się pozbywać granitu i tego drewna bo uzna to za niepotrzebne na rzecz innych ważniejszych dla niego surowców a później będzie zonk... To oczywiście wersja jak ze złotem na UK i potem na PL najpierw sielanka a teraz każdy marudzi bo produkcja złota nieopłacalna bo to bo tamto. Tu z granitem i egzotycznym drewnem byłoby to samo, same jęki, stęki i marudzenie być tylko widział na czacie w grze i na forum przez dłuższy czas. A tak to wiadomo że jest potrzebne i co bardziej ogarnięty gracz będzie trzymać na później.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.