Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Wątek: Przesuwanie okienek i lepsza wizualizacja procesowa

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    26.01.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Nowa Ziemia

    Przesuwanie okienek i lepsza wizualizacja procesowa

    Witam, moja sugestia dotyczaca The Settlers Online PL jest taka zeby byla mozliwosc przenoszenia/przesuwania okienek otwartego budynku ktorego nie chcemy zamykac. Tyczy sie to na przyklad okna Domu Wladyki gdy przegladamy oferty handlowe i by zreczniej bylo mozna przelaczac sie miedzy zakladkami w nim podczas przegladania ofert badz by po najechaniu na przedmiot w zakladce handel (na chacie) podczas przegladania ofert wyswietlilo sie w formie dymku ile tego mamy bysmy np wlasnie nie musieli otwierac domu wladyki badz by bylo i to jako udogodnienie (i wybor wedle gustow).
    Kolejne sugestie:
    --- mozliwosc posiadania otwartych wiecej niz 1 okienek ! (bardzo bylo by pomocne, BARDZO)
    --- by otwarte okienko nie koniecznie musialo byc ciagle powiazane z budynkiem (tzn. ze moge kliknac na inny by wybrac cos etc. bez koniecznosci zamykania/przechodzenia poprzedniego)
    --- by po tylko najechaniu kursorem na jakis budynek pojawil sie maly paseczek stanu produkcji danego budynku.
    --- by mozna bylo przenosic budynki (wiem ze bylo ale rowniez sie pod tym podpisuje)
    --- by bardzo mocno rozpatrzono kwestie wyswietlania punktow doswiadczenia bo obecna jest zla. By pasek z PD byl bardziej widoczny, by bylo napisane ile mamy/calosc ( i kazdy zobaczy ile do konca mu brakuje badz po najechaniu na niego wyswietlilo sie dokladnie dla osob ktore nie sa dobre w szybkim kalkulowaniu) badz nawet nowe podmenu po kliknieciu w ten pasek wyswietlajace statystyki ile co i za co.
    --- by przy kazdej bazie/obozie/kwaterze wroga pokazane bylo ile dostaniemy PD za zdobycie/zniszczenie jej (wlasciwie to by bylo bardzo pomocne) oraz by zmieniono obecna forme zdobywania kolejnych terytoriow z BARDZO LINIOWYCH (zdobywanie po koleji) na taka gdzie niezaleznie czy przejdziemy przez czerwone pole by zaatakowac wroga w dalszej bazie czy nie General nie atakowal po kolei a tam gdzie chcemy.. (atakowanie Kwater glownych moze zostac w formie niezmiennej (dostepna dopiero do zaatakowania po zniszczeniu poprzednio obozowisk nizszej rangi na danym terytorium)).

    Dodam kolejne (ponizej) lecz obecnie nie mam wiele czasu na to. Do zobaczenia pozniej :) Podzdrawiam wszystkich! Moderatorow, Graczy i Forumowiczow :)

    --- Minimapa
    --- nowe ziemie do zdobycia
    --- port ze statkami wojskowymi ktore beda takze zwizualizowane i plywaly wkolo wyspy (badz rozmiescic samodzielnie by strzegly w danym rejonie wyspy przed inwazja (minigra, pvp, etc.) badz fortece a statki plywaly jak wczesniej napisane badz obydwa naraz
    --- walki z innymi (pvp - ma wejsc prawdopodobnie ale tylko dopisuje sie pod to ale oby byly DOBROWOLNE tylko dla tych co chca)
    --- marynarka j/w ciekawym rozwiazaniem rowniez jako w poszukiwaniu nowych wysp (tylko dla surowcow badz skarbow na malych bezludnych wyspach gdzie mozna by np pozyskiwac kakao, tyton czy bawelne lub inne egzotyczne surowce np w celu podnoszenia zadowolenia ludu (wprowadzic system podatkow razem z tym przykladowo) )
    --- do kazdej kopalni/zloza dodac (przykladowo w postaci dymku) szacowany czas wyczerpania zloza (BARDZO POMOCNE!)
    --- poprawic te "piaskowe plamy" na ziemi, te wydeptane miejsca wyswietlaja sie nieprawidlowo i jesli tylko poprowadzi sie przez nie sciezke to sciezka znika pod tym (ta powloka powinna byc pod nie nad sciezka, wyglada wstretnie jak tak sie dzieje, odrzuca od gry)
    --- gdy mamy otwarte okienko (np po kliknieciu na kopalnie czy magazyn) obecnie MUSIMY zamknac je krzyzykiem a bardzo dobrze by bylo by mozna je zamknac klikajac np gdziekolwiek na ziemie (lub gdyby bylo wprowadzono mozliwe posiadanie otwartych wiecej niz 1 okienko (o co prosba wyzej) to np po kliknieciu gdziekolwiek na ziemi wszystkie moglbyby sie minimalizowac
    Ostatnio edytowane przez bartek3net ; 09.02.2012 o 07:20 Powód: NOWE SUGESTIE oraz korekty stylistyczne dla lepszego zrozumienia i czytania tekstu

  2. #2
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    04.02.2012
    Posty
    6
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Potwierdzam
    Nie jestem programistą i się nie znam ale wiele z tych opcji naprawdę było by przydatnych.

  3. #3
    Odkrywca Awatar zylaja
    Dołączył
    27.01.2012
    Posty
    324
    Serwer
    Nowa Ziemia
    spoko nawet. tylko pamietajmy ze jest to gra przegladarkowa i ciezko , badz niemozliwe jest wprowadzenie wszystkiego tego co moglo by byc w normalnej grze. pozdro

  4. #4
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    05.02.2012
    Posty
    7
    Serwer
    Nowy Świat
    bardzo mi sie podobają pomysły, nawet jak te praktyczne nie mogły by być zrealizowane (otwieranie większej liczby okien,dymki nad kopalniami, przesuwanie budynków) to wizualne jak najbardziej można poprawić (plamy na drodze)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.