Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Wątek: Strategia a bitwa

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    26.01.2012
    Posty
    8
    Serwer
    Nowa Ziemia

    Strategia a bitwa

    Czemu ataki zaczynają zawsze wojska mele. Jeśli posiadam łuczników to jasnym jest że zawsze ich użyje na początku . Czy bitwa nie powinna być tak skonstruowana?

  2. #2
    Osadnik
    Dołączył
    25.01.2012
    Posty
    49
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Ataki są równoczesne... :P

    Ty, przeciwnik, meele i ranged jednostki atakują w tym samym czasie... wyjątkiem są leaderzy bandytów którzy wykonują atak jako ostatni oraz konnica ktora atakuje jako pierwsza
    [img]http://pic.**************.com/ban_pl_8831_512526.gif[/img] <----Skoro i tak masz włączony komputer na noc to surfbar Ci nic nie zaszkodzi, Nie wymaga kodów weryfikujących

  3. #3
    Osadnik
    Dołączył
    23.01.2012
    Posty
    16
    Serwer
    Nowa Ziemia
    eh co z tego ze atakuje pierwszy jak nadal są pokaźne straty :/ i nie da się ich uniknąć no chociaż by zniwelować do jakiegoś minimum :/

  4. #4
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    25.01.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Nowa Ziemia
    A ja bym poszedł dalej, mianowicie, żeby gracze mieli możliwość decydowania, które jednostki zaatakują pierwsze, które drugie itd, oraz co zaatakują. Ciekawym rozwiązaniem byłoby stworzenie odrębnej mini gry, w której odbywałaby się walka turowa, jak np. w Heroes.

  5. #5
    Początkujący Osadnik Awatar Redlik
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    11
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Trzeba też odpowiednio dobierać nasze jednostki do przeciwnika. Pokombinuj w symulatorze i zobacz jaki daje efekt zamiana jednego rodzaju na drugi, mieszaj, zamieniaj i zobaczysz. Nie tylko ilość się liczy. Czasem trzeba podejść dwa albo 3 razy z odpowiednimi jednostkami. Np Najpierw jednym rodzajem pozbyć się jednego oddziału z obozu przeciwnika i dopiero potem zrobić kolejne podejście.

  6. #6
    Sev4e
    Niestety... ta gra jest bardziej nastawiona na ilość jednostek i obrażenia, niż na strategię samą w sobie
    Spójrzcie tylko na jeden, spory mankament walk - jeśli nasi atakują i zbiją przeciwnika do 0 jednostek, to ten i tak w kolejnej rundzie atakuje... choć w sumie nie żyje ;D

  7. #7
    Początkujący Osadnik Awatar Redlik
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    11
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Już była o tym mowa. Tak to tylko wygląda na powtórce. Jednostki atakują jednocześnie.

  8. #8
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Sev4e Zobacz posta
    Niestety... ta gra jest bardziej nastawiona na ilość jednostek i obrażenia, niż na strategię samą w sobie
    Spójrzcie tylko na jeden, spory mankament walk - jeśli nasi atakują i zbiją przeciwnika do 0 jednostek, to ten i tak w kolejnej rundzie atakuje... choć w sumie nie żyje ;D
    przeczytaj post #2, jesli to nie pomoze - przeczytaj go jeszcze 2 razy.

  9. #9
    Osadnik Awatar Oharaa
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    25
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez laszka Zobacz posta
    Ataki są równoczesne... :P

    Ty, przeciwnik, meele i ranged jednostki atakują w tym samym czasie... wyjątkiem są leaderzy bandytów którzy wykonują atak jako ostatni oraz konnica ktora atakuje jako pierwsza
    -nasze konne kontra psy jeśli znajdują się w obozie = 1 atak
    -nasze wojska kontra wojska przeciwnika =2 atak
    -nasz generał kontra lider bandytów =2 atak

    tak powierzchownie wygląda atak co się sumuje na rundę
    Ostatnio edytowane przez Oharaa ; 02.02.2012 o 12:52

  10. #10
    Sev4e
    Cytat Zamieszczone przez sparkz Zobacz posta
    przeczytaj post #2, jesli to nie pomoze - przeczytaj go jeszcze 2 razy.
    No ok. To sprawa równoczesnego ataku jest prosta, ale i tak w tych walkach brak jakiejkolwiek strategii.

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.