Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 11 do 19 z 19

Wątek: Produkcja Mieczy itp.

  1. #11
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Oj, wyobraź sobie, że to nie sam miecz jest potrzebny do wyszkolenia woja, ale cały ekwipunek - łącznie z różnymi częściami zbroi. Popatrzmy - miecz, hełm, 2x buty, 2x rękawice, zbroja, kolczuga, tarcza, spodnie (czy jak się tam nazywa ta część zbroi). Już masz 10. Ale żeby niepotrzebnie nie robić 8 różnych przedmiotów to upchnięto to w 1 - miecze.

  2. #12
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    26.01.2012
    Posty
    8
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Żaden z tych argumentów do mnie nie przemawia. Po 20 latach grania w różne gry oczekuję że taki producent jak BB dołoży starań by gra była w miarę możliwości realistyczna a takie głupoty jak 10 mieczy na jednego woja to bez sensu lub 8 sztuk drzewa na jeden łuk. Pewnie w miarę jak będę rozwijać osadę będzie jeszcze więcej takich głupot. Wystarczy wziąć mechanikę gry z The Settlers II i wszytko jest jasne co, komu, ile i dlaczego. Po co robić nowe rozwiązania jak ma się gotowe sprawdzone i rewelacyjne. W tej grze jest wiele takich pierdoł i to one zadecydują czy ludzie (zwłaszcza z dłuższym stażem ) na dłużej zasiądą do tej gry.

  3. #13
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    28.01.2012
    Posty
    16
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Maurycy Zobacz posta
    Wystarczy wziąć mechanikę gry z The Settlers II i wszytko jest jasne co, komu, ile i dlaczego. Po co robić nowe rozwiązania jak ma się gotowe sprawdzone i rewelacyjne. W tej grze jest wiele takich pierdoł i to one zadecydują czy ludzie (zwłaszcza z dłuższym stażem ) na dłużej zasiądą do tej gry.
    tu mysle podobnie jak kolega ze wystarczylo wziasc wiekszosc rzeczy z drugiej czesci gry i tylko troszke dopracowac pod kantem gry przegladarkowej. cala ekonomika bylaby gotowa
    mi akurat te miecze nie preszkadzaja bo tu nie chodzi o realizm jednak jako fan The Settlers II liczylem na gre bardziej do niej podobna

  4. #14
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    25.01.2012
    Posty
    7
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Gra przeglądarkowa ma umożliwić zabawę przez miesiące a nawet lata. W Settlers II ekonomia była zaprojektowana do kilkunastominutowych potyczek może kilku godzinnych. To chyba by się nie udało

  5. #15
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    26.01.2012
    Posty
    8
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Zgadzam się z tobą KOLISTY, zatem wyprodukowanie poszczególnych surowców, przedmiotów itd. niech będzie odpowiednio dłuższe. Moim zdaniem wszystko to powinno być jeszcze raz przemyślane i przeliczone

  6. #16
    Osadnik Awatar goTomek
    Dołączył
    25.01.2012
    Posty
    27
    Serwer
    Nowa Ziemia
    W odniesieniu do rzeczywistości faktycznie te 10 mieczy wygląda śmiesznie i może razić ale wydaje mi się, że w świecie gry to się sprawdza. W awaryjnej sytuacji braku zasobów do produkcji można np. tanio dokupić jeden miecz i mieć gotowego wojaka, albo np. systematycznie kupować po 1-2

  7. #17
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    28.01.2012
    Posty
    10
    Serwer
    Nowa Ziemia
    oki KOLISTY zgadza się że że przeglądarkowa ma umożliwić grę na miesiąca a nawet lata tylko jest jedno ale jak koledzy wspomnieli bierze się silnik z Settlers II i na jego bazie można przeglądarkową zbudować gdzie będzie realnie to kosztowało tyle surowców ile trzeba i nie będzie to 10 a 1 szt. po drugie doszedłem do możliwości rekrutacji ochotników i różnicy nie widzę żadnej w uzbrojeniu bo na jednego woja dale muszę wykuwać 10 mieczy ale teraz z żelaza ( wielka bzdura ).
    A co do gier przeglądarkowych to je raczej inaczej się urozmaica a nie czekaniem na wydobycie i wyprodukowanie broni. Przy takim silniku gry przewiduję że ta przeglądarkowa nie przetrwa dłużej jak 7-8 lat max i padnie jak swego czasu sławetne Ogame gdzie tam też gra polegała na tym samym co tu.
    A przeglądarkowe gry uatrakcyjniają dodatkowe Questy , zmiany lokacji, zadania itp. a nie tylko wydobywanie surowców na 10 mieczy

  8. #18
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    25.01.2012
    Posty
    7
    Serwer
    Nowa Ziemia
    muszę odszukać Settlers II i obadać jak to tam było już nie pamiętam.

  9. #19
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    28.01.2012
    Posty
    8
    Serwer
    Nowa Ziemia
    ANDI, nie ogarniam, questy vel przygody wchodzą do gry w perspektywie 2-3 miechów.
    Dlaczego nie korzystamy z systemu Settlers 2? Bo nie! Bo ktoś chciał i miał prawo zbudować coś swojego, coś nowego. Wyszło mu lepiej albo gorzej, tu możemy dywagować, natomiast wielkim błędem byłoby wzięcie tamtej mechaniki i próbowanie sprzedać jej raz jeszcze. Na mnie takie chwyty nie działają - jak chcę settlers 2 to je sobie włączam. Bo akurat S2 uwielbiam

    Co do Maurycego i tego, że go to nie przekonuje. Jak to jest że kole cię w oko 10 mieczy, ale zupełnie nie rusza fakt, że żołnierz wymaga piwa do rekrutacji (?) albo, że w gospodarstwie pracuje jeden (1) settlers (???). I on sam tak zasiewa podlewa ścina i zbiera te łany zboża? Śmiechu warte.
    To nigdy nie była gra polegająca na realistycznym podejściu. Była dziecięca, umowna, symboliczna - ale nigdy realistyczna. I nagle 10 mieczy staje się barierą, chociaż od 20 lat w tej serii kufel piwa uzyskuje się z wiadra wody i garści pszenicy... Panowie na takie pierdoły przymyka się oko. To kwestia określonej mechaniki.

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.