Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: Bitwa

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    26.01.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Nowa Ziemia

    Bitwa

    Posiadam prośbę, czy zostanie poprawiona cała akcja z bitwami ? Gdyż, dla mnie trochę dziwną sprawą jest fakt, że po zniszczeniu wszystkich jednostek wroga ( czyt. obrażenia dla jednostek ) mogą one atakować ?

    Jeśli było przepraszam za post
    Pozdro Dezz

  2. #2
    Osadnik Awatar Jadewas
    Dołączył
    25.01.2012
    Posty
    87
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Bitwa jest poprawna z tego względu, że masz przedstawioną walkę w nowym oknie i jako pierwsze jednostki atakują Twoje i teraz:
    - zakładamy że masz 5 rekrutów + generała
    - obóz bandytów ma 5 bandytów
    Twoje wojska zaatakowały obóz i animacja pokazała że zabiłeś 5 bandytów przy ataku i bandytów jest już 0 ale oni zadali Twojemu oddziałowi też obrażenia i zabili Ci np 3 rekrutów.
    Wszystko jest poprawnie a to z tego względu że w realnej walce byłaby walka bezpośrednia a tu jest przedstawiona jako twój pierwszy atak a później atak przeciwnika tylko, że to się działo w tym samym czasie.

    W sumie mogliby to zrobić na zasadzie atak 5 rekrutów na 5 bandytów bez przedstawienia strat przeciwnika i atak bandytów na nasz oddział i dopiero po tym przedstawić straty, czyli po takim starciu dopiero powinny być przedstawione straty dla Twoich wojsk jak i bandytów.

    Nie wiem czy to dość zrozumiale napisałem ale myślę że dojdziesz do tego.
    "Carpe diem quam minimum credula postero"
    QUINTUS HORATIUS FLACCUS
    ________________________________________
    Zapoznaj się z: Zasady Ogólne || Zasady Gry || Regulamin Forum
    Masz problem z grą pisz do polskiego supportu
    Formularz kontaktowy

    ******************
    Przed założeniem nowego tematu sprawdź czy już nie ma podobnego
    Opcja SZUKAJ nie boli.

  3. #3
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    29.01.2012
    Posty
    9
    Serwer
    Nowy Świat
    Nie zgadzam się niestety, ale mówię dlaczego:
    Miałem 30 rekrutów i 20 łuczników, a walczyłem z 20 ich rekrutami i 20 ich łucznikami. Po obejrzeniu tur ja w swojej pierwszej turze zabiłem wszystkich pierwszych wojowników i 6 tych drugich. Wniosek zostało im 14 łuczników. Więc jakim cudem w ich kolejce 20 trupów ich piechurów mnie atakowało!!!!! Nie wspominam już o łucznikach. Rozumiem że walka jednoczesna.
    Jak jednoczesna to niech walka odbywa się 1 wojownik na 1, aż do wyczerpania sił wszystkich stron. 1 piechur kontra 1 piechur w zależności od ich parametrów któryś wygrywa i do niego dochodzi drugi świeży (kolejna tura) i znowu się oblicza kto wygrywa. Takich obliczeń może być kilka naraz. Jednostki zasięgowe niech atakują raz na turę pomagając swoim walczącym jednostką.
    Jak tury to tury (tak jak w Herosach), raz jeden pełna armia atakuje, raz druga swoją pełną siłą tą która została po obronie. O kolejności ataku decyduje inicjatywa.
    Takie jest moje zdanie. Może jest to za bardzo skomplikowane jak na grę w takiej formie, nie wiem. Pozostawienie to w obecnej formie jest śmieszne bo trupy są trupami.

  4. #4
    Osadnik
    Dołączył
    27.01.2012
    Posty
    23
    Serwer
    Nowa Ziemia
    @TSStarzyk83
    1. Używaj jeden max 2 razy jednego znaku bo
    !!!!!
    to trochę przegięcie.
    2. Komplikujesz rzeczy proste i z bitwy robisz x pojedynków 1v1. Tak jak to zrobili twórcy gry jest dobrze, co najwyżej bym zmienił to co Jadewas mówi.

  5. #5
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez TSStarzyk83 Zobacz posta
    Jak jednoczesna to niech walka odbywa się 1 wojownik na 1, aż do wyczerpania sił wszystkich stron. 1 piechur kontra 1 piechur w zależności od ich parametrów któryś wygrywa i do niego dochodzi drugi świeży (kolejna tura) i znowu się oblicza kto wygrywa. Takich obliczeń może być kilka naraz. Jednostki zasięgowe niech atakują raz na turę pomagając swoim walczącym jednostką.
    Mniej wiecej tak to sie teraz odbywa.

    Jak tury to tury (tak jak w Herosach), raz jeden pełna armia atakuje, raz druga swoją pełną siłą tą która została po obronie. O kolejności ataku decyduje inicjatywa.
    Przy takim przekonstruowaniu walki trzebaby pozmieniac ilosci wrogich jednostek we wszystkich obozach w grze, bo przy obecnych ilosciach walka bylaby zbyt latwa albo zbyt trudna (gdyby gracz atakowal jako drugi).

  6. #6
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    29.01.2012
    Posty
    9
    Serwer
    Nowy Świat
    Może jestem za upierdliwy, ale nie podoba mi się takie rozwiązanie. Mogliby chociaż odjąć jednostki jednocześnie przeciwnikowi i graczowi aby ta walka trupami nie biła po oczach. Co do opisanej przeze mnie gry turowej to nie byłby chyba to wielki problem. Trzeba by było tylko pomyśleć jakimi jednostkami zaatakować wroga aby mieć większą inicjatywę. Wszystkie współczynniki były by podane trzeba tylko policzyć i już. Dla mnie im gra bardziej skomplikowana tym lepsza. Tak jak pisałem wcześniej ja mając 30 piechurów i 20 łuczników na ich 20 i 20 też podstawowych straciłem 36 jednostek a on 40. To tak jakby jednocześnie sobie wbijali miecze. Widząc te obliczenie to trzeba na każdy obóz szkolić do ataku tyle jednostek ile ma przeciwnik aby mieć szanse na wygraną. (lepszych wojowników nie można wyszkolić na początku gdzie się walczy z słabym wrogiem więc dla tej dyskusji przyjmijmy że walczymy porównywalnymi lvl-ami jednostek) To są szczegóły nie każdy lubi komplikować sobie życie. Ja jak już napisałem wyżej lubię kiedy jest dużo szczegółów i trzeba pokombinować a takie proste odejmowanie i walka duchami mnie trochę razi.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.