Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 22

Wątek: rekrutacja wojska

  1. #11
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    28.01.2012
    Posty
    7
    Serwer
    Nowa Ziemia
    ^^Wiesz, właśnie od tego też są beta testy, żeby dopracować balans, programiści tego nie zrobią siedząc nad kodem, od tego jesteśmy my.

    Co do argumentu o treningu to miecze z brązu aż takie słabe to nie były, zresztą do treningów nie używano raczej ostrej broni.

  2. #12
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    28.01.2012
    Posty
    10
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez dip24 Zobacz posta
    Ja nie rozumiem po co w ogóle zakładać temat który miałby zmieniać coś w balansie gry? :P
    po to choćby że byś miał co poczytać !! temat jest założony w odpowiednim dziale i jak tobie się w sam raz to nie podoba to trudno. ja dalej uważam że można to rozwiązać inaczej i faktem jest przesada z ilościami bo w pewnym momencie tak jak ja teraz będziecie czekać 2 doby aż wam się mieczyków z brązu wyprodukuje odpowiednia ilość \. Z łukami też na początku jest przesada ale jak się dojdzie do odpowiedniego poziomu że już nie będą potrzebne deski z iglastych drzew to ujdzie to w tłoku bo wtedy pniaki będą wykorzystywane tylko w smolarni i łuczarni a na deski można znikomą ilość zostawić tak tylko w razie czego aby jeden tartak produkował. Najgorsze to jest tylko to że na najsłabsze wojsko niestety które szybko ginie bardzo długo się czeka żeby np. 20 łotrzyków pokonać - przesada trochę. Można przecież to zniwelować np.czasem produkcji a nie ilością surowca. Są różne rozwiązania które można wziąć pod uwagę.

  3. #13
    Osadnik
    Dołączył
    25.01.2012
    Posty
    49
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Co do balansu:

    1. w magazynie musiałby być wyjątek dla broni i tak oto wszędzie miałbyć pojemność np. 800 a dla mieczy lukow itd 80.
    2. 10x dłuższy czas, musiałby mieć 10x więcej surowców w zapotrzebowaniu. 20 węgla na jeden cykl. Przypuśćmy, że masz deficyt węgla. nigdy Ci się nie wbije 20 jednostek i cykl pracy nigdy się nie rozpocznie, w zamian za to bedziesz miał nadmiar nieprzerobionego brązu.
    3. gdyby lucznik kosztował tyle co jedna deska... to by wszyscy robili armie po 200 łuczników co by się mijało z celem tej gry.
    4. Do treningow były używane prawdziwe miecze tylko niezaostrzone.
    [img]http://pic.**************.com/ban_pl_8831_512526.gif[/img] <----Skoro i tak masz włączony komputer na noc to surfbar Ci nic nie zaszkodzi, Nie wymaga kodów weryfikujących

  4. #14
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,566
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez laszka Zobacz posta
    3. gdyby lucznik kosztował tyle co jedna deska... to by wszyscy robili armie po 200 łuczników co by się mijało z celem tej gry.
    walczac samymi lucznikami nie wyrobilbys z produkcja chleba.

  5. #15
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    28.01.2012
    Posty
    10
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez laszka Zobacz posta
    Co do balansu:

    1. w magazynie musiałby być wyjątek dla broni i tak oto wszędzie miałbyć pojemność np. 800 a dla mieczy lukow itd 80.
    2. 10x dłuższy czas, musiałby mieć 10x więcej surowców w zapotrzebowaniu. 20 węgla na jeden cykl. Przypuśćmy, że masz deficyt węgla. nigdy Ci się nie wbije 20 jednostek i cykl pracy nigdy się nie rozpocznie, w zamian za to bedziesz miał nadmiar nieprzerobionego brązu.
    3. gdyby lucznik kosztował tyle co jedna deska... to by wszyscy robili armie po 200 łuczników co by się mijało z celem tej gry.
    4. Do treningow były używane prawdziwe miecze tylko niezaostrzone.
    odpowiadam -
    1.magazyn nie zmienia pojemności bo niby dla czego tak miało by być - odsyłam do każdej gry Settlers - ma tam to zastosowanie
    2.nie chodzi o produkcję _ proszę przeczytać 1 post a nie ostatni _ produkcja zostaje bez zmian więc nie wiem o co ci chodzi w tym punkcie
    3.popieram kolegę powyżej - nie wyrobił byś z surowcami- a wracając do produkcji to zadziwiające jest jedno że na rekrutację łucznika także wydajesz 10 łuków czyli tyle samo co na rekruta różnica jest tylko w piwie w koszta broni prawie się nie różnią ale nie o tym dalej jest to że czy łucznik czy rekrut potrzebuje 10 jednostek broni a nie jednej.
    4. a gdzie pisze że miecze były tępe czy ostre dla mnie różnią się tylko surowcem

    Więc podziękujemy za wypowiedż ale widać od razu brak zrozumienia tematu !

  6. #16
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,566
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez ANDI Zobacz posta
    1.magazyn nie zmienia pojemności bo niby dla czego tak miało by być - odsyłam do każdej gry Settlers - ma tam to zastosowanie
    spekulujesz czy kompletnie nie znasz realiow tej konkretnej gry ?

    2.nie chodzi o produkcję _ proszę przeczytać 1 post a nie ostatni _ produkcja zostaje bez zmian więc nie wiem o co ci chodzi w tym punkcie
    czyli 1 miecz na 6 minut, 1 miecz na rekruta? moze jeszcze 1 chleb na rekruta i za 2-3 miesiace kazdy bedzie mogl produkowac 1,5k zolnierzy dziennie ?

  7. #17
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    26.01.2012
    Posty
    8
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Przecież można wydłużyć czas produkcji miecza, łuku czy czego tam potrzeba by miało to ręce i nogi. Wydobycie wody ze studni powinno być najkrótszą rzeczą a mimo wszytko nie jest w stanie obsłużyć dwóch piekarzy ta gra na tę chwilę naszpikowana jest bezsensami ale może coś jeszcze zmienią.

  8. #18
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    28.01.2012
    Posty
    10
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez sparkz Zobacz posta
    spekulujesz czy kompletnie nie znasz realiow tej konkretnej gry ?



    czyli 1 miecz na 6 minut, 1 miecz na rekruta? moze jeszcze 1 chleb na rekruta i za 2-3 miesiace kazdy bedzie mogl produkowac 1,5k zolnierzy dziennie ?
    nie spekuluję tylko wiem o tym bo przegrałem wszystkie Settlersy os 1 do 7 wiec nie pisz mi o spekulacjach. Co do realiów to wrzuć sobie Settlers II Nowy Swiat i bedziesz wiedział że rekrutowanie wojska polega na dostarczeniu napitku , miecza a monetą podbija się siłę wojska ( awans ). W Settlers 7 zaś rozwiązane jest to że na wojaka potrzeba piwa ( nie pamiętam ile ale dla ciebie jestem skłonny zajrzeć do gry ), Monet i miecza lub łuku a nie zaraz 10 szt. Każdy myśli że jak to się zmieni to odrazu w tysiące wojska pójdzie - nie jest to prawdą bo wszystko zależy od silnika gry który można przyspieszyc lub opóżnić odpowiednimi algorytmami. Chwilowo ta gra nie ma nic wspólnego z Settlers jakie znam a jedynie nazwę. A co do magazynów to jeszcze raz wspominam że pojemność w Settlersach zmieniała się wraz z poziomem czyli rozbudową magazynu a jeśli uważasz że było inaczej to raczej ty nie znasz tej gry bo nie każdy lubi strategię.

    Popieram Maurycego i jak wspomniałem można to zrobić zmieniając dane na bazie silnika ( zamiast ilości wydłużasz czas i z pewnością nie dasz rady wyprodukować 1,5 k jak piszesz wojska w krótszym czasie )

  9. #19
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,566
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Wobec tego zastanawiam sie po co produkujesz sie piszac na temat kazdej innej gry zwiazanej z settlersami oprocz tej jednej konkretnej, dla ktorej jest to forum.

  10. #20
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    28.01.2012
    Posty
    8
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez ANDI Zobacz posta
    nie spekuluję tylko wiem o tym bo przegrałem wszystkie Settlersy os 1 do 7 wiec nie pisz mi o spekulacjach. Co do realiów to wrzuć sobie Settlers II Nowy Swiat i bedziesz wiedział że rekrutowanie wojska polega na dostarczeniu napitku , miecza a monetą podbija się siłę wojska ( awans ). W Settlers 7 zaś rozwiązane jest to że na wojaka potrzeba piwa ( nie pamiętam ile ale dla ciebie jestem skłonny zajrzeć do gry ), Monet i miecza lub łuku a nie zaraz 10 szt. Każdy myśli że jak to się zmieni to odrazu w tysiące wojska pójdzie - nie jest to prawdą bo wszystko zależy od silnika gry który można przyspieszyc lub opóżnić odpowiednimi algorytmami. Chwilowo ta gra nie ma nic wspólnego z Settlers jakie znam a jedynie nazwę. A co do magazynów to jeszcze raz wspominam że pojemność w Settlersach zmieniała się wraz z poziomem czyli rozbudową magazynu a jeśli uważasz że było inaczej to raczej ty nie znasz tej gry bo nie każdy lubi strategię.

    Popieram Maurycego i jak wspomniałem można to zrobić zmieniając dane na bazie silnika ( zamiast ilości wydłużasz czas i z pewnością nie dasz rady wyprodukować 1,5 k jak piszesz wojska w krótszym czasie )
    Człowieku o czym ty piszesz??? O_o'
    Przeszkadza ci fakt, że do wytrenowania jednego żołnierza potrzeba dziesięciu mieczy, ale nie przeszkadza ci to, że przy treningu dajesz żołnierzowi piwsko? I jeszcze argumentujesz to ogólnie pojętymi 'realiami' innych odsłon? O co chodzi - to nie realia tylko fikcja wykreowana przez twórców. 10 mieczy, jest pewną wartością rynkową, jak ją zmienisz, to zdestabilizujesz siłę wykreowanej armii i wartość mieczy w handlu. Cała równowaga pójdzie się kopać, a ty mówisz, że przecież można to wyrównać przyspieszając lub zwalniając mechanikę. I proszę nie korzystaj ze zwrotu 'silnik gry' jakby to była jakaś magiczna skrzynka w której mieści się cała zawartość programu. Nie brzmisz przez to mądrzej chociaż tak może ci się wydawać. :/

    Prawda jest taka, że nie podoba ci się cyferka 10 i teraz będziesz na ten temat rozprawiał z pozycji osoby grającej w części 1-7, jakby to miało jakieś znaczenie. Ta gra to Settlers Online. Nie wersje 1 do 7. Online. I śmiesznie to brzmi, kiedy mówisz o zwalnianiu "silnika" (wtf???), podczas gdy w praktyce rozreguluje się cała ekonomia, siądzie interakcja handlowa z mieczami, i trzeba będzie od początku rozpisywać algorytmy naliczania przyrostu surowca. Stary - trochę na to za późno, i chyba nie zdajesz sobie sprawy jak wiele pracy to może wymagać... tym bardziej, że gra jest niewarta świeczki. To jest jakaś pierdoła, kruszenie kopii o umowną wartość 10 mieczy na wojaka, to śmiech na sali.
    W kontekście rozwoju gry powinno nas interesować jak zmieni się system handlu, jak powstanie pvp, i czy w związku z tym format prowadzenia walk będzie trzeba modyfikować. No i czy kolejne poziomy budynków przy geometrycznym wzroście produkcji surowców nie zawalą mechaniki w jakiś sposób.

    No i nadal są to Settlersy. łańcuchy powiązań ekonomicznych i gospodarczych istnieją, ekonomia wciąż najważniejsza jak i odpowiednio rozstawione budynki - do tego interesujący handel z graczami. Mam nadzieję, że drogi staną się elementem wpływającym na rozgrywkę - ponoć coś ktoś z tym kombinuje. Jest naprawdę nieźle a będzie tylko lepiej w mojej opinii. Jak na betę szacun.

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.