- Nazwy
Używanie nazw (np. nazwa postaci, nazwa gildii), które są obraźliwe, rasistowskie lub/i wulgarne jest niedozwolone.
W przypadku wykrycia niedozwolonej nazwy gildii, administrator lub moderator skontaktuje się z jej liderem. Jeżeli lider jej nie rozwiąże mimo próśb administratora lub moderatora, jego konto zostanie zablokowane na stałe (w takim przypadku pozostali członkowie gildii zostaną poinformowani o konieczności opuszczenia gildii – będą mieli na to 24 godziny).
- Zachowanie
Gra jest platformą, która ma sprawiać przyjemność. Właśnie dlatego tak ważne jest, by każdy gracz zachowywał się kulturalnie. Groźby, obrazy i złe zachowanie nie będzie tolerowane. Jeżeli według Ciebie ktoś nie stosuje się do tych zasad, proszę zrobić screena i skontaktować się z moderatorem.
Administracja i zespół moderatorów zastrzega sobie prawo do określenia, czy dana treść jest obraźliwa/nieodpowiednia czy nie.
- Wielokontowość, dzielenie oraz opiekowanie się kontem
Każdy gracz może posiadać tylko jedno konto. Jeżeli jakaś inna osoba używa tego samego komputera/adresu IP by grać w The Settlers Online, musisz to zgłosić do Supportu.
Doskonale wiemy, że granie z przyjaciółmi może przynosić wiele zabawy i własnie dlatego nie chcemy wprowadzać zbędnych restrykcji: nawet jeśli z jednego komputera/adresu IP gra kilka osób, to nadal mogą one ze sobą współpracować (m.in.: sprawiedliwy handel, wspólne przygody/wyprawy itd).
Przypominamy, że dzielenie oraz opiekowanie się kontami innych graczy jest niedozwolone. Przekazywanie swoich danych dostępowych (login i hasło) innym osobom jest również zabronione.
- Push
Niesprawiedliwa wymiana surowców, z której korzyści czerpie cały czas tylko jedno konto, jest niedozwolona. Interakcje pomiędzy dwoma kontami, w których tylko jedno z nich nieustannie otrzymuje korzyść jest zabronione. Administracja zastrzega sobie prawo do określenia, czy dana współpraca jest sprawiedliwa czy nie.
- Automatyczne skrypty
Używanie botów/skryptów/makr lub innego typu programów, które rozwijają konto podczas nieobecności gracza jest niedozwolone. Korzystanie z oprogramowania, które nie zostało dostarczone przez Ubisoft/Blue Byte a modyfikuje, zastępuje lub współdziała z interfejsem gry jest również zabronione.
- Wykorzystywanie błędów (tzw. bug-using)
Wykorzystywanie błędów w celu zyskania jakichkolwiek korzyści jest zabronione. Jeżeli udało Ci się wykryć jakiś błąd, zgłoś to do Supportu. O ile to możliwe, do zgłoszenia dołącz szczegółowy opis i screena.
- Treść generowana przez użytkownika
Generowanie treści (np. nazwy, wiadomości, linki), która jest nieodpowiednia dla nieletnich jest niedozwolone.
- Kanały czatu
Po wejściu do gry uzyskasz dostęp do kilku kanałów (tzw. chat) – pamiętaj, by korzystać z nich zgodnie z przeznaczeniem.
Przykład: jeżeli potrzebujesz pomocy w sprawach dotyczących gry, swoje pytania zadaj na kanale pomocy, a nie na kanale ogólnym. Dzięki temu z pewnością znacznie szybciej otrzymasz pomoc.
Ważne: wszelkie rozmowy o ofertach handlowych powinny odbywać się na kanale handlu. Wysyłanie ofert/zapytań handlowych (dotyczy również handlu przygodami, rzucania premii, wyceny towarów, darowizn, próśb o surowce) na pozostałych kanałach ogólnych jest niedozwolone.
- Phishing
W przypadku natknięcia się na stronę phishingową związaną z The Settlers Online, prosimy zgłosić ją do Supportu. Przypominamy, że swoje dane dostępowe należy podawać wyłącznie na oficjalnej stronie projektu i nigdzie indziej.
Ważne: nikt z firmy Ubisoft / Blue Byte i zespołu moderatorów nigdy nie zapyta Cię o dane dostępowe do Twojego konta. Co więcej, pytanie innych graczy o takie dane (np. login i hasło) jest zabronione i może przyczynić się do stałej blokady a nawet wykluczenia z całej oferty gry.
- Zasady Użytkowania
Zasady Gry są dodatkiem do Zasad Użytkowania, Zasady Użytkowania są regulaminem nadrzędnym w stosunku do Zasad Gry.
- Naruszenie obowiązujących zasad
Wszelkiego rodzaju naruszenia obowiązujących zasad będą karane. W zależności od zaistniałych okoliczności, nałożona kara może mieć formę ostrzeżenia słownego, ostrzeżenia w formie tymczasowej blokady, blokady stałej a nawet wykluczenia z całej oferty. Administracja i zespół moderatorów decyduje o formie i czasie trwania kary.