w tym temacie znajdziecie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Oczywiście poniższe FAQ pojawi się również na stronie głównej polskiej wersji gry - ale to jeszcze nie teraz.
~~~Pytania dotyczące konta~~~
Spoiler
Czy mogę zmienić swój avatar?
Z przykrością informujemy, że taka możliwość jest obecnie niedostępna.
Nie mogę grać! Co robić?
W takim przypadku należy skontaktować się z Supportem. Prosimy pamiętać, że niektóre rzeczy (np. poważniejsze problemy techniczne) wymagają dodatkowych testów, więc czas odpowiedzi na Twoje zgłoszenie może się nieco wydłużyc. Im więcej informacji podasz w zgłoszeniu tym lepiej.
Czy mogę zaprosić przyjaciół do gry?
Tak, masz taką możliwość. Oto krótki opis jak tego dokonać:
Kliknij na „Mój profil” na stronie głównej, z dostępnych opcji wybierz „Zaproszenia”, skorzystaj z opcji „Zaproś przyjaciół” i podaj kilka informacji (Twoje imię, imię znajomego i jego adres e-mail).
Po kliknięciu „Wyślij zaproszenie”, Twój przyjaciel otrzyma link, który umożliwi mu założenie konta.
Dzięki opcji zapraszania przyjaciół nie musisz się martwić, że znajomy wybierze niewłaściwy serwer – konto zostanie założone na tym samym serwerze, na którym grasz.
Czy mogę posiadać kilka kont?
Zgodnie z obowiązującymi zasadami, każda osoba może posiadać tylko jedno konto. Jeżeli ktoś używa więcej niż jednego konta, może zostać zablokowany bez wcześniejszego ostrzeżenia.
W przypadku gdy z jednego komputera/adresu IP gra kilka osób, należy to zgłosić do Supportu.
Czy mogę usunąć swoje konto?
Jeżeli chcesz skasować swoje konto, proszę skontaktować się z Supportem.
Informacja: opracowanie prośby o kasację konta wymaga trochę więcej czasu niż udzielenie odpowiedzi na „standardowe” zapytanie. W związku z tym prosimy o cierpliwości.
~~~Pytania dotyczące czatu~~~
Spoiler
Czy istnieją jakieś komendy, których mogę używać na czacie w grze?
Istnieje kilka komend, oto najważniejsze z nich:
• /help = wyświetla dostępne komendy.
• /joinchat global- = zmienia kanał, na którym się znajdujesz.
Przykład:
Chcesz przejść na kanał Global-2, aby to zrobić, użyj komendy: /joinchat global-2
• /w = otwiera okno rozmowy prywatnej.
• /ignoreadd = dodaje wskazanego gracza do Listy Ignorowanych.
Przykład:
Gracz o nicku GraczXYZ przeszkadza w rozmowie na czacie i chcesz go dodać do Listy Ignorowanych. Aby to zrobić, użyj komendy: /ignoreadd GraczXYZ
• /ignoreremove = usuwa wskazanego gracza z Listy Ignorowanych.
Przykład:
Chcesz się pogodzić z graczem o nicku GraczXYZ, w związku z tym najpierw musisz usunąć go z Listy Ignorowanych. Aby to zrobić, użyj tej komendy: /ignoreremove GraczXYZ
• /report = tą komendą możesz zgłaszać graczy, którzy łamią obowiązujące zasady.
Przykład:
Gracz o nicku GraczXYZ łamie obowiązujące zasady – spamuje na czacie.
Aby zgłosić go do administracji, należy wpisać następującą komendę na czacie:
/report GraczXYZ spamuje na czacie
Pewien gracz obraził mnie w grze lub na forum, jak to zgłosić?
Jeżeli ktoś Cię obraził w grze, skontaktuj się z moderatorem za pomocą funkcji szeptu lub skorzystaj z komendy /report (więcej informacji o tej komendzie znajdziesz w „Czy istnieją jakieś komendy, których mogę używać na czacie?”).
Jeżeli zauważysz, że ktoś łamie obowiązujące zasady na forum (np. spam, wulgaryzmy), możesz to zgłosić do jednego z moderatorów za pomocą „Prywatnej Wiadomości”.
Jak mogę dodać kogoś do znajomych?
Aby dodać kogoś do znajomych, kliknij na jego nicku na czacie i wybierz opcję „Dodaj znajomego”. Możesz również skorzystać z opcji „Dodaj znajomego”, która znajduje się pod menu na dole. Po wysłaniu zaproszenia, znajomy będzie musiał potwierdzić chęć dołączenia do grona Twoich przyjaciół. Bezpośrednio po zaakceptowaniu zaproszenia, pojawi się na liście znajomych.
Jak mogę pisać na czacie?
Po prostu kliknij na pustą linię pod czatem, wpisz swoją wiadomośc i wciśnij enter.
Czy mogę pisać na niebiesko na czacie?
W grze często można spotkać osoby, które przed nickiem mają prefix „BB_” oraz piszą na niebiesko. Właśnie po tym można rozpoznać administratorów (pracowników firmy Blue Byte). Opcja pisania na niebiesko jest niedostępna dla graczy.
Czy mogę pisać na żółto na czacie?
Podczas grania w The Settlers Online, na czacie często spotkasz osoby, które przed nickiem mają prefix „MOD_” oraz piszą na żółto. Właśnie tak można rozpoznać moderatorów. Moderatorzy są graczami, którzy na zasadzie wolontariatu monitorują zarówno czat w grze jak i forum. Opcja pisania na żółto jest niedostępna dla „zwykłych” graczy.
Jak mogę rozpoznać czy ktoś jest administratorem lub moderatorem?
Wszyscy administratorzy i moderatorzy są wymienieni na forum (link). Dodatkowo, by ułatwić odróżnienie administratorów i moderatorów od „zwykłych” graczy, zastosowano następujące rozwiązania:
1. Administratorzy oraz moderatorzy posiadają pod swoimi avatarami na forum odpowiednią rangę (np. „Administrator” lub „Moderator”).
2. Administratorzy oraz moderatorzy przed swoim nickiem (zarówno w grze jak i na forum) posiada odpowiedni prefix: albo „BB_” (administrator) albo „MOD_” (moderator).
3. Nicki administratorów są wyświetlane na niebiesko, a moderatorów na żółto (forum).
4. Administratorzy piszą na niebiesko, a moderatorzy na żółto (gra).
~~~Pytania związane z grą~~~
Spoiler
Kiedy mogę zacząć handlować z innymi graczami?
Aby móc handlować z innymi graczami, najpierw musisz osiągnąć poziom 12. Właśnie wtedy będziesz mógł wybudować kantor handlowy, po czym otrzymasz dostęp do kanału handlowego.
Ważne: aby móc handlować, musisz posiadać kantor handlowy – jeżeli go wyburzysz, handel będzie niemożliwy!
Czy moi osadnicy pracują równiez gdy nie jestem online?
Tak, osadnicy pracują równiez podczas Twojej nieobecności. Oczywiście wydobywanie surowców oraz dalsze ich przetwarzanie będzie możliwe tak długo, dopóki osadnicy będą dysponowali niezbędnymi złożami/surowcami. Dodatkowo, jeżeli magazyn zostanie wypełniony danym produktem, jego dalsze wytwarzanie zostanie wstrzymane.
Właśnie dlatego przed wylogowaniem się warto zadbać o to, by ilość dostępnych złóż oraz przestrzeń magazynowa była wystarczająca.
Czy na mojej wyspie jestem tylko ja?
Na początkowej wyspie nie ma innych graczy, jednak podczas rozwijania swojej osady natrafisz tam na liczne obozy bandytów, którzy będą chcieli Cię powstrzymać. Mimo to, nie musisz się martwić, że ktoś zaatakuje Twoją osadę. Możesz traktować swoją początkową wyspę jak bezpieczną przystań w świecie The Settlers Online.
Moi osadnicy nie korzystają z wybudowanych dróg!
Na chwilę obecną drogi stanowią wyłącznie element dekoracyjny i nie wpływają w żaden sposób na osadników.
Jak mogę zwiększyć liczbę mieszkańców mojej osady?
Zakładając, że limit populacji Twojej osady nie został osiągnięty, będziesz otrzymywał nowego osadnika co 15 minut. Jeżeli chcesz zwiększyć limit populacji, wybuduj nowe lub ulepsz już istniejące domy. Aby sprawdzić obecny limit populacji, najedź kursorem myszki na ikonę osadnika znajdującą się na górnym pasku w grze.
Udało mi się zdobyć nowy obszar, ale kamienie graniczne nie zniknęły!
Kamienie graniczne nie znikają, jednak gdy przejmiesz dany obszar, ich kolor ulegnie zmianie.
Wszystkie drzewa zostały wycięte, ale nadal nie mogę nic wybudować na tym terenie!
To nie błąd. Drewno jest jednym z najważnieszych surowców w grze, w związku z tym chcemy mieć pewność, że każdy gracz zawsze będzie dysponował terenami, które da się ponownie zalesić.
Moja kopalnia się zapadła! Co robić?
Ze względów bezpieczeństwa, po wyeksploatowaniu wszystkich dostępnych złóż w danej kopalni następuje jej natychmiastowe zasypanie. Oczywiście możesz wysłać swojego geologa na poszukiwanie nowych pokładów surowców, jednak to z pewnością pochłonie trochę czasu.
Udało mi się pokonać wszystkie obozy bandytów na danym obszarze, ale nie otrzymałem nowych patentów budowlanych!
Patenty budowlane są wysyłane poprzez system wiadomości. Aby je uaktywnić, najpierw musisz je odebrać (są dołączone do wiadomości). Po zaakceptowaniu nagrody, patenty budowlane pojawią się w menu gwiazdy - teraz wystarczy je uaktywnić na Twoim domu władyki.
Rybak wyłowił już wszystkie ryby! Co robić?
Aby zwiększyć ilość ryb w ławicy, użyj pokarmu dla ryb. Pokarm dla ryb może zostać wyprodukowany w magazynie prowiantu.
Po co dodawać innych graczy do znajomych?
Każdy gracz będący na Twojej liście znajomych może odwiedzić Twoją osadę, handlować z Tobą oraz wręczać Ci prezenty (np. buffy trwające o 50% dłużej). Dodatkowo, dzięki możliwości odwiedzenia Twojej osady, możesz poprosić bardziej doświadczonych znajomych o kilka rad związanych z dalszą rozbudową.
Jak założyć gildię?
Aby założyć gildię, najpierw musisz osiągnąć poziom 17. Właśnie wtedy otrzymasz możliwość wybudowania siedziby gildii.
Oto kroki jakie musisz podjąć by utworzyć nową gildię:
1. Wybuduj siedzibę gildii.
2. Kliknij na ikonę herbu (dolne menu).
3. Kliknij „Załóż gildię”.
4. Wprowadź nazwę gildii oraz tag.
5. Potwierdź wpisane dane.
Gotowe! Gildia została założona i od teraz możesz nią zarządzać, wystarczy ponownie kliknąć na ikonę herbu.
Jak mogę zdobyć patenty budowlane?
Nowe patenty budowlane można zdobyć pokonując liderów bandytów na wyspie początkowej. Jeżeli uznasz, że takie rozwiązanie jest dla Ciebie zbyt powolne/niewystarczające, możesz równiez odwiedzić nasz Sklep.
Jak mogę przejąć jakiś teren?
Aby przejąć teren zajmowany przez bandytów musisz pokonać ich lidera oraz wybudować tam magazyn.
Gdzie mogę znaleźć przedmioty, które zaakceptowałem (wiadomości)?
Do niektórych wiadomości oprócz tekstu dołączane są również dodatkowe przedmioty. Po ich zaakceptowaniu znajdziesz je w menu gwiazdy.
Pozdrawiam,
BB_xaar.
Ostatnio edytowane przez BB_xaar ; 21.05.2013 o 17:42
W związku z licznymi zapytaniami o to jak można skontaktować się z Supportem, postanowiłem napisać ten krótki poradnik.
Formularz kontaktowy znajduje się na stronie głównej gry. Po zalogowaniu się na swoje konto, z menu po lewej stronie wybierz "POMOC/WSPARCIE" (oznaczone na zielono).
Następnie, na wyświetlonej stronie, kliknij "Formularz kontaktowy >" (oznaczone na żółto) - spowoduje to rozwinięcie się formularza kontaktowego (oznaczone na niebiesko).
Podaj temat, kategorię i treść zgłoszenia. Po wypełnieniu wszystkich pól, kliknij na guzik "WYŚLIJ" (oznaczone na czerwono).
Informacja: jeśli nie możesz zalogować się na swoje konto, po prostu wyślij swoje zgłoszenie/zapytanie za pomocą wiadomości e-mail pod adres: account.support@thesettlersonline.pl
Ostatnio edytowane przez BB_xaar ; 28.03.2012 o 11:25
W związku z licznymi pytaniami dot. handlu w grze, poniżej prezentuję kilka odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
1. Czy system handlu zostanie ulepszony?
Tak, w planach jest wprowadzenie nowego systemu handlu. Planujemy ulepszyć cały interfejs, by umożliwić Wam jeszcze wygodniejsze wymienianie się surowcami z innymi graczami. Co prawda dokładna data wprowadzenia ww. modyfikacji nie jest jeszcze znana, jednak gdy tylko pojawi się jakaś informacja z tym związana, od razu o tym poinformuję. - nieaktualne
2. Czy system handlu jest bezpieczny?
Tak, system handlu zapewnia 100% bezpieczeństwa. Jeśli system handlu jest używany zgodnie z przeznaczeniem, nie ma możliwości, by zostać oszukanym przez innego gracza.
3. Co w przypadku wymian "na słowo"?
W przypadku wymian "na słowo" (np. "wyślij mi teraz 400 Monet, a ja odeślę 100 Granitu za 10 minut"), to gracz ryzykuje. W przypadku ewentualnego oszustwa, żadne surowce nie będą przez nas zwracane.
4. Wymienianie się surowcami za prezenty ze Sklepu - czy to dozwolone?
Tak, wymiany tego typu są dozwolone, proszę jednak pamiętać, że decydując się na taką wymianę, to gracze ponoszą ryzyko. W przypadku ewentualnego oszustwa, nie będziemy mogli zaoferować żadnego zwrotu, czy to surowców czy wykorzystanych Klejnotów - prezent to prezent, z założenia nie powinny być za nie pobierane żadne opłaty w postaci surowców.
5. Czy można handlować kodami (np. SMS) za surowce?
Nie, taka aktywność nie jest dozwolona i może przyczynić się do stałej blokady konta. Blokada może objąć zarówno konto osoby oferującej taką wymianę jak i konto osoby, która zdecydowała się na skorzystanie z tej oferty.
6. Czy to oznacza, że oszukiwanie innych graczy jest dozwolone?
Oszukiwanie innych osób nie jest tutaj mile widziane. Za takie zachowanie może zostać przyznana kara, zaczynając od ostrzeżenia/upomnienia, poprzez blokadę czatu (blokada obejmuje również możliwość handlowania), a nawet blokadę całego konta.
Ważna informacja:
Nawet w przypadku zostania oszukanym przez innego gracza, nie będziemy mogli zaoferować zwrotu czegokolwiek. Decydując się na wymianę, która nie może zostać w pełni przeprowadzona za pomocą zintegrowanego systemu handlowego, decydujesz się również na poniesienie ewentualnego ryzyka.
BB_xaar
Ostatnio edytowane przez BB_xaar ; 08.10.2012 o 11:52
ostatnio pojawiło się sporo pytań dot. likwidacji tzw. "czarnych list". Poniżej prezentuję odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czy publikowanie tzw. "czarnych list" jest dozwolone?
Nie, publikowanie "czarnych list" jest niedozwolone.
Co to są te "czarne listy"?
Tzw. "czarne listy" to listy, na których publikuje się nicki osób, które dopuściły się różnego rodzaju nadużyć. Zazwyczaj zadaniem takiej listy jest ostrzeganie innych graczy przed jakimikolwiek kontaktami z daną osobą. Na projekcie The Settlers Online, listy te zawierały zazwyczaj osoby, które wysyłały oferty odwrotne.
Dlaczego nie można publikować "czarnych list"?
Zespół The Settlers Online nigdy nie wspierał idei "czarnych list". Mimo tego, że ich idea jest dobra (ostrzeganie innych graczy przed oszustami), jest też druga strona medalu. Mianowicie: listy takie są tworzone przez pozostałych graczy, którzy nie zawsze są obiektywni i często mogą wykazywać się stronniczością. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na likwidację tematów tego typu na forum oraz zabronienie zakładania nowych "czarnych list".
Co to jest oferta odwrotna?
Najprościej wytłumaczyć to na przykładzie:
a) gracz A wystawia ofertę: chce sprzedać 100 Kamienia za 10 Monet. Gracz B (oszust), dodaje gracza A do znajomych.
b) po zaakceptowaniu zaproszenia do znajomych od gracza B, gracz A otrzymuje odwrotną ofertę handlową.
c) oszust oferuje 100 Kamieni za 10 Monet.
d) jeśli gracz A zaakceptuje transakcję, zamaist sprzedać 100 Kamienia, kupi 100 jednostek Kamienia i straci 10 Monet.
Jak bronić się przed ofertami odwrotnymi?
Aby paść ofiarą "oferty odwrotnej", trzeba spełnić kilka warunków:
a) oszust musi być na liście znajomych ofiary
b) ofiara musi dodatkowo zaakceptować transakcję - proszę dokładnie czytać to co akceptujecie
W związku z powyższym, zalecamy szczególną ostrożność podczas akceptowania transakcji handlowych!
Czy oferty odwrotne są dozwolone?
Teoretycznie: tak, to handel jak każdy inny. Dodatkowo, druga strona zawsze może taką ofertę odrzucić.
Jednak osoby, które będą regularnie dręczyły pozostałych graczy takimi ofertami, mogą ponieść konsekwencje (nawet blokada konta).
Co zrobić gdy ktoś mnie oszuka w taki sposób (oferta odwrotna)?
Na początku z pewnością warto taką osobę usunąć ze znajomych - wtedy dalsze oszukiwanie nie będzie już możliwe. Dodatkowo, możesz zgłosić tę sytuację do supportu - jeśli okaże się, że dany gracz regularnie zachowuje się w ten sposób (będzie można wykluczyć pomyłkę), poniesie odpowiednie konsekwencje.
BB_xaar
Ostatnio edytowane przez BB_xaar ; 11.05.2012 o 16:08
nadszedł czas by doprecyzować kilka spraw związanych z reklamowaniem serwisów zewnętrznych związanych z The Settlers Online (czyli stron fanowskich tworzonych przez graczy dla graczy) na czacie.
Czy aktywne reklamowanie serwisów zewnętrznych na czacie jest dozwolone?
Nie, taka aktywność jest niedozwolona.
Jak należy rozumieć termin aktywne reklamowanie?
Chodzi tutaj o promowanie, zachęcanie, wychwalanie oraz usilne namawianie do odwiedzenia serwisu zewnętrznego. Jeśli nazwa serwisu zostanie wymieniona podczas rozmowy (np. "poszukaj na forum 'XYZ'") lub załączony zostanie odnośnik w formie porady, nie ma problemu.
Czy można posługiwać się jakimiś linkami zewnętrznymi w grze?
Jeśli rozmowa zmierza w kierunku jakiegoś tematu, którego "rozwiązaniem" jest serwis zewnętrzny (np. link do symulatora walk), wtedy proszę postarać się poinformować o rozwiązaniu (adres URL) w taki sposób, by nie przeszkadzać pozostałym graczom. Sugerujemy, by w takich sytuacjach podać link na szepcie.
Jeśli posiadasz serwis, który jest związany z grą The Settlers Online, zachęcamy do stworzenia odpowiedniego tematu w dziale Projekty graczy. Podczas gdy aktywne promowanie serwisów zewnętrznych na czacie nie jest mile widziane, można to robić na forum (oczywiście w odpowiednim temacie). Dodatkowo, zawsze można umieścić link do takiego serwisu w swojej sygnaturce na forum.
Czy mogę podawać linki do różnych pomocy innym graczom na czacie?
Jeśli chcesz pomóc innemu graczowi i podać mu link do interesującego serwisu związanego z grą The Settlers Online, sugerujemy, by zrobić to na szepcie, a nie na czacie globalnym. Jednak zanim to zrobisz, upewnij się, że Twoja wiadomość nie będzie dla kogoś zwykłym spamem.
Dlaczego nie pozwalacie aktywnie reklamować serwisów zewnętrznych na czacie? Po co te utrudnienia?
Nie bez powodu wszystkie linki w grze są cenzurowane. Jest to jedno z rozwiązań, które ma chronić naszych graczy przed wchodzeniem na niebezpieczne serwisy zewnętrzne, na których może znajdować się, na przykład, szkodliwe oprogramowanie czy treść wyłudzająca dane dostępowe do kont The Settlers Online.
Dodatkowo, dotarły do nas liczne skargi dotyczące zbyt agresywnego reklamowania serwisów zewnętrznych na czacie - dlatego też postanowiliśmy doprecyzować tę kwestię.
BB_xaar
Ostatnio edytowane przez BB_Taku ; 09.12.2016 o 19:04
Wysłałem Prywatną Wiadomość w grze do osoby z prefixem "MOD_" lub/i "BB_" - do tej pory nie ma odpowiedzi!
Zgodnie ze wcześniejszym ogłoszeniem - Brak wsparcia poprzez wiadomości w grze - skrzynki pocztowe w grze nie są przez
nas regularnie sprawdzane. W związku z tym, nie zaleca się przesyłania tam jakichkolwiek wiadomości.
Napisałem tylko jedno zdanie na czacie i dostałem bana! Nie dostałem wcześniej żadnego ostrzeżenia!
Najczęściej krótka blokada dostępu do czatu (zazwyczaj: 5 - 30 minut) pełni rolę ostrzeżenia. Taka krótka przerwa w dostępie
do czatu sygnalizuje graczowi, że jego zachowanie nie było odpowiednie i naruszało obowiązujące zasady.
Przecież nie użyłem wulgaryzmu, zakryłem 2 literki!
Wszelkie rodzaje (pseudo)cenzury nie są mile widziane - traktujemy je na równi z wulgaryzmami.
To samo dotyczy się tzw. "gwiazdkowania" - właśnie tak system reaguje na niedozwoloną treść na czacie.
Dostałem blokadę za wulgaryzm, a przecież filtr zamienił go na gwiazdki!
Nie chcemy dopuścić do sytuacji, w której gracze będą używali wulgaryzmów twierdząc, że takie zachowanie jest ok,
ponieważ systemowa cenzura i tak je wyłapie (czyt.: zastąpi gwiazdkami). Dlatego też wszelkie zachowania tego typu
mogą przyczynić się do utraty dostępu do czatu.
Wkleiłem link na czacie i dostałem bana!
Wszelkie linki do serwisów zewnętrznych nie są mile widziane - nie bez powodu są one cenzurowane przez system. Takie
podejście do tej kwestii jest niezbędne, ponieważ na stronach zewnętrznych mogą znajdować się wirusy, trojany oraz inne treści,
które są nieodpowiednie lub/i niebezpieczne. W związku z tym, wklejanie linków może przyczynić się do otrzymania blokady.
Nie używam wulgaryzmów, a moderator nakazuje zmianę tematu!
Jeśli moderator uzna, że dany temat na kanale globalnym może być nieodpowiedni dla osób w wieku 7 lat+ (gra została
zakwalifikowana do kategorii PEGI 7), może nakazać jego zmianę. Co więcej, może również przyznać blokadę dostępu
do czatu, bez wcześniejszego upomnienia. Tak samo traktowane są zachowania, które wprowadzają zbędne zamieszanie
na czacie lub/i wywołują negatywne emocje wśród pozostałych osób.
Poprosiłem moderatora o pomoc, a on mi nie odpowiedział!
Głównym zadaniem moderatorów jest upewnianie się, że wypowiedzi na czacie/forum są na odpowiednim poziomie
(czy nie są obraźliwe, czy nie zawierają wulgaryzmów itd). Mogą oni wyjaśniać graczom jak działają poszczególne
mechanizmy występujące w grze, jednak nie należy to do ich obowiązków.
Jeśli szukasz odpowiedzi na pytanie związane z The Settlers Online, najprostszym rozwiązaniem jest skorzystanie
z zakładki "Pomoc" w grze (czat). Proszę pamiętać, że gracze pomagający na kanale pomocy robią to dobrowolnie.
Zadawanie pytań na kanałach globalnych nie jest mile widziane, ponieważ takie zachowanie może wprowadzać
zbędne zamieszanie i utrudniać komunikację pomiędzy pozostałymi uczestnikami czatu.
Jeżeli nie uda Ci się uzyskać odpowiedzi na czacie, możesz jej poszukać na oficjalnym forum.
Na czacie pojawia się nieodpowiednie zachowanie, a moderator nic robi!
Akcje podejmowane przez moderatorów nie są widoczne z poziomu czatu w grze. W związku z tym, osoba trzecia nie jest w stanie
określić, czy w stosunku do danego gracza zostały wyciągnięte jakieś konsekwencje czy nie. Czasami zdarza się, że moderator
(który najczęściej monitoruje wiele kanałów na raz) faktycznie przeoczy nieodpowiednie zachowanie jakiejś osoby - jeśli myślisz,
że tak się stało, możesz skorzystać z komendy /report, jej składnia jest następująca:
/report nick_zgłaszanej_osoby powód_zgłoszenia
Uważam, że dostałem bana bez powodu! Gdzie to zgłosić?
Wszelkie skargi/zastrzeżenia związane z pracą moderatorów oraz blokadami w grze/na forum należy przesyłać bezpośrednio
do Supportu (Jak skontaktować się z Supportem?) - ani czat ani forum to nie miejsce na taką aktywność.
Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych.
Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.