Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 20

Wątek: Targowisko Opcje wystawiania

  1. #11
    Początkujący Osadnik Awatar SirRyszard
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    13
    Serwer
    Nowa Ziemia
    xaar własnie o to chodzi aby nie trzeba było siedzieć na grze i zatwierdzać oferty graczy

    przykład:

    wystawiam 3 ofert po 200szt kamieni za 20 coinsów powiedzmy na 20min

    3 ofert wystawione na targu

    wchodzą na targ 3 osoby widzą moją ofertę biorą każda po 200szt czyli po 1 pakiecie

    poszło 600szt kamieni i oferta znika z targowiska nie jak dotychczas wystawiłem 400 szt 1 oferta za 2 coinsy wygrywa 1 osoba ofert mam 50 na to niestety przez 5 dni mnie nie będzie i nie wiem ze zablokowałem 49 ludziom towar w postaci 2 coinsów własnie do tej pory było tak ze jeśli cię nie ma na grze zablokowałeś innym graczom coinsy

    a moja propozycja jest taka ze oferta znika po sprzedaniu oferowanego towaru na rynku i nikt więcej jej nie widzi

  2. #12
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    3
    Serwer
    Nowa Ziemia
    nie bylo jakies okresu po jakims surka wracala? ehm glupie takie cos by bylo.... ze musisz czekac na odp? niee....

  3. #13
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    21.01.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Nowa Ziemia
    surowce wracaja po 8h jesli sie nie myle jesli nie zostana potwierdzone, jak dla mnie to wystarczyloby zmniejszyc czas oczekiwania na reakcje obydwoch stron, caly system generalnie mi odpowiada tylko nierozumiem tego dlugiego oczekiwania na potwierdzenie tranzakcji, bo z jednej strony wystawiasz oferte na 10min wiec zakladam ze te 10 min sprzedajacy jest online i po co mu tyle czasu na potwierdzenie tranzakcji? Ja bym dal max 30min a moze nawet jeszcze mniej jesli nie potwierdza to tranzakcja jest anulowana i szukamy kolejnej oferty.

  4. #14
    Początkujący Osadnik Awatar SirRyszard
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    13
    Serwer
    Nowa Ziemia
    ale chyba lepiej by było oferta wystawiona na 10min powiedzmy 200szt x3 bierzesz i ta oferta znika bez potwierdzenia tak jak powinno być na targu ty kupujesz ja sprzedaję i tyle bez opcji potwierdzania nie zawsze masz czas siedzieć nawet 10min chyba ze się uczysz to tak masz wolne masz wakacje itd jedni ludzie pracują wejdzie na 2-5min i znika nie maja czasu siedzieć ciągle i czekać aż skończy się aukcja

  5. #15
    Początkujący Osadnik Awatar Lincia
    Dołączył
    22.01.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez szymeld Zobacz posta
    surowce wracaja po 8h jesli sie nie myle jesli nie zostana potwierdzone, jak dla mnie to wystarczyloby zmniejszyc czas oczekiwania na reakcje obydwoch stron, caly system generalnie mi odpowiada tylko nierozumiem tego dlugiego oczekiwania na potwierdzenie tranzakcji, bo z jednej strony wystawiasz oferte na 10min wiec zakladam ze te 10 min sprzedajacy jest online i po co mu tyle czasu na potwierdzenie tranzakcji? Ja bym dal max 30min a moze nawet jeszcze mniej jesli nie potwierdza to tranzakcja jest anulowana i szukamy kolejnej oferty.
    Popieram! Czy ktoś może potwierdzić za ile godzin towary wracają z powrotem do koszyka? Mam gdzieś w powietrzu 100 marbli już od godziny i nic nie mogę z nimi zrobić, bo ktoś sobie poszedł i nie potwierdził. I może wróci jutro, a może wcale. I albo zaakceptuje albo nie. Spokojnie wystarczyłoby 30 min na akceptację. Albo handlujesz i czekasz, bo jest Ci ten materiał potrzebny, albo nie zawracasz gitary :P

  6. #16
    Początkujący Osadnik Awatar SirRyszard
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    13
    Serwer
    Nowa Ziemia
    jak widać GM mają to gdzieś po co mają ułatwić graczom grę jak lepiej ją skomplikować powinno automatycznie akceptować ofertę i tyle gostek wystawia 400 monet za 400 węgla wysyła mu 30 ludzi a on się śmieje jak ***** bo zablokował 30 graczom surowiec na 8 godzin gdzie na targowisku czeka się 8 godzin na decyzje co ja korzenie mam zapuścić ?? admini zmieńcie ten targ jak najszybciej bo ludzi to zaczyna wkurzać

  7. #17
    Początkujący Osadnik Awatar Fockus
    Dołączył
    03.02.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Imho powinno być tak, że surowce są zabierane dopiero jeśli obie strony zaakceptują transakcję...
    Idiotyczne jest to, że muszę czekać na powrót moich surowców 8 godzin!! Bo kogoś np nie ma obecnie przy komputerze albo zwyczajnie trolluje...
    Z tym wiązało by się też dodanie opcji anulowania transakcji - w sensie wysyłam komuś ofertę na Handlu, widzę że go jakiś czas nie ma to powinienem mieć opcję anulowania tego. Było by to drugie rozwiązanie tego problemu.

  8. #18
    Osadnik Awatar CorvusCorax
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    5
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Fockus Zobacz posta
    Imho powinno być tak, że surowce są zabierane dopiero jeśli obie strony zaakceptują transakcję...
    Idiotyczne jest to, że muszę czekać na powrót moich surowców 8 godzin!! Bo kogoś np nie ma obecnie przy komputerze albo zwyczajnie trolluje...
    Z tym wiązało by się też dodanie opcji anulowania transakcji - w sensie wysyłam komuś ofertę na Handlu, widzę że go jakiś czas nie ma to powinienem mieć opcję anulowania tego. Było by to drugie rozwiązanie tego problemu.
    Za duże pole manewru dla wszelakiego rodzaju scammerów czy też innych trolli leśnych. W momencie kiedy do obecnego systemu dodasz jeszcze opcję wycofania transakcji i przesyłu materiałów dopiero po zatwierdzeniu to już wyjdzie chaos totalny.

    Domyślam się, że założeniem developerów było wprowadzenie dynamicznego rynku, który by angażował graczy do uczestniczenia w wymianie. Niestety to trochę wygląda tak jak wspomniane zostało w postach powyżej. Czasem faktycznie ktoś czeka na ten towar, a czasem po prostu wystawi i z różnych powodów znika a przez parę godzin towar wisi w próżni. Niby to można nagiąć pod symulację logistyki - ale nie ma co nad-interpretować.

    Z drugiej strony, możliwe że chciano uniknąć sytuacji towarów wystawionych za absurdalne ceny całymi tygodniami i zapychające tylko rynek. Tylko ta "dynamika" tak naprawdę szkodzi i kupującym i sprzedającym. Przykłady (które nawet nie muszą obejmować skrajnych przypadków trollowania):
    • -chcę coś kupić, sprzedawca akceptuje zbyt późno, potem ja już nie siedzę przy kompie bo znudziło mi się czekanie...mijają godziny a towar wisi w próżni;
    • -mam 1200 marmuru, wystawiam ofertę, że chcę sprzedać 200 w cenie 25 monet za pakiet, ale chciałbym, żeby mi zostało 400 sztuk na jakiś upgrade wkrótce. Pojawia się na ofertę 6 klientów i albo mogę być w porządku i pozbyć się budulca do 0, mogę nie być w porządku dla tych ostatnich i będą mnie bluzgali na prv, ale postawić to co planowałem albo olać temat, kolejnych 15 ofert też nie odrzucić przypadkiem (bo zapomniałem wycofać "na czas") i wybiec z domu do roboty.
    Czyli tak właściwie rynek, który miał być z założenia dynamiczny - w rzeczywistości rodzi sytuacje, które nawet bez jakichkolwiek złych intencji mogą prowadzić do niepotrzebnych frustracji.

    Moim zdaniem czasem sprawdzone sposoby są nie bez powodu przyjmują się jako pewien standard. I wcale nie musi na tym tracić dynamika:
    • -sprzedaż w pakietach - wystawiam dokładnie tyle towaru ile chcę w pakietach, które mogą być najbardziej atrakcyjne dla klienta (np 5x100mar / 10G);
    • -w momencie wystawienia tego towaru znika on z mojego magazynu w danej ilości i trafia do "banku" - dzięki temu wiem, że z reszty towaru mogę tak jak planowałem np coś wybudować za te paręnaście minut; oczywiście zakładamy tu także opcję wycofania towaru przed czasem z rynku - ze standardowym cooldown.
    • -jeśli klient postanowi kupić coś co wystawiłem - po prostu towar wysyłany jest do niego a zapłata do mojego magazynu;
    • -żeby zachować rejestr co kto kupił i czego - dostaję powiadomienie na pocztę (np: [10:25] - Fockus kupił od ciebie 100Mar za 10G)
    • -żeby nie zapychać serwera zbędną pocztą bo ktoś nie ma nawyku usuwania takiego spamu - informacja o sprzedaży jest kasowana np po 12h z maila automatycznie
    • -żeby zachować dynamikę rynku i nie leżały na "ladzie" towary dniami całymi z powodu absurdalnych cen - nie sprzedany towar po np 15/30min jest zwracany do magazynu, oferta znika z rynku a wystawiający może go znów wystawić.

    Żeby taka propozycja zmian działania rynku była warta tych linijek kodu, które trzeba napisać od nowa - zachęćmy developerów i spójrzmy ile otwiera się nam przy takim modelu opcji na wydanie w sklepie cennych diamentów przez osoby, które poważnie myślą o handlu:
    • -anulowanie cooldown do wystawienia ponownej oferty po wycofaniu poprzedniej: 15D
    • -przedłużenie czasu, jaki twoja oferta zostaje na rynku o 15/30min: 40D
    • -zwiększenie ilości pakietów / towarów które można wystawić na rynku w jednej ofercie o ileś tam: 100D
    • -wykupienie 24h "licencji kupca" dzięki której możesz trzymać swoje śmierdzące ryby w za jakąś kosmiczną sumę całą dobę: 650D
      (albo wystawiać swoje towary przez dobę po uczciwej cenie na czas jaki ci odpowiada bez potrzeby wiszenia przy kompie cały dzień)
    Oczywiście zastrzegam, że wszystkie propozycje cen zostały wymyślone na poczekaniu i służą tylko do zilustrowania przykładu.
    Ostatnio edytowane przez CorvusCorax ; 03.02.2012 o 03:09 Powód: Formatowanie w celu zwiększenia czytelności

  9. #19
    Początkujący Osadnik Awatar Fockus
    Dołączył
    03.02.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Nowa Ziemia
    @CorvusCorax

    Popieram w sumie. Z takim modelem handlu spotykałem się już nie raz i za każdym razem sprawdzał on egzamin.

    Przykład z 1 gry mmo:
    Można było wystawić max 5 pakietów danego przedmiotu (będąc użytkownikiem premium 25)
    Oferta trwała 24 godziny lub do wyczerpania zapasów. Użytkownik premium nie miał chyba ograniczeń na czas trwania oferty.
    Można było ją po dość krótkim czasie anulować.

    I myślę, że coś w tym stylu, tylko oczywiście z odpowiednio krótszym czasem trwania oferty sprawdziło by się idealnie w tej grze.

  10. #20
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    29.01.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Nowy Świat
    CorvusCorax ma rację jego system handlu jest najbardziej optymalnym.

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.