Zobacz wyniki ankiety: Czy jesteś z tym żeby drogi przyspieszały produkcje?

Głosujących
43. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    29 67.44%
  • Nie

    13 30.23%
  • Nie mam zdania

    1 2.33%
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 29

Wątek: Drogi

  1. #11
    Osadnik
    Dołączył
    24.03.2013
    Posty
    38
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Kol. Larxand

    Bardzo trafnie sprecyzowałeś mój tok myślenia, właśnie o takie rozwiązanie mi chodziło, /oczywiście szczegóły techniczne są do dogadania/.

  2. #12
    Odkrywca Awatar zwolk
    Dołączył
    07.04.2012
    Posty
    815
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Widzę pewną niekonsekwencję w toku myślenia. Albo przyspieszamy produkcję (przez co ja rozumiem skrócenie czasu, np dojścia do magazynu), albo zwiększamy produkcję(dodatkowe jednostki danego surowca w zależności od typu drogi), bo o to głównie chodzi w propozycji, którą podał Larxand. I tak uważam, że pomysł za bardzo zajeżdża Anno i jest sporą ingerencją w mechanikę gry bo chodzi o całkowitą zmianę sposobu poruszania się osadników.

  3. #13
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    16.03.2012
    Posty
    151
    Serwer
    Nowy Świat
    moze byc ale DROGA nie bedzie juz za free tylko 1 kawalek bedzie kosztowal 100marmuru+100granitu+100kamienia .... ciekawe czy dalej bedzie sie podobal pomysl

    nic za darmo

  4. #14
    Osadnik
    Dołączył
    24.03.2013
    Posty
    38
    Serwer
    Nowa Ziemia
    zwolk
    Kol. zwiększa - przyspiesza produkcje to kwestia werbalna. Generalnie chodzi o to aby droga nie była tylko zbędnym elementem dekoracyjnym.
    Ze sprawami technicznymi zapewne bez problemu poradzą sobie "Bogowie gier" informatycy, jeżeli tylko zaistnieje taka potrzeba.

    okogo

    W tym wirtualnym świecie, podobnie jak w realnym nie ma nic za darmo
    Prawdziwe drogi są b. drogie /patrz polskie autostrady/.

  5. #15
    Odkrywca
    Dołączył
    31.05.2012
    Posty
    703
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Zaraz zaraz, spokojnie - jakie 100marmuru+100granitu+100kamienia Ja podałem zupełnie inną propozycję, to raz. A dwa, mechanizm jaki mam na myśli jest prosty (w założeniu, bo trudniejszy w szczegółach): jeśli mam budynek na 3 poziomie, który wytwarza 3 sztuki w jednostce czasu i połączę go z innym budynkiem łańcucha (lub magazynem) to produkuje on w tej samej jednostce czasu o 1 sztukę (lub 2 w zależności od rodzaju drogi) więcej. Przyspieszenie produkcji jest tutaj konsekwencją dołączenia drogi a nie przyspieszenia poruszania się osadników (bo to właśnie byłaby ta zbędna ingerencja w mechanikę).
    Można sobie to wyobrazić tak, że jeśli człowiek idzie z towarem po lepszej drodze, to wygodniej mu się nosi, to i więcej wrzuci na plecy

    A już to, że trąci Anno, czy inną produkcją... no cóż, albo po coś jest ten dział z pomysłami, albo jesteśmy jak jakiś partyjny beton i odrzucamy konsekwentnie każdy pomysł, łącznie na przykład z przenoszeniem budynków.

  6. #16
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    22.03.2012
    Posty
    173
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez set2g Zobacz posta
    to co my chcemy ma sie nijak do tego jak gra sie rozwija, a taki dzial na forum jest raczej tylko do picu, bo nic co tu sie pojawiło nie trafiło nigdy do gry, a nie chyba czas do konca buffa zaimplementowali, i to tyle, a patrzac ze kazda wersja ma swoje forum i podobny dzial to pomysłów jest ogrom, ale nic z tego nie wynika

    A dyskusja o funkcji dróg była na bank poruszana i pewnie w archiwum gdzieś taki topick jest.
    skoro to tylko dzial do picu to po co sie wypowiadasz
    moim zdaniem pomysl dobry tylko trzeba go bardziej rozwinac i opisac

  7. #17
    Odkrywca Awatar zwolk
    Dołączył
    07.04.2012
    Posty
    815
    Serwer
    Słoneczny Gród
    dominik200613
    Akurat w TSO różnica między przyspieszeniem produkcji a jej zwiększeniem jest zasadnicza, więc to nie tylko kwestia werbalna.

    Larxand
    Od samego zwiększania produkcji (czyli otrzymywania dodatkowych sztuk towaru w tym samym czasie) mamy w TSO dość mocno rozbudowany system premii. Twoja propozycja to taki permanentny buff baaaaaardzo tanim kosztem. Jak dla mnie jedyny sens wprowadzania jakiejś użyteczności dróg to właśnie przyspieszenie poruszania się osadników, a co za tym idzie skrócenie czasu wytwarzania danego towaru.

  8. #18
    Osadnik
    Dołączył
    24.03.2013
    Posty
    38
    Serwer
    Nowa Ziemia
    zwolk

    Dyskusja jest o funkcji drogi /czy ma pozostać nikomu niepotrzebnym dodatkiem, czy jej posiadanie ma tworzyć jakąś wartość dodaną/.
    Nie mieszajmy w dyskusji o drogach, systemu premiowania, czy skracania odległości do magazynu / te mechanizmy "żyją swoim życiem"/.
    Kwestię czy setlersi maja chodzić szybciej, jeździć konno, czy może jeździć na różowych jednorożcach. pozostawmy informatykom.

  9. #19
    Banned
    Dołączył
    19.07.2012
    Posty
    578
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Dodawanie dodatkowych surowców w produkcji to faktycznie jest dostępne jako buff, wiec jedyną możliwością jest przyspieszenie prędkości chodzenia osadników.
    Pokuśmy się o przeliczenie zysku dla często spotykanych czasów przy przyspieszeniu x2 (skrócenie czasu o połowę)

    1) czas produkcji 12minut + dojście np 40sec (760sec)
    -produkcja obecna: 86400sec / 760sec = 113,68 cykli
    -produkcja przyspieszona 86400 / 740 sec = 116,76 cykli
    -różnica: 116,76 - 113,68 = 3,08
    -przy budynku na 5lvl 15,4 jednostek surowca więcej przy obecnej produkcji 540 dziennie daje 2,85% więcej

    2) czas produkcji 6minut + dojście np 40sec (400sec)
    -produkcja obecna: 86400sec / 400sec = 216 cykli
    -produkcja przyspieszona 86400 / 380 sec = 227,37 cykli
    -różnica: 227,37 - 216 = 11,37
    -przy budynku na 5lvl 56,85 jednostek surowca więcej przy obecnej produkcji 1080 dziennie daje 5,26% więcej

    3) czas produkcji 3minut + dojście np 40sec (220sec)
    -produkcja obecna: 86400sec / 220sec = 392,73 cykli
    -produkcja przyspieszona 86400 / 200 sec = 432 cykli
    -różnica: 432 - 392,73 = 39,27
    -przy budynku na 5lvl 196,35 jednostek surowca więcej przy obecnej produkcji 1963,65 dziennie daje 10% więcej

    4) czas produkcji 1,5minut + dojście np 40sec (130sec)
    -produkcja obecna: 86400sec / 130sec = 664,61 cykli
    -produkcja przyspieszona 86400 / 110 sec = 785,45 cykli
    -różnica: 785,45 - 664,61 = 120,84
    -przy budynku na 5lvl 604,2 jednostek surowca więcej przy obecnej produkcji 3323,05 dziennie daje 18,18% więcej

    Pozdrawiam
    Mod Zakrecony

  10. #20
    Osadnik Awatar Saxza
    Dołączył
    13.10.2012
    Posty
    30
    Serwer
    Złota Góra
    Czytałem temat i jestem przeciwko jeżeli ma być w takiej formie jak jest opisywany .Przyspieszanie to zbędna ingerencja w mechanike.

    Najlepszym rozwiązaniem byłoby prowadzenie modelu dróg zależnych od surowca ,czyli droga kamienna (25 kamienia za segment),droga brukowana (25 marmuru za segment), droga granitowa (25 granitu za segment) .
    Budynek bez drogi połączonej z magazynem nie produkuje surowca,natomiast magazyn nie połączony z ratuszem nie zbiera surowców . Brak połączenia z kantorem : nie można handlować etc.
    Co więcej droga kamienna byłaby do budynków podstawowych i średnich( z produkcją liścia włącznie) ,droga brukowana do budynków zaawansowanych ,natomiast granitowa do mistrzowskich.
    Ostatnio edytowane przez Saxza ; 17.04.2013 o 19:56

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.