Zobacz wyniki ankiety: Potrzebne?

Głosujących
30. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    6 20.00%
  • Nie

    24 80.00%
Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Wątek: Zmniejszenie levelu budynków

  1. #1
    Acoma

    Zmniejszenie levelu budynków

    Od 'zawsze' brakuje mi opcji związanej ze zmniejszaniem poziomu budynków. Uważam iż byłaby to ciekawa opcja, szczególnie w sytuacjach, kiedy po podwyższeniu poziomu budynku produkcyjnego, okazuje się, że produkcja surowców jest zbyt mała, i braknie surowców do produkcji.

    Zwrot to 50% surowców potrzebnych do rozbudowy na bieżący poziom.

  2. #2
    Początkujący Odkrywca Awatar kazuja
    Dołączył
    01.03.2012
    Posty
    157
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Chyba cie pokręciło ciastko z maryśki zjadłeś



    DAJCIE NAM JUŻ PVP BO NUDĄ WIEJE
    REKRUTACJA DO XIII Legionu
    Wymagania: 32 poziom i aktywność

  3. #3
    Początkujący Osadnik Awatar infer
    Dołączył
    21.07.2012
    Posty
    18
    Serwer
    Nowy Świat
    Bzdury. Dlaczego? Jeśli się coś rozbudowuje, to trzeba się zastanowić. Poza tym ulepszeń się nie usuwa.

  4. #4
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Przy kazdym ulepszeniu dokladnie wiadomo o ile zwiekszy sie zuzycie surowcow, jesli ktos sie decyduje na ulepszenie - zna dokladnie jego konsekwencje.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  5. #5
    Acoma
    Chyba grzybki jedliście.
    Gdzie takie informacje o zużyciu materiałów PO ulepszeniu budynku można znaleźć? W księdze czarów imić Pottera?

    Szczególnie jeżeli chodzi o zużycie na 12h oraz prognostykę wpływu na gospodarkę.

  6. #6
    Odkrywca
    Dołączył
    26.06.2012
    Posty
    370
    Serwer
    Kolonia
    jak to skąd wziąść? to proste skoro budynek na 1 levelu zuzywa 1 sztukę surowca do produkcji 1 sztuki produktu, to odpowiednieo 2 lvl zużywa 2 produkuje 2, na 3 lvl zużywa 3 produkuje 3, na 4 zużywa 4 produkuje 4, na 5 zużywa 5 produkuje 5.
    Jeśli ma rzuconą premię x2 to odpowiednio (na 5 lvl) zużywa 5 produkuje 10.

  7. #7
    Acoma
    Teoria jest prosta i piękna.
    Skoro jesteś taki mądry, to może odpowiesz mi, czy zwiększenie o 1 lv produkcji długich łuków, nie przekroczy bieżącego 12h uzysku drewna liściastego?, przy założeniu, że podwyższę lv jednego z tartaków?

  8. #8
    Acoma
    I co w przypadku, kiedy jednak będzie występował debet w produkcji drewna? Likwidować łukmistrza i z powrotem ponosić koszty stawiania budynku /budynków przetwarzających do poprzedniego levelu? A może TY mi prześlesz surowce, kiedy się pomylisz?

  9. #9
    Acoma
    Na rynku też może kupię, albo i nie kupię surowce, a uzależniać się od wahań rynkowych jakoś nie zamierzam. Polityka Rostkowskiego na zaplanowany deficyt gospodarki to nie dla mnie.

  10. #10
    Odkrywca Awatar Jurek12345
    Dołączył
    27.03.2012
    Posty
    581
    Serwer
    Czarci Gaj
    Jeśli chodzi o symulacje, ja korzystam z tego : http://ceo-economy.appspot.com/ tylko tam wartości są orientacyjne, bo nie bierze pod uwagę czasu dojścia i sprzątania. ALe w przybliżeniu można się zorientować jak podniesienie levelu budynku wpłynie na gospodarkę.

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.