Ostatnio edytowane przez MOD_Victoria ; 25.11.2020 o 16:45
jak to nie ma zgloszen na forum masz milion tematow o bledach niech tu zagladaja i czytaja i sie wezma do roboty
Straszne rzeczy się dzieją skrypt jest z zeszłego roku i doliczy do 1,4 kkk zamiast do 1,5 kkk ale nie ma się co martwić będzie komunikat, że był błąd w zliczaniu balonów. Nagrody roześlą ręcznie taka to ..... firemka
Cel społecznościowy nieosiągnięty. Do kosza go ? Czy czekać.
Tam jest niby 23h, to jak to będzie?
Jest tak jak przewidziałem stary skrypt odliczył 1 407.000.000 balonów a cel był zmieniony na 1 500 000 000 nawet tego nie umieją zrobić teraz tylko komunikat o złym naliczaniu balonów i rozesłanie ręczne nagród.
chyba zbyt ambitnie bb podeszlo do coraz mniejszej liczby graczy ...
Kiedy idziesz do urzędu, aby załatwić swoją sprawę, również musisz złożyć pismo, sama rozmowa z urzędnikiem nie wystarczy.
Tutaj również wymagana jest formalna ścieżka, tj. wysłanie zgłoszenia do Supportu, chyba że ogłoszono iż w danej sprawie nie ma potrzeby, by się z nimi kontaktować.
Wiecie już, że błędy związane z grą są najpierw oceniane i na podstawie ich wpływu na grę nadawany jest im priorytet ważności. Kolejność naprawy zależy od ich wpływu na grę, graczy i gospodarkę. Dodatkowo niektóre błędy nie są łatwe do naprawienia, ponieważ mają wpływ na inne części gry, przez co naprawa może zając trochę czasu.
Zapewne wielu z Was zauważyło, że po aktualizacjach gry regularnie pytam Was na czacie o błędy. Następnie przekazuję informacje do BB, aby byli świadomi, że coś takiego ma miejsce, jednakże w 99,99% przypadków i tak wymagane jest dopełnienie ścieżki formalnej, tj. wysłanie zgłoszenia. Wielu z Was pyta mnie o różne rzeczy na szepcie. Najczęściej odsyłam Was z problemem do Supportu. Jeżeli mówię Wam, że powinniście napisać, nie jest to moja zachcianka. Na podstawie informacji zawartych w korespondencji z Wami błąd jest odtwarzany i potwierdzany przez odpowiednich ludzi w BB. Kolejnym krokiem jest znalezienie przyczyny błędu i opracowanie poprawki. Na podstawie ilości zgłoszeń można określić, czy jest to problem indywidualny czy globalny.
Przypominam: osoby odpowiadające na maile w Supporcie nie mają dostępu do kodu gry. Wykonują swoje zadania zgodnie z wytycznymi od swoich przełożonych. Odpowiadają na maile i robią raporty, które są przekazywane dalej i w końcu trafiają do osób, które opracowują poprawki.
Ale jeśli nie będziecie zgłaszać tych błędów, to skąd ktokolwiek wyżej będzie wiedział, że jest coś, co wymaga naprawy? CM zostanie poproszony o poparcie swoich słów raportem, który oprócz ilości zgłoszeń będzie zawierał wstępne informacje zebrane przez pracowników Supportu, które mogą być istotne przy poszukiwaniu przyczyny problemu.
Mam nadzieję, że udało mi się wyjaśnić, dlaczego tak ważne jest zgłaszanie problemów w Supporcie.
Pozdrawiam
MOD_Victoria
z tym porownaniem to poszalalas ... padlem
Pozwolę sobie przedstawić moje zdanie na temat poruszonego zagadnienia. Do urzędu to trzeba chodzić bo nie ma innej możliwości a gra to inna sprawa każdy tu gra bo chce a nie musi takich gier są setki jak nie tysiące. Takie przedstawienie sprawy wiele tłumaczy z całą pewnością nikt tak jak ty nie będzie podchodził do tego tematu.