Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: Pamiętnik Dewelopera: Halloween 2019

  1. #1
    Community Manager Awatar BB_Penelopa
    Dołączył
    23.07.2015
    Posty
    6,686
    Serwer
    Nowa Ziemia

    Pamiętnik Dewelopera: Halloween 2019

    Więcej informacji o zbliżającym się wydarzeniu Halloween


    Drodzy Osadnicy!

    Czas oczekiwania dobiegł końca, nowe wydarzenie zbliża się do The Settlers Online! Przedstawiamy Event Halloween 2019, niesamowite, upiorne wydarzenie które - w przeciwieństwie do jego niesympatycznej natury - było długo wyczekiwane przez wielu z nas! Wraz z tegorocznym eventem ujrzycie kilka nowych funkcji. Latarnię widmo, która przywołuje Okręt Widmo na Wasze wyspy i kilku nowych, upiornych specjalistów. Przyjrzyjmy się bliżej temu, co tegoroczne wydarzenie Halloween ma do zaoferowania naszej Społeczności:





    HARMONOGRAM
    Start: 21 października 2019 r. 10:00 czasu polskiego
    Początek fazy zakończenia: 11 listopada 2019 r. 10:00 czasu polskiego
    Kompletna dezaktywacja: 18 listopada 2019 r. 10:00, czasu polskiego
    Wymagany poziom: 19+



    HALLOWEEN 2019 ZMIANY
    • Nowy generał "Młodszy Generał Gemini"
    • Nowy Odkrywca "Zauroczony odkrywca"
    • Nowa Potworna kopalnia brązu
    • Nowy budynek: Latarnia Widmo i Okręt Widmo
    • Nowe sezonowe przygody
    • Nowy Kalendarz wydarzenia
    • Zbilansowanie Starożytnego Golema, Królewskiego Golema oraz nagród za pokonanie Golemów
    • Zbilansowanie uzupełnień dyń otrzymywanych w łupach z przygód
    • Uzupełnienia dyń zostały dodane do łupów z niektórych wypraw
    • Nowa ograniczona czasowo Halloweenowa paczka


    Czytaj więcej...



    Miłej zabawy!
    BB_Penelopa


    Zapraszamy do podzielenia się opiniami w tym > wątku <.
    Ostatnio edytowane przez BB_Penelopa ; 05.11.2019 o 18:24

  2. #2
    Community Manager Awatar BB_Penelopa
    Dołączył
    23.07.2015
    Posty
    6,686
    Serwer
    Nowa Ziemia


    • Dostępność: Tylko podczas wydarzenia.
    • Korzyść: Specjalne przedmioty będzie można nabyć za dynie w sklepie podczas wydarzenia.
    • Handel: Będzie można handlować dyniami jak normalnymi zasobami.
    • Usunięcie: Sprawdź szczegóły fazy zakończenia, gdyż zasoby eventowe i przedmioty związane z Halloween są dostępne tylko przez ograniczony czas!


    Możecie zdobywać walutę eventową na kilka sposobów:
    • Poprzez ukończenie osiągnięć związanych z Halloween 2019
    • Wysyłając Odkrywców na poszukiwanie skarbów
    • Zbierając kolekcjonerskie dynie, które pojawią się na Waszych wyspach
    • Odbierając nagrody za pokonanie Golema
    • Wykonując zadania związane z Halloween
    • Z Cmentarza dyń
    • Handlując z innymi graczami
    • Odbierając prezent od znajomego
    • Ze sklepu w grze


    Rodzaj Pola Czas produkcji
    Mały cmentarz dyń 5 Godziny 20 Minut
    Zwykły cmentarz dyń    2 Godziny 40 Minut
    Imponujący cmentarz dyń 40 Minut




    Wprowadziliśmy zmiany na podstawie Waszych opinii i w tym roku dodaliśmy więcej przygód! Poniższe przygody po zakończeniu zapewnią dwa razy więcej zasobów niż zwykle, dwa razy więcej uzupełnień, oraz dwa razy więcej punktów doświadczenia!

    Lista sezonowych przygód w wydarzeniu Halloween 2019:
    Przygoda Rodzaj Minimum Uzupełnień Dyń Maksimum Uzupełnień Dyń Maksymalnie x2 sezonowe
    Zebranie Bukanierów Kooperacyjna 4 8 16
    Atak na Łupieżców Kooperacyjna 10 16 32
    Podzielone miasto w lecie Kooperacyjna 18 36 72
    Wir Kooperacyjna 15 30 60
    Wyspa Piratów Misja 4 8 16
    Okradać bogatych Misja 6 12 24
    Proch Misja 7 12 24
    Matczyna miłość Misja (Kontynuacja) 3 8 16
    Kolejne zakazane eksperymenty Misja (Kontynuacja) 8 14 28
    Starzy przyjaciele Misja (Kontynuacja) 11 18 36
    Inwazja Wikingów Misja (Kontynuacja) 18 32 64
    Sprytny mały krawiec Misja (Kontynuacja) 7 14 28
    Bohaterski mały krawiec Misja (Kontynuacja) 7 14 28
    Sindbad i wąż morski Misja (Kontynuacja) 16 26 52
    Ali Baba i Skarb Mądrości Misja (Kontynuacja) 24 45 90
    Żywot pirata Mini 12 19 38
    Uśpiony wulkan Mini 6 9 18
    Arktyczna eksplozja Mini 16 23 46
    Smocza Czatownia Wyprawa 3 8 16
    El Chupacabra Wyprawa 9 14 28
    Najazd Wikingów Wyprawa 9 14 28
    Czerwony Kapturek Wyprawa 12 24 48
    Królewna Śnieżka Wyprawa 10 20 40
    Zaginione Miasto Wyprawa 11 22 44
    Jeden krok naprzód Wyprawa 12 24 48
    Nieznane regiony Wyprawa 18 30 60
    Lud Gór Wyprawa 30 50 100

     






    Tegoroczne Halloweenowe wydarzenie będzie również zawierało ekscytującą Kampanię Łańcucha Zadań: Sterroryzowane Miasto! Akcja tych krótkich przygód będzie rozgrywać się na tej samej wyspie - dzięki temu możemy odpowiednio ją zbilansować na wszystkich przedziałach poziomów używając przygody "Czarni Rycerze" jako punktu odniesienia.

    Nie lekceważcie tego wyzwania: ta mała wyspa jest pełna niespodzianek! Nie wszystko będzie takie, jak się wydaje: granica między przyjaciółmi i wrogami ulegnie rozmyciu - zachowajcie trzeźwość umysłu, aby odkryć prawdziwych złoczyńców stojących za miejskimi nieszczęściami. Czy odpowiecie na wezwanie o pomoc płynące z tego małego i wrażliwego miasta? Brońcie mieszkańców, odkryjcie skad biorą się te upiorne stworzenia i powstrzymajcie je!

    Po wszystkim - Wasze umiejętności detektywistyczne zostaną sowicie wynagrodzone jednym z naszych zupełnie nowych budynków, ale o tym później.
    Ostatnio edytowane przez MOD_Victoria ; 14.10.2020 o 23:36

  3. #3
    Community Manager Awatar BB_Penelopa
    Dołączył
    23.07.2015
    Posty
    6,686
    Serwer
    Nowa Ziemia


    Jak wszyscy wiemy, podczas specjalnych wydarzeń zwykle ożywiamy małą "Eventową Wyspę" znajdującą się na środku mapy: 4 Golemy powracają, żyją i kopią! Ale nie pozwól im kopać za dużo ... to od Ciebie zależy, czy ponownie je pokonasz, bez względu na to, czy jest to Kamienny, Większy, Starożytny czy Królewski Golem. W 2019 roku dokonaliśmy korekty ilości surowców potrzebnych do produkcji wody święconej (Starożytny Golem) i Migocącej wody (Królewski golem), co pozwoli graczom na tym przedziale poziomów uzyskać odpowiednie przedmioty (premie) we właściwy sposób. Dodatkowo Królewski Golem urósł, przez co stał się większym wyzwaniem. Mała upiorna rada: Teraz pokonywanie powracających Golemów jest bardziej opłacalne! Nie denerwuj tych facetów; słyszeliśmy, że mają alergię na premie wodne, które możesz wytworzyć w Magazynie Prowiantu lub Specjalnym Magazynie Prowiantu! Oto jak możesz ich pokonać:

    Pokonaj Kamienngo Golema za pomocą Wody oczyszczonej

    Jeżeli Twój poziom mieści się w przedziale 19-25 będziesz musiał pokonać Kamiennego Golema, który powróci pięć razy, i za każdym razem będzie silniejszy. Jeżeli w międzyczasie nie osiągniesz poziomu 26, ostatni Kamienny Golem będzie powracał. Użyj Wody oczyszczonej, aby go pokonać. Produkcja Wody oczyszczonej w Magazynie Prowiantu i Specjalnym Magazynie Prowiantu to koszt 20 wody i 20 rudy miedzi.


    Pokonaj Większego Golema za pomocą Wody wzbogaconej

    Jeżeli Twój poziom mieści się w przedziale 26 - 40 będziesz musiał pokonać Kamiennego Golema, który powróci pięć razy - ostrożnie, z każdym odrodzeniem będą coraz silniejsze! Dopiero po pokonaniu go po raz piąty pojawi się nowy rodzaj Golema: Większy Golem, który również ma 5 poziomów trudności. Jeżeli nie osiągniesz poziomu 41, Większy Golem będzie się pojawiał przez cały czas. Użyj Wody wzbogaconej, aby go pokonać. Produkcja Wody wzbogaconej w Magazynie Prowiantu i Specjalnym Magazynie Prowiantu to koszt 40 wody i 20 rudy żelaza


    Pokonaj Starożytnego Golema za pomocą Wody święconej

    Jeżeli Twój poziom mieści się w przedziale 41 - 55 będziesz musiał pokonać Kamiennego i Większego Golema pięć razy! Czeka nas coraz więcej wyzwań! Dopiero po pokonaniu 5 Większych Golemów pojawi się Starożytny Golem z 5 poziomami trudności. Ten Golem również będzie bez przerwy się odradzał, jeżeli nie zwiększysz swojego poziomu do 56. Użyj Wody święconej, aby pokonać Starożytnego Golema. Koszt produkcji Wody święconej w Magazynie Prowiantu i Specjalnym Magazynie Prowiantu wynosi 60 wody i 20 rudy tytanu 180 wody i 10 rudy tytanu.


    Pokonaj Królewskiego Golema za pomocą Migocącej wody

    Jeśli osiągnąłeś poziom 56+, będziesz musiał pokonać wszystkie Golemy niższego typu pięć razy. Dopiero wtedy pojawi się Królewski Golem, który zachował swój majestatyczny wygląd i czas odradzania. Użyj Migocącej Wody, aby go pokonać. Produkcja tej premii w Magazynie Prowiantu lub Specjalnym Magazynie Prowiantu będzie kosztowała 100 wody i 25 rudy platyny 1000 wody i 250 rudy platyny.


    Przytłoczony?

    Odrodzenie każdego Golema trwa 16 godzin, a w międzyczasie możesz przygotować premie, aby go pokonać. Może to być przytłaczające, ale nie martw się, przyjaciele są tutaj, aby Ci pomóc! Twoi znajomi, którzy osiągnęli minimum poziom 19, mogą wytworzyć dowolną z premii i walczyć z Golemami za Ciebie. Kiedy punkty życia Golema będą wynosić 0, przycisk potwierdzający pokonanie Golema stanie się aktywny. Tylko Ty, jako właściciel wyspy, możesz nacisnąć ten przycisk i dopiero po naciśnięciu go Golem zniknie. Ty i Twoi przyjaciele możecie też "zniszczyć" Golema większą ilością premii niż jest to wymagane, ale nie da to żadnego dodatkowego efektu.

    Twój poziom jest niższy niż 19?

    Drodzy nowicjusze w świecie Settlersów, oto co musicie zrobić, abyście byli świadkami pojawienia się Kamiennych Golemów: upewnijcie się, że środkowe obszary Waszych wysp macierzystych zostały odkryte; zatrudnijcie odkrywców! Pamiętajcie, że możecie zobaczyć Kamienne Golemy, jeśli Wasz poziom jest niższy niż 19, ale nie możecie z nimi walczyć, ani produkować wody. Nie chcemy, abyście przegapili całą zabawę, więc grajcie i osiągajcie poziom 19!



  4. #4
    Community Manager Awatar BB_Penelopa
    Dołączył
    23.07.2015
    Posty
    6,686
    Serwer
    Nowa Ziemia

    Łańcuch zadań poprowadzi Was przez mechanikę wydarzenia, wyjaśniając w jaki sposób zabijać Golemy, jak gromadzić uzupełnienia (dyń) oraz odnosząc się do konkretnych zadań, które musicie wykonać. Dodatkowo, obecny jest Kalendarz eventowy, w którym należy codziennie otwierać drzwi!

    Aby uzyskać dostęp do kalendarza, po prostu kliknij ikonę obok swojego awatara.


    2 RÓZNE TYPY DRZWI
    Znajdziesz w sumie 21 drzwi. Możesz otworzyć jedne drzwi każdego dnia. Otwarcie pominiętych drzwi to koszt 100 klejnotów za zwykłe drzwi i 300 klejnotów za drzwi specjalne ze względu na bardzo wysoką wartość nagród.

    Nie zapomnij codziennie otwierać drzwi, a także przypominać o tym znajomym!

    Rodzaj: Zwykłe drzwi
    Ilość: 18
    Opis: Mogą zostać otwarte w konkretnym dniu lub później za 100 klejnotów.
    Wymagania: Nie ma znaczenia, czy poprzednie drzwi są nadal zamknięte, czy nie
    Nagrody: Zapewnia podstawowe nagrody (takie jak zasoby), czasem wybierane losowo

    Typ: Specjalne drzwi
    ilość: 3
    Opis: Mogą zostać otwarte w określonym terminie lub później za 300 klejnotów.
    Wymagania: Wszystkie poprzednie drzwi muszą zostać otwarte
    Nagrody: W większości przypadków, zanim otworzysz specjalne drzwi, musisz wybrać jedną z kilku nagród



  5. #5
    Community Manager Awatar BB_Penelopa
    Dołączył
    23.07.2015
    Posty
    6,686
    Serwer
    Nowa Ziemia

    W poniższej tabeli zobaczysz listę przygód, które zostały ponownie zeskalowane, i zapewnią uzupełnienia dyń podczas trwania eventu. Wsłuchując się w Wasze opinie, które przekazywaliście nam w ciągu minionych lat, zdecydowaliśmy się na nowe, lepsze zrównoważenie łupów z przygód. Ta zmiana obejmuje dodanie większej ilości przygód i zwiększenie wyjściowej ilości uzupełnień w łupach.

    Spoiler
    "Zerknij do tabeli, aby zobaczyć zmiany!"]
    Przygoda NOWA Epicka wartość NOWA normalna wartość
    Łupieżcy grobowców 19 13
    Podzielone miasto w lecie 36 18
    Na końskim grzbiecie 16 8
    Zaginiona czaszka 9 6
    Bagienna wiedźma 11 7
    Mroczni kapłani 8 3
    Wyspa piratów 8 4
    Uśpiony Wulkan 9 6
    Oblężenie 18 12
    Zebranie Bukanierów 8 4
    Zdrajcy 21 13
    Banici 23 16
    Okradać bogatych 12 6
    Starzy przyjaciele 18 11
    Słońce tropików 9 6
    Uśpiona rafa 14 7
    Skarb przy jeziorze 19 13
    Azyl bandytów 23 16
    Proch 12 7
    Wyspa Tikki 9 6
    Powrót do Azylu bandytów 16 8
    Atak na łupieżców 16 10
    Dzieci sawanny 17 9
    Wikingowie 13 7
    Atak z zaskoczenia 14 8
    Inwazja Wikingów 32 18
    Żywot Pirata 19 12
    Wyspa więzienna 22 14
    Krwawa Maryna 32 18
    Matczyna miłość 8 3
    Arktyczna Eksplozja 23 16
    Kolejne zakazane eksperymenty 14 8
    Wir 30 15
    Wiktor Podstępny 11 6
    Mroczne Bractwo 12 7
    Czarni Rycerze 8 4
    Zakazane eksperymenty 14 7
    Ryczący byk 8 6
    Dzielny mały krawiec 14 7
    Sprytny mały krawiec 14 7
    Synowie małego krawca 14 7
    Bohaterski mały krawiec 14 7
    Zdradzony mały krawiec 14 7
    Odbudowa po burzy 34 21
    Ali Baba, Młody Drwal 34 21
    Ali Baba i Pierwszy Złodziej 34 21
    Ali Baba i Drugi Złodziej 21 12
    Ali Baba i Trzeci Złodziej 34 21
    Ali Baba i Skarb Wiedzy 26 16
    Ali Baba i Skarb Mądrości 45 24
    Sindbad i Oblężone Miasto 26 16
    Sindbad i Wąż Morski 26 16
    Aladyn i Lampa Oliwna 24 12
    Aladyn i Piękna Księżniczka 45 24
    Smocza Czatownia 8 3
    El Chupacabra 14 9
    Najazd Wikingów 14 9
    Czerwony Kapturek 24 12
    Królewna Śnieżka 20 10
    Zaginione Miasto 22 11
    Jeden krok naprzód 24 12
    Nieznane regiony 30 18
    Lud Gór 50 30
    Pieśni i klątwy 8 4
    Cenne dane wywiadowcze 8

    3

    Rybak i jego żona 22 12
    Jaś i Małgosia 22 12
    Flecista z Hamelin 16 8
    U stóp góry 25 15
    Górski labirynt 40 20
    Wielka bitwa 55 35

     

    Ostatnio edytowane przez BB_Penelopa ; 15.10.2020 o 10:00

  6. #6
    Community Manager Awatar BB_Penelopa
    Dołączył
    23.07.2015
    Posty
    6,686
    Serwer
    Nowa Ziemia

    Tegorocznymi przerażającymi gwiazdami będą nowiutki Młodszy generał Gemini i Zauroczony odkrywca. Młodszy generał Gemini, który nie był zawsze traktowany poważnie, ponieważ był po prostu „małym Dzieckiem”. na długi czas odwrócił się od swojej rodziny. Teraz powraca i wygląda nieciekawie... Najwyraźniej znalazł nowego mentora, ale kto może nim być? Dodatkowo inny specjalista wyjdzie z ciemności. Zauroczony odkrywca był kiedyś piękną postacią, ale spotkało ją coś naprawdę złego! Czy potrafisz zgadnąć, jakich okropności doświadczyła? Dobrze Wam znani Halloweenowi specjaliści Ponury Żniwiarz i Lord Dracul także są ponownie dostępni w sklepie w grze i straszą Osadników. Lord Dracul, złośliwy generał spragniony ... walki, Sumienny, niestrudzony Geolog i złowrogi Ponury Żniwiarz - nie sprzedawaj swojej duszy żadnemu z tych specjalistów! Zamiast tego po prostu kup ich za Dynie u Kupca:


    Nazwa: Młodszy Generał Gemini
    Opis: Dwukrotnie szybciej zmierza ku przygodom, ma zwiększone zdrowie, celność i olbrzymie obrażenia! Liczba jednostek: 140. Uszkodzenia obszarowe Flankowanie. Nieuczciwi naczelnicy: jednostki obronne zyskują umiejętność flankowania oraz 10% premii do celności.
    Koszt: 6.999 dyń
    Limit: 2 na Event




    Nazwa: Zauroczony odkrywca
    Opis: +100% do szybkości zadań wraz z jej unikalną - specjalną cechą: Zauroczenie: daje podwójne łupy z największą możliwą ilością zasobów.
    Koszt: 4313 dyń
    Limit: 2 na Event (+1 z kalendarza)




    Nazwa: Lord Dracul
    Opis: Generał, który odzyskuje siły i podróżuje na mapy przygód dwa razy szybciej
    Atakuje wrogów za pomocą pierwszego uderzenia, zadaje obrażenia obszarowe.
    Koszt: 2,450 dyń
    Limit: 1 (Wcześniejszy zakup nie jest wliczany)

    Nazwa: Generał Ponury Żniwiarz
    Opis: Ten specjalista posiada takie same atrybuty jak Doświadczony Generał, ale inaczej wygląda.
    Koszt: 1,560 dyń
    Limit: 1 (Wcześniejszy zakup nie jest wliczany)

    Nazwa: Szalony Naukowiec
    Opis: Generał, który ma "bzika" na punkcie eksplozji: zwiększa obrażenia od ataku zadawane przez twoje jednostki ciężkie o 100%
    Koszt: 4,999 dyń
    Limit: 2 (Wcześniejszy zakup nie jest wliczany)

    Nazwa: Sumienny geolog (nie można handlować, nie można podarować)
    Typ: Specjalista
    Koszt: 375 Dyń| Limit: 1
    Efekt: Znajduje dodatkowe złoże, gdy tylko jest to możliwe.

  7. #7
    Community Manager Awatar BB_Penelopa
    Dołączył
    23.07.2015
    Posty
    6,686
    Serwer
    Nowa Ziemia



    Można kupić tylko latarnię (nie okręt). Zajmuje tyle miejsca co latarnia ozdobna.

    Okręt widmo pojawi się raz w tygodniu, o ile umieścisz na swojej wyspie co najmniej 1 latarnię widmo.

    Działa podobnie do choinki prezentowej. Umieszczenie kilku latarni widmo na wyspie zwiększa łupy, które duchy przynoszą do domu.

    Zadanie pokazuje odliczanie do ponownego pojawienia się okrętu. Okręt pojawia się po zachodniej stronie sektora 1, poniżej statku powiązanego z cotygodniowymi wyzwaniami.

    Co tydzień rozpoczyna się także 1 zadanie poboczne, zapewniające dodatkową małą nagrodę. Zadanie pozostaje aktywne do momentu spełnienia warunków. Kolejne zadanie rozpocznie się przy następnym pojawieniu się okrętu widmo, tylko jeśli bieżące zostanie wykonane.

    Zadanie jest wybierane losowo spośród 26 różnych zadań pobocznych i nagradzane 10 lub 20 klejnotami, 10 kryształami lub 1 lub 2 lub 3 żetonami. Pudełko zawiera następujące elementy:

    Przedmiot Szansa
    Grad strzał 5 Biletów
    Grad płonących strzał 5 Biletów
    iGor 5 Biletów
    Pan. Myers 5 Biletów
    Królicza łapka 5 Biletów
    Bezgłowy jeździec 5 Biletów
    Zombi 5 Biletów
    Pieśń koncentracji 5 Biletów
    Podręcznik rekrutacji 5 Biletów
    Podręcznik wydobycia 5 Biletów
    Podręcznik rolnictwa i myślistwa 5 Biletów
    Podręcznik wydobycia kamienia 5 Biletów
    Podręcznik wyrębu drzew 5 Biletów
    20 klejnotów 5 Biletów
    10 Kryształów 5 Biletów
    300 monet 5 Biletów
    500 monet 5 Biletów
    Omniziarno 500 szt. 5 Biletów

     




    Po tym, jak pokonaliśmy czarne charaktery i uwolniliśmy ich od ciężarów, duchy zmarłych osadników i żołnierzy pojawiły się w Twojej osadzie. Ale zamiast dręczyć żywych, są bardzo przyjaźnie nastawione i chcą wspomóc Twoje wysiłki w zwalczaniu złoczyńców, wytwarzając brąz naprawdę szybko. Nikt nie potrafi wyjaśnić, jak duchy to robią. Wyobraź sobie, jak trudno było Sonyi przekonać wszystkich innych, że to się uda!

    "Widmowa produkcja"


    !Uwaga!
    Budynek nie jest cykliczny. Po usunięciu nie wróci do Menu Gwiazdy.

    Typ: Miejsce pracy
    Efekt: wytwarza 12 jedn. brązu nie zużywając węgla i zużywa 6 rudy ze złoża.
    Czas: 3 min.
    Rozmiar: 2 x 2
    Limit: 3 + 1 z zadania Koszt: 3.499 Dyń (Można handlować, nie można podarować)



    Laboratorium

    Prosty budynek produkcyjny, który oferuje konwersje zasobów. Dodatkowe laboratoria zwiększają prędkość produkcji.
    Koszt: 3,999 Dyń Limit: 2. Nie można handlować, nie można podarować


    Straszny dwór

    Straszny dwór zwiększy limit populacji o 145, mając w zanadrzu także inne upiorne niespodzianki podczas interakcji z nim. Limit to 3 budynki.
    Koszt: 2,450 Dyń można handlować, nie można podarować.



    CMENTARZE DYŃ
    Produkcja: Każdy z cmentarzy produkuje zasoby eventowe (dynie) przez cały czas.
    Limit: 3 na Gracza i wersję = 9 budowli (zakupione w przeszłości nie wliczają się)

    Możesz wybudować je na swojej wyspie: Cmentarze nie tylko dostarczają dynie, ale również wprowadzają Halloweenowy nastrój!

    Cmentarze Dyń mogą być uzupełniane przez "uzupełnienia dyń". Jeżeli zastanawiasz się, w jaki sposób możesz je zdobyć, powinieneś wykonywać przygody: Większość z nich zapewni Uzupełnienia Dyń, jednak nie wszystkie. Możesz znaleźć kompletną listę w eventowym oknie w grze. Należy pamiętać, że premium dla znajomego pozytywnie wpływa na produkcję cmentarzy, gdy jest na nich zastosowana premia.

    Jest jeszcze jedna rzecz, która może się wydarzyć z Cmentarzami Dyń: Mogą się wyczerpać. Jeżeli tak się stanie, możesz kupić Nawóz u Kupca w grze, aby je ożywić. Nawóz kosztuje 75 Dyń i po jego zastosowaniu ożywisz cmentarz z 10 Dyniami. Na początku może to wyglądać na słaby interes, ale na odbudowanym cmentarzu będziesz mógł ponownie użyć uzupełnień i premii, aby wzmocnić produkcję.




    Mały Cmentarz Dyń: Koszt: 50 kamieni i 100 desek z drewna iglastego
    Zwykły Cmentarz Dyń: Koszt: 150 marmuru i 200 desek z drewna liściastego
    Imponujący cmentarz Dyń: Koszt: 10 granitu i 25 desek z egzotycznego drewna


    ULEPSZONA PIEKARNIA
    Opis: Ulepszona Piekarnia produkuje chleb trzy razy szybciej niż zwykła piekarnia.
    Limit: 2 na gracza (zakupione w przeszłości nie wliczają się)
    Koszt: 1,250 dyń
    Handel/Prezent: Można handlować, nie można podarować[


    ULEPSZONA CHATKA ŁOWCY JELENI
    Opis: Produkuje mięso bez korzystania ze złóż mięsa, dwa razy szybciej niż zwykła Chatka łowcy jeleni
    Limit: 2 na gracza (zakupione w przeszłości nie wliczają się)
    Koszt: 2,850 dyń
    Handel/Prezent: Można handlować, nie można podarować[



    ULEPSZONE GOSPODARSTWO
    Opis: Produkuje zboże 3 razy szybciej niż zwykłe gospodarstwo
    Limit: 3 na gracza (zakupione w przeszłości nie wliczają się)
    Koszt: 700 dyń
    Handel/Prezent: Nie można handlować, nie można podarować



    SZKÓŁKA WIEJSKA
    Opis: Przyspiesza proces pojawiania się nowych ludzi w Twojej osadzie
    Limit: 3 na gracza (zakupione w przeszłości nie wliczają się)
    Koszt: 600 dyń
    Handel/Prezent: Nie można handlować, nie można podarować



    SILOS
    Opis: Uzupełnia pola pszenicy.
    Limit: 3 na gracza (Poprzedni zakup nie jest wliczany)
    Koszt: 600 dyń
    Handel/Prezent: Można handlować, nie można podarować[

    ULEPSZONY MAGAZYN
    Opis: Magazyn zapewniający trzy razy więcej miejsca na zasoby.
    Limit: 3 na gracza (zakupione w przeszłości nie wliczają się)
    Koszt: 600 dyń
    Handel/Prezent: Można handlować, nie można podarować



    STAW RYBNY
    Opis: Prawdziwy majstersztyk naukowców, nie wymaga złoża, by produkować świeże ryby.
    Limit: 3 na gracza (zakupione w przeszłości nie wliczają się)
    Koszt: 700 dyń
    Handel/Prezent: Można handlować, nie można podarować


    OZDOBNY CMENTARZ DYŃ
    Budynek ozdobny: Miej na swojej wyspie Cmentarz dyń przez cały rok!
    Opis: Przestrasz swoich gości i pozostań w halloweenowym nastroju!
    Koszt: 325 dyń
    Limit: Bez limitu, po zburzeniu wróci do Menu Gwiazdy
    Handel/Prezent: Można handlować, można podarować





    MINIATUROWY POMNIK GOLEMA


    Budynek ozdobny: Miej Złotego Golema na swojej wyspie
    Opis: Błyszczący złoty Golem
    Koszt: 375 dyń
    Limit: Bez limitu, po zburzeniu wróci do Menu Gwiazdy
    Handel/Prezent: Można handlować, można podarować




    OZDOBY

    Opis: Nadaj swojej wyspie jeszcze bardziej złowrogi wygląd i pomóż wszystkim wprawić się w Halloweenowy nastrój.
    Limit: Bez limitu
    Koszt: Różny, sprawdź w kategorii "Halloween" u Kupca
    Handel/Prezent: Wszystkimi można handlować, oraz podarować

    Ostatnio edytowane przez BB_Penelopa ; 15.10.2020 o 12:58

  8. #8
    Community Manager Awatar BB_Penelopa
    Dołączył
    23.07.2015
    Posty
    6,686
    Serwer
    Nowa Ziemia

    Nadszedł czas, aby zaprezentować niektóre z premii dostępnych podczas Halloweenowej imprezy! Będą dostępne stare treści, które wszyscy znamy z poprzednich lat, ale także kilka nowych dodatków, znajdziecie je poniżej:


    Ten bardzo wyjątkowy pakiet został ponownie dodany dla wszystkich graczy, którzy nie mogli go zdobyć podczas Sezonu Wypraw

    Nazwa: Pyszny przysmak (nie można handlować, nie można podarować)
    Typ: Pakiet
    Koszt: 7.999 Klejnotów - całkowity limit - jeden na gracza.
    Opis: Och, ten smakowity kąsek nie może umknąć Waszej uwadze. Sprawdźcie składniki tej ograniczonej czasowo uczty.



    Nazwa: Paczka przeraźliwego wzmocnienia (nie można handlować, nie można podarować)
    Rodzaj: Paczka
    Cena: 2.999 Dyń (Limit: 1 na Gracza), 3,599 klejnotów (limit: 1 na gracza) - limity są od siebie niezależne, więc pakiet można kupić raz za dynie i raz za klejnoty.
    Opis: Paczka przeznaczona jest wyłącznie dla tego wydarzenia, więc zdobądź ją po obniżonej cenie, póki jest dostępna:
    Spoiler
    Przeraźliwie wspaniała paczka nie z tego świata dla początkujących oraz tych, którzy chcieliby zwiększyć swą wydajność w trakcie wydarzenia.
    1x Odważna odkrywczyni
    1x Archeologiczny geolog
    3x Pakiet medyczny
    3x Przytulasy i buziaki
    3x Grad płonących strzał
    3x Balista
    3x Podręcznik rekrutacji
    3x Podręcznik produkcji broni
    3x Podręcznik dla pracowników umysłowych
    3x Podręcznik wydobycia
    3x Podręcznik rolnictwa i myślistwa
    3x Podręcznik wydobycia kamienia
    3x Podręcznik wyrębu drzew



    Nazwa: Wózek z dyniami (nie można handlować, można podarować, dyniami [Zasobami] można handlować)
    Rodzaj: Zasób
    Koszt: 5.000 Klejnotów
    Efekt: Dostajesz 4200 Dyń



    Nazwa: Chowańce Wiedźm
    Rodzaj: Premia strefowa
    Koszt: 325 Dyń
    Efekt: +100% wydajności dla epickich miejsc pracy przez 8 godzin



    Nazwa: Platynowe podkowy
    Rodzaj: Receptura do Specjalnego Magazynu Prowiantu
    Koszt: 825 Dyń
    Efekt: Efekt obszarowy: +20% do szybkości poruszania się generałów.[/COLOR]


    Nazwa: Igor
    Rodzaj: Premia
    Koszt: 56 Dyń
    Efekt: +200% do szybkości werbunku na koszary lub Elitarne Koszary przez 6 godzin


    Nazwa: Ugryzienie zombie
    Rodzaj: Premia strefowa (dzikie zwierzęta)
    Koszt: 45 Dyń
    Opis: Bądź ostrożny! Jedna wpadka może zmienić dziesiątki osadników w Zombie!


    Nazwa: Plansza Ouija
    Rodzaj: Premia strefowa (dzikie zwierzęta)
    Koszt: 45 Dyń
    Opis: Legenda głosi, że ta deska może zostać użyta do rozmów z duchami, i sprowadza je do miejsca, w którym akurat jesteś...


    Nazwa: Paczka cukierków
    Rodzaj: Premia strefowa (produkcja)
    Koszt: 125 Dyń
    Opis: Efekt strefowy +100% do wydajności w piecu (Brąz, żelazo, stal, złoto, tytan, platyna) przez 24 godziny


    Nazwa: Bezgłowy jeździec
    Rodzaj: Premia
    Koszt: 45 Dyń
    Opis: + 300% do wydajności w stajni lub Elitarnej Stajni przez 24 godziny


    Nazwa: Skuteczne pułapki
    Rodzaj: Receptura dla Specjalnego Magazynu Prowiantu
    Koszt: 560 Dyń
    Opis: Efekt obszarowy +200 do produkcji Cel chata łowcy, chatka łowcy jeleni, ulepszona chatka łowcy jeleni
    Czas trwania 12 godzin

    Nazwa: Nawóz I-III (3 osobne przedmioty)
    Rodzaj: Premia + Uzupełnienie
    Koszt: 75 Dyń
    Opis: Uzupełnia wyczerpany mały, zwykły i Imponujący cmentarz dyń o 10 dyń.


    Nazwa: Nash Williams
    Rodzaj: Premia
    Koszt: 48 Dyń
    Efekt: Użyj na koszarach i przyspiesz rekrutację (+300% na dwie godziny)


    Nazwa: Zaprawa (200)
    Rodzaj: Surowiec
    Koszt: 170 Dyń
    Efekt: Potrzebna, aby ulepszyć budynek do 6 poziomu


    Nazwa: Omniziarno (250)
    Rodzaj: Uzupełnienie
    Koszt: 90 Dyń
    Efekt: Dodaje 250 szt jednostek zasobu. (z wyjątkiem Kopalni Klejnotów)


    Nazwa: Psikus
    Gdzie: Można go wyprodukować w Magazynie prowiantu i wykorzystać na budynku na wyspie znajomego
    Koszt: 50 zwykłego papieru i 50 ryb
    Efekt: Na budynku, na którym użyto Psikusa, nie można używać innych premii, dopóki ta działa


    Nazwa: Cukierek
    Gdzie: Można go wyprodukować w Magazynie prowiantu
    Koszt: 200 wody and 50 Drewna z drzewa iglastego
    Efekt: Usuwa efekt Psikusa z budynku. Zwiększa także produkcję danego budynku (400% produkcji na 2 godziny).


    Nazwa: Wrzask Zjawy
    Gdzie: Może zostać wyprodukowany w Domu Władyki (przedmioty kolekcjonerskie)
    Koszt: 10 Strachów na wróble, 5 Sztandarów i 1 Skóra
    Efekt: Dwukrotnie zwiększa produkcję Cmentarza dyń na 6 godzin.


    Nazwa: Skowyt Wilkołaka
    Gdzie: Może zostać wyprodukowany w Domu Władyki (przedmioty kolekcjonerskie)
    Koszt: 20 Beczek, 10 Worków zboża i 2 Skóry
    Efekt: Czterokrotnie zwiększa produkcję Cmentarza Dyń na 6 godzin.


    Nazwa: Zombie
    Rodzaj: Premia
    Koszt: 96 Dyń
    Efekt: Czterokrotnie przyspiesza produkcję w miejscu pracy. Efekt trwa 12 godzin


    Nazwa: Pan Myers
    Rodzaj: Premia
    Koszt: 24 Dyń
    Efekt: Czterokrotnie zwiększa produkcję Koszar. Efekt trwa 1 godzinę.


    Nazwa: Frank i Stein
    Rodzaj: Uzupełnienie
    Koszt: 90 Dyń
    Efekt: Uzupełnia zasoby marmuru ilością: 1000 jednostek


    Nazwa: Proch Piaskuna
    Rodzaj: Premia strefowa (wizualna)
    Koszt: 50 Dyń
    Efekt: Zamienia dzień w noc na wyspie gracza. Trwa 7 dni.


    Nazwa: Halloweenowa Niespodzianka
    Rodzaj: Pudełko z niespodzianką
    Koszt: 195 Klejnotów
    Opis: Zapewnia jedną z 12 przygód, które dają szansę na zdobycie uzupełnienie Dyń

  9. #9
    Community Manager Awatar BB_Penelopa
    Dołączył
    23.07.2015
    Posty
    6,686
    Serwer
    Nowa Ziemia


    • HALLOWEENOWE OSIĄGNIĘCIA 2019
      Wszystkie osiągnięcia z poprzednich lat powracają, wszystkie są nagradzane dyniami.
    • DYNIE KOLEKCJONERSKIE
      Kolekcjonerskie dynie pojawią się na wyspie. Za każdym razem, gdy klikniesz na dynię kolekcjonerską, jedna dynia zostanie dodana do Twojego magazynu.
    • DUCHY I ZOMBIE
      Gdzie podziały się wszystkie zwierzęta? Ach tak, Zombie je dopadły! Zombie I Duchy zastąpią zwierzynę na Twojej wyspie. Wygląda na to, że nauczyli się koegzystować w ... straszliwej harmonii?

    GRAFIKA I DŹWIĘK
    • Gadżet informacyjny
      Ekran dostarcza informacje dotyczące eventu Halloween oraz pokazuje czas, który pozostał do końca. Gadżet informacyjny wyświetla się po lewej stronie.


    • UPIORNA MUZYKA W TLE
      Przez cały czas trwania eventu, muzyka w tle gry będzie się zmieniać.
    • KILKA MODYFIKACJI GRAFIK
      Kilka grafik zostało zmodyfikowanych, na przykład logo i ekran ładowania.
    Ostatnio edytowane przez BB_Penelopa ; 15.10.2020 o 10:11

  10. #10
    Community Manager Awatar BB_Penelopa
    Dołączył
    23.07.2015
    Posty
    6,686
    Serwer
    Nowa Ziemia

    CO SIĘ STANIE PODCZAS FAZY ZAKOŃCZENIA?
    11 listopada 2019 r. 10:00, czasu polskiego

    • Podstawowe mechanizmy eventu zostaną wyłączone, ale kategoria w sklepie w grze, związana z wydarzeniem pozostanie aktywna do fazy zakończenia
    • Wszystkie zadania, osiągnięcia i przedmioty kolekcjonerskie związane z wydarzeniem zostaną zdezaktywowane. Trwające misje zostaną anulowane.
    • Eventowe przygody zostaną anulowane i nie będzie można ich uruchomić
    • Odkrywcy przyniosą dynie, jeśli zostaną wysłani przed rozpoczęciem fazy zakończenia. Nowe wyszukiwania odkrywców nie zapewnią waluty eventowej.
    • Odkrywcy, którzy zostali wysłani i powrócą w czasie wydarzenia Halloween przyniosą zasoby Halloweenowe:
      W bardzo rzadkich przypadkach Odkrywcy znajdą Zasoby Halloweenowe wkrótce po rozpoczęciu fazy zakończenia i zamknięcia.
    • Pojawianie się Golemów zostanie zdezaktywowane. Golemy, które już są widoczne, będą mogły zostać pokonane, ale nie będzie nagrody za pokonanie ich, ponieważ zadania zostaną anulowane.
    • Możliwość zdobycia doładowań dyń z przygód zostanie wyłączona. Aktywne przygody nie zapewnią waluty eventowej a w sezonowych przygodach powrócą ich stałe nagrody.
    • Możliwość wytwarzania “Skowytu Wilkołaka”, “Wrzasku Zjawy” I premii przeciw Golemom jest związana z wydarzeniem Halloween. Dlatego ta opcja zostanie wyłączona. Jeśli zaczniesz produkować któryś z tych przedmiotów na krótko przed rozpoczęciem fazy zakończenia, to jego produkcja zakończy się bez przeszkód. To samo dotyczy gotowych elementów: możesz je odebrać po fazie zakończenia.
    • Możesz użyć premii „Wrzask Zjawy”, aby uzyskać więcej dyń przed fazą zakończenia. Nie będziesz w stanie używać tych premii po dezaktywacji zdarzenia.
    • Ekran ładowania związany z wydarzeniem zostanie zmieniony i ustawiony na domyślny ekran ładowania, a okno wydarzenia zostanie dezaktywowane.




    CO SIĘ STANIE PO DEZAKTYWACJI WYDARZENIA?
    18 listopada 2019 r. ~10:00, czasu polskiego

    • Halloweenowa kategoria w sklepie zostanie dezaktywowana. Dynie nie będą już widoczne w magazynie. Kolekcja dyń zostanie usunięta z Domu Władyki. Wrzask Zjawy i Skowyt Wilkołaka zostaną usunięte z Domu Władyki.
    • Nowe oferty na handlu zwierające Dynie nie będą mogły zostać ustawione.
      Oferty, które już trwają i zawierają Dynie będą niewidoczne do czasu, aż nie wygasną.
    • Dynie, które pozostały na każdym z pól, bez względu na to, czy pola pozostały zbudowane, czy znajdują się w Menu Gwiazdy, zostaną przekonwertowane na monety, wraz z pozostałymi uzupełnieniami.
    • Nieważne skąd pochodzą dynie (Cmentarz, magazyn, mail, etc), otrzymasz 0,5 monety za 1 dynię.
    • Po zakończeniu fazy pierwszej premie "Psikus" i "Cukierek" będą mogły zostać użyte, jednak nie będzie możliwości wyprodukowania ich.
    • Każda eventowa przygoda, która znajduje sie w Menu Gwiazd zostanie usunięta.
    • Możesz użyć niewykorzystane premie dla Golemów w Domu Władyki, aby otrzymać zwrot zasobów.

    Wymiana zostanie przeprowadzona przy następnej aktualizacji gry!
    Ostatnio edytowane przez BB_Penelopa ; 15.10.2020 o 10:11

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.