osobiście podobała mi sie wersja z bufem do koszar, niestety juz została usunieta
w chwili obecnej zakup ogródka tylko w celach upiększających wyspę
osobiście podobała mi sie wersja z bufem do koszar, niestety juz została usunieta
w chwili obecnej zakup ogródka tylko w celach upiększających wyspę
NEW FEATURES
Endless Goldmine: The Endless Goldmine was added to the architect section of the ingame merchant. - 25 000 kleju
Ostatnio edytowane przez set2g ; 17.01.2019 o 17:18
bardzo sie staraja zeby w temacie kopalnii wprowadzic do gry wszystkie oprocz tej ktora akurat by sie graczom przydala ...
"A necromancer is just a really, really late healer"
Jeszcze czekamy na kopalnie tytanu i saletry niewyczerpalną i wiadomo to tylko testowy ale 25k klejku za kopke złota ... przesada totalna
To jak by doszło to kopalni żelaza to pewnie z 40k klejku jak nic
Tylko po co to złoto, odkąd drwal jest za mapy to nawet sensu nie ma wysyłać odkrywców żeby to złoto zabierali, na manuskrypty wystarczą wieże. Na rynek bożonarodzeniowy to jeden piec i kopalnia przemysłowa starczy. A jak zabraknie dosypek to nawet postawienie zwykłej przy geologoach +50% do złoża to nie problem.
Z tym, że poszukiwania to nie tylko drwale, a i jak komuś nie zależy na setkach drwali na już lub w smp ma inne priorytety, to wysyłanie grubych jest całkiem na miejscu. Zrobienie atramentu na 100 drwali to 5 dni, lub z sezamami to jakieś 36h na premiach, więc zaokrąglając to 2 dni. Osobiście cisnę manuskrypty ile wlezie, więc miejsca na atrament nie mam. Faktem jest jedynie, że cena jest z kosmosu, bo im droższy surowiec tym mniej go potrzeba, więc jeśli miedź kosztuje 20k i jest potrzebna, bo jest jej mało, węgiel 12,5k i w sumie mniej potrzebny, to złota powinna kosztować max 10k klejek.
Usuwając premke do koszar z Uroczego ogrodu ten budynek stracił jakikolwiek sens.
15 budynkow - +100% do przyrostu ludności
25 budynków - +200% do przyrostu ludności
W ogóle to jest bez sensu, po co to premiować. Jak ktoś szybko wytraca ludzi na robi je z chleba w prowiancie, jak komuś idzie to wolno, to szkółki i uniwersytet w zupełności wystarczą. A +200% nie idzie wyciągnąć i tak bo ten ogród jest w stanie objąć max 24 budynki. Tak więc trzeba mieć 2, ale dwóch na raz i tak odpalić się nie da (pomijam kwestię klejnotów).
Kolejna kwestia to przestawianie budynków by to w ogóle osiągnąć. Od początku tej gry zawsze budynki co tylko stoją, upychało się w najgorsze miejsca, a teraz żeby dostać marnawy bonus trzeba je skupić w jedno miejsce. Chodź są pewni i tacy co mają połowe wyspu zasłaną budynkami z populacją więc wciśnięcie tam ogródka to nie problem
No właśnie, proszę o przydzielenie budynkowi 200% do szybkości w koszarach i elitarnych koszarach po za premiowaniu 10 budynków.
Zwróćcie uwage, że w sklepie walentynkowym jest limit na 2 ogrody
2 ogrody = cooldown 10,5h, a czas premki 12h
czyli przez 1,5h macie bufa na >24 budynki
po evencie oczywiście pojawi się ogród również za klejnoty, dzięki czemu ten czas będzie można wydłużyć
to tylko aspekt techniczny, osobną kwestią jest szansa zdobycia kwiatków na wszystkie zakupy i czy w ogóle są warte zachodu
Ostatnio edytowane przez chrisoset ; 18.01.2019 o 16:25
Jak już wyżej zostało wyjaśnione, na co komu budynek do premiowania populacji ? mało popa czy za wolno nie wątpie, zawsze można w akcje desperacji wrzucać kanapki z serem czy inne extra premki z popem na władyke i też populacja rośnie.
Póki co z tego całego eventu to z budynków jedynie też przyśpieszac podróży wg. mnie jest cokolwiek wart.