Odpowiedz w tym wątku
Strona 4 z 10 PierwszyPierwszy ... 2 3 4 5 6 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 96

Wątek: (nieoficjalny) Drzewko umiejętności generałów - dyskusja

  1. #31
    Odkrywca
    Dołączył
    02.02.2012
    Posty
    361
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez sparkz Zobacz posta
    to nie jest 100% celnosci w elitarnym woju tylko 100% celnosci i bonus do dmg w elitarnych zolnierzach (tych chlopkach ze 120HP i 40dmg).

    Z Anselmem zgoda, czempionow i tak bedzie sie inaczej budowac niz zwyklych generalow.



    Wiekszosc skillow jest bezuzyteczna dla generalow atakujacych, dla blokujacych praktycznie wszystkie skille sa bezuzyteczne, wiec jesli tylko nie masz kompulsywnej potrzeby wyszkolenia wszystkich specjalistow na max to nie bedzie problemow z podrecznikami.
    Dwie rzeczy pomieszałem, więc może wyszło niezrozumiale. Mówię o top skillu, który daje +10% do celności woja, a że wojsko elitarne ma jak jeden mąż 90%...

  2. #32
    Osadnik
    Dołączył
    07.09.2012
    Posty
    48
    Serwer
    Nowy Świat
    Generalnie świetna zmiana, dziękujemy Ci BB!

    Przydałoby się tylko spowalnianie walki dla tawerniaków, takiej umiejętności mi w drzewku brakuje.

  3. #33
    Osadnik
    Dołączył
    25.09.2012
    Posty
    32
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Skoro skrócenie czasu jest możliwe bo jest taki skill to jego wydłużenie też jest możliwe więc przydałoby się do zwykłych gienków. Bo dla nich większość drzewka jest nieciekawa.

  4. #34
    Osadnik
    Dołączył
    23.11.2012
    Posty
    232
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Ciekaw jestem czy przy tej okazji nie pokuszą się o wzmocnienie obozów wroga czyli nowe poradniki a druga sprawa jak się ulepszy zwykłych generałów to jak będziemy robić bloki

  5. #35
    Odkrywca
    Dołączył
    31.05.2012
    Posty
    703
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez majsterpaulek60 Zobacz posta
    Ciekaw jestem czy przy tej okazji nie pokuszą się o wzmocnienie obozów wroga czyli nowe poradniki a druga sprawa jak się ulepszy zwykłych generałów to jak będziemy robić bloki
    Te umiejętności mają sprawić, żeby robienie przygód było łatwiejsze/tańsze/szybsze, więc jaki sens miałoby wzmocnienie obozów wroga?
    A zwykłych generałów do bloków (przynajmniej na początku) nie będziemy ulepszać.

  6. #36
    Odkrywca
    Dołączył
    02.02.2012
    Posty
    361
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Larxand Zobacz posta
    Te umiejętności mają sprawić, żeby robienie przygód było łatwiejsze/tańsze/szybsze, więc jaki sens miałoby wzmocnienie obozów wroga?
    A zwykłych generałów do bloków (przynajmniej na początku) nie będziemy ulepszać.
    Ależ oczywiście, że będziemy. Skrócimy im czas podróży na przygodę oraz czas spaceru po mapce w równym stopniu co pozostałym gienkom. W przyszłości być może zwiększymy też limit jednostek, bo prawdopodobnie pomoże to w blokach na alibabach i przygodach z exela.

  7. #37
    Osadnik
    Dołączył
    03.03.2012
    Posty
    139
    Serwer
    Nowy Świat
    Cytat Zamieszczone przez LeoBullero Zobacz posta
    Przydałoby się tylko spowalnianie walki dla tawerniaków, takiej umiejętności mi w drzewku brakuje.
    Dla tawerniaków i mistrzów obrony.
    Gdy sprzeczasz się z idiotą, on najprawdopodobniej robi dokładnie to samo ...

  8. #38
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    12.03.2012
    Posty
    131
    Serwer
    Kolonia
    szkoda że nie ma zwiększenia ataku dla kuszników ( pod nusalę )
    Cytat Zamieszczone przez sparkz Zobacz posta
    Najgorsze w tej dyskusji jest to, ze moderacja nie pozwoli jej zachowac dla potomnych

  9. #39
    Odkrywca
    Dołączył
    31.05.2012
    Posty
    703
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez baqslaw Zobacz posta
    Ależ oczywiście, że będziemy. Skrócimy im czas podróży na przygodę oraz czas spaceru po mapce w równym stopniu co pozostałym gienkom. W przyszłości być może zwiększymy też limit jednostek, bo prawdopodobnie pomoże to w blokach na alibabach i przygodach z exela.
    Miałem raczej na myśli, że poza czasem podróży, ewentualnie dostosowaniu spaceru, na początek nie będziemy nic więcej ulepszać tawerniksom. Tzn ja nie widzę na razie potrzeby.

  10. #40
    Osadnik
    Dołączył
    11.04.2012
    Posty
    24
    Serwer
    Nowa Ziemia
    W dobrym kierunku BB rozwija grę, robi się coraz ciekawiej.):

Odpowiedz w tym wątku
Strona 4 z 10 PierwszyPierwszy ... 2 3 4 5 6 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.