Zobacz wyniki ankiety: Co o tym sądzisz?

Głosujących
42. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Jestem za!

    9 21.43%
  • Jestem przeciwny

    22 52.38%
  • Nie mam zdania

    5 11.90%
  • Może być, chociaż nie potrzebuję mistrza

    2 4.76%
  • Może być, chociaż nie potrzebuje uczniów

    4 9.52%
Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17

Wątek: Mistrz i Uczeń

  1. #1
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    29.01.2012
    Posty
    128
    Serwer
    Nowa Ziemia

    Mistrz i Uczeń

    Wpadłem na pomysł by wprowadzić do gry pewną nowość. Polegałaby ona na tym, że każdy nowy gracz (powiedzmy od 1 do 10 poziomu) mógłby wybrać sobie mistrza, który by mu pomagał w grze, tłumaczył co i jak, wspierał surowcami premiami. Mistrzem mógłby zostać tylko gracz 50 poziomu i prowadziłby on swojego ucznia do powiedzmy 30 poziomu. Korzyści byłyby obustronne. Mistrz za doprowadzenie ucznia do wyznaczonego poziomu otrzymałby jakąś nagrodę (np klejnoty, surowce, bonusy, lub jakąś specjalną walutę za którą mógłby coś kupić- tu już liczę na wasze pomysły). Uczeń miałby pomoc w postaci dobrej rady, surowców itd. Myślę, że byłoby to dobre urozmaicenie dla starych graczy, którzy dawno siedzą na 50 poziomie. Zatrzymałoby to także nowych graczy, którzy dzięki pomocy i wsparciu bardziej przywiązali się do tej gry. Powiedzmy, że taki nowy gracz mający mistrza miałby stałą premię +25% doświadczenia aż do 30 poziomu, czyli momentu w którym rozstałby się ze swoim mistrzem, oraz jakąś nagrodę na zakończenie szkolenia. Żeby nasi twórcy także mieli z tego jakiś zysk, powiedzmy, że za klejnoty można byłoby kupić kilka slotów, by móc szkolić kilku uczniów jednocześnie. Dobrym pomysłem byłoby także wprowadzenie rankingu mistrzów, znajdowałaby się tam takie rzeczy jak: ilość uczniów którzy zakończyli szkolenie, ocena mistrza przez uczniów i komentarze uczniów.
    Ostatnio edytowane przez Iskidv ; 12.04.2014 o 18:49

  2. #2
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    17.09.2012
    Posty
    164
    Serwer
    Złota Góra
    od tego jest gildia

  3. #3
    Odkrywca Awatar Kranderga
    Dołączył
    08.04.2012
    Posty
    240
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez Iskidv Zobacz posta
    Mistrzem mógłby zostać tylko gracz 50 poziomu i prowadziłby on swojego ucznia do powiedzmy 30 poziomu.
    To są trzy dni, a co potem?
    Oczywiście, nasz dział techniczny pracuje nad wyeliminowaniem poprawnego działania gry, jednak nie możemy przewidzieć jak długo prace te potrwają. Stan: To nie jest bug.

  4. #4
    Początkujący Generał Awatar Tornados
    Dołączył
    24.05.2012
    Posty
    983
    Serwer
    Kolonia
    Nie kazdy gra kilka h dziennie jak ty wiec czasem to trwa dluzej ;p

  5. #5
    Odkrywca Awatar Shadow_mk
    Dołączył
    03.05.2012
    Posty
    268
    Serwer
    Czarci Gaj
    do 30 lvl to pare h max 1 dzien .....
    Będzie się działo!
    I znowu konserwy będzie mało.
    Będzie głośno, będzie radośnie
    Znów poczekamy razem całą noc.

    Ekipa nie oszczędza sił
    Już trochę im brakuje tchu.
    Polejcie wina również im
    Znów konserwa konserwy będzie rytm!
    ...

  6. #6
    Osadnik
    Dołączył
    07.04.2013
    Posty
    15
    Serwer
    Złota Góra
    Mistrz sam się znajdzie, kiedy uczeń jest na niego gotów....

  7. #7
    Odkrywca Awatar Piotru70
    Dołączył
    08.03.2012
    Posty
    1,008
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez ShadowOne Zobacz posta
    Mistrz sam się znajdzie, kiedy uczeń jest na niego gotów....
    Mistrzu Yoda przechodzę na ciemną stronę mocy...
    A tak n serio to według mnie jest to trochę bzdura bo aktualnie gracze i tak pomagają innym, jak już ktos napisał od tego jest gildia, dział pomoc na czacie ewentualnie forum. Czego chcieć więcej? Ahh tak... nagrodę za to że ty pomożesz komuś albo ktoś napisze do BB że 52 siostry i 32 braci gra w Settlersy na tym samym serwie i bogacić się jeszcze więcej na multikoncie.

  8. #8
    Odkrywca
    Dołączył
    19.05.2013
    Posty
    664
    Serwer
    Złota Góra
    dla mnie 30 lvl to 28 godzin (z przerwą na sen )

  9. #9
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    31.08.2013
    Posty
    11
    Serwer
    Słoneczny Gród
    A osoby które lubią multi miałyby fajne zajęcie. Mają 50 lvl, biorą ucznia (swoja druga postać), po 2 dniach dostają klejnoty, kupują kolejne sloty, zapraszają kolejnych pseudouczniów i tak się kręci w nieskończoność...
    Jak ktoś jest uprzejmy i można z nim ciekawie porozmawiać to w każdej normalnej gildii znajdzie sobie kogoś kto mu pomoże

  10. #10
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    29.01.2012
    Posty
    128
    Serwer
    Nowa Ziemia
    No oczywiście typowi Polacy. Zamiast rozważyć możliwości tego pomysłu połowa osób już wyskakuje z płaczem, że ktoś ma multikonto. Jest trochę takich gier w których jest owy system i jednocześnie są gildie, i to sie sprawdza. Jeżeli taki problem to pułap można zwiększyć do 40 poziomu i wtedy szkolenie ucznia nie zakończy się po "28 godzinach". Trzeba też spojrzeć, że ktoś kto gra pierwszy raz raczej nie wbije 30 poziomu w niecałe 2 dni, a osoby które tak uważają mówią raczej już albo o totalnych "noł lajfach" albo o graczach którzy faktycznie grają po raz kolejny.
    Ostatnio edytowane przez Iskidv ; 14.04.2014 o 15:23

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.