Zamknięty wątek
Strona 9 z 21 PierwszyPierwszy ... 7 8 9 10 11 19 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 90 z 204

Wątek: [Dyskusja] Przygody kooperacyjne

  1. #81
    Osadnik
    Dołączył
    30.08.2012
    Posty
    18
    Serwer
    Czarci Gaj
    1 przygoda z losowym skladem wojsk oczywiscie multi i niech trwa nawet tydzien - nikt nie bedzie robił? jak bedzie konkretny drop np szansa na 10k granitu i jakies artefakty/budynki nigdzie nie spotykane ludzie beda robic - dla dropu i zabawy
    albo np nagroda: szansa na odznake +% wiekszy dmg
    oczywiscie wymagany 3ci slot
    gier przegladarkowych jest od krocia mozna czerpać pomysły garsciami

  2. #82
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    23.05.2013
    Posty
    3
    Serwer
    Złota Góra
    Cytat Zamieszczone przez okogi Zobacz posta
    a ja chcialbym by te mapy nie byle podobne do tej przykladowej .... jakies lustrzanki czy cos ... nawet w h3 takie mapy ignorowalem od razzu .... ani przyjemnosci w ogladaniu ich nienaturalnych ksztaltow ani przyjemnosci z losowosci przygody .. poprostu okaze sie ze kazdy ma tak samo kliknac ... glupota .... super by bylo jakby wprowadzili z dodatkowo losowsc wojsk w obozach na tych przygodach .. niewiele np +/- 20% i juz poradniki nie bbylyby tak toporne
    brawo dla tego pana

  3. #83
    Osadnik
    Dołączył
    26.11.2012
    Posty
    32
    Serwer
    Złota Góra
    Po przeczytaniu wątków ... takie wnioski:
    - losowość składów obozów - warto nad tym pomyśleć, bo TSO nie zasługuje na traktowanie w całości mechaniczne. Lubię tę serię, jak większość tutaj. Wielu zaczynało na Amidze. Ta wierność serii = wydane na nią pieniądze, a to = odrobiny szacunku dla graczy. Skrypty da się tak napisać, żeby generowały losowe składy.
    - nowe typy jednostek wroga - jeśli nie "zapali" pomysł wyżej, to zawsze jest możliwość zrobienia jenostki o celności w zakresie 5-100%.
    - przygody pod gildię - powinny być za monety gildii do kupienia (teraz prawie nic sensownego nie można za nie kupić),
    - wyśrubujcie nawet poziom trudności, niech tam na 1 obóz idzie 5 fal, ale niech te dropy będą prawdziwie epickie (raczej budynki, niż jakieś abstrakcyjne ilości granitu czy desek egzo., bo rozdawanie surowców jest demotywujące),
    - odnośnie poziomu trudności samej przygody - dla graczy z lvl 26-34 - np. po 2 - 4 obozy do pokonania, dla 35-40 po 5-8, itp.
    - należy nie dodawać slota do przygód, to znowu obniży poziom trudności. Jak zaczynałem zabawę z TSO, było siermiężnie i ciężko, ale satysfakcja spora, niestety do 48 lvl,
    - do przygód potrzeba "gienków", czekamy na drzewko badań i obniżenie trochę zbyt szybko rosnących kosztów manuskryptów i ksiąg. Niech one rosną, ale trochę wolniej.

    Coś tam fajnego w pomysłach było jeszcze, ale zapomniałem. TO tyle.
    Ostatnio edytowane przez CoDiAl77 ; 08.01.2014 o 02:56 Powód: nic istotnego

  4. #84
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    04.02.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Nowa Ziemia
    po połączeniu wysłać do BB

    Cytat Zamieszczone przez CoDiAl77 Zobacz posta
    Po przeczytaniu wątków ... takie wnioski:
    - losowość składów obozów - warto nad tym pomyśleć, bo TSO nie zasługuje na traktowanie w całości mechaniczne. Lubię tę serię, jak większość tutaj. Wielu zaczynało na Amidze. Ta wierność serii = wydane na nią pieniądze, a to = odrobiny szacunku dla graczy. Skrypty da się tak napisać, żeby generowały losowe składy.
    - nowe typy jednostek wroga - jeśli nie "zapali" pomysł wyżej, to zawsze jest możliwość zrobienia jenostki o celności w zakresie 5-100%.
    - przygody pod gildię - powinny być za monety gildii do kupienia (teraz prawie nic sensownego nie można za nie kupić),
    - wyśrubujcie nawet poziom trudności, niech tam na 1 obóz idzie 5 fal, ale niech te dropy będą prawdziwie epickie (raczej budynki, niż jakieś abstrakcyjne ilości granitu czy desek egzo., bo rozdawanie surowców jest demotywujące),
    - odnośnie poziomu trudności samej przygody - dla graczy z lvl 26-34 - np. po 2 - 4 obozy do pokonania, dla 35-40 po 5-8, itp.
    - należy nie dodawać slota do przygód, to znowu obniży poziom trudności. Jak zaczynałem zabawę z TSO, było siermiężnie i ciężko, ale satysfakcja spora, niestety do 48 lvl,
    - do przygód potrzeba "gienków", czekamy na drzewko badań i obniżenie trochę zbyt szybko rosnących kosztów manuskryptów i ksiąg. Niech one rosną, ale trochę wolniej.

    Coś tam fajnego w pomysłach było jeszcze, ale zapomniałem. TO tyle.
    Cytat Zamieszczone przez Naito Zobacz posta

    Faktycznie dla osób, które mają już 50 poziomy doświadczenia i wyspy rozwinięte do maksimum gra nie ma sensu. Sensu nie ma ona w tej chwili nawet dla osób z poziomem 40 i mniejszym, bo niby po co komuś to, skoro nie ma gdzie tego wykorzystać i nie jest do niczego potrzebne. ( patrz > brak wojen gildii, brak walk pomiędzy graczami, brak możliwości kontrolowania zamków czy jakichkolwiek innych ziem niż swoja własna, brak rankingów i wyjątkowych nagród zdobywanych dzięki determinacji, wiedzy, umiejętności i grze zespołowej ). Różnica pomiędzy tym co było kiedyś a dzisiaj po wprowadzonych zmianach jest natomiast spora. Nowi gracze mogą przejść drogę do 50 poziomu ( w oczekiwaniu na pojawienie się SENSU w grze ) w zdecydowanie przyjemniejszy sposób, niż było przed wprowadzeniem systemu kooperacji na przygodach. Dzisiaj jedynym sensem tej gry jest możliwość rozmowy na czacie i możliwość pojawienia się oczekiwanych przez wszystkich graczy zmian, do czego nie jest wymagany jakikolwiek poziom. Niestety nie zgodzę się z tym, że kiedyś trzeba się było nad czymkolwiek głowić aby wbić ten 50 poziom. Całe doświadczenie i mocno rozwinięte wioski są dziś w 98 %-ach przypadków zasługą tylko i wyłącznie męczenia przygód ze schematów. Osoby, którym monotonia, schematyczność i przewidywalność przygód nie przeszkadza i nigdy nie przeszkadzała mają dzisiaj wszystkiego w nadmiarze. Niestety nie mają natomiast satysfakcji z gry, której nie mieli nigdy. System kooperacji na przygodach z pewnością nikomu nie zaszkodzi, a delikatnie wzbogaci i doda odrobinę przyjemności podczas wykonywania przygód zachęcając osoby, którym obecny system przygód przeszkadzał do gry i wspólnej zabawy. Ogólnie cieszę się z proponowanych zmian i mam nadzieję iż gra będzie rozwijana w tym kierunku, natomiast sam system kooperacji i przygód w jeszcze lepszy sposób usprawniony.

    Jedyne co bym tu zmienił to:

    - Wprowadzenie limitu różnicy poziomów doświadczenia przez osoby wykonujące wspólnie przygodę w trybie kooperacji. Tak aby gracz z poziomem 50 nie miał możliwości wykonywania przygody z osobą, której poziom to np. 43 lub mniejszy.

    - Dodałbym możliwość wybierania dowódcy podczas przygody. Patrz osoby, która ma możliwość poruszania się wybranymi jednostkami przyjaciół.

    - Zlikwidowałbym również element w którym po zniszczeniu obozu przywódcy znikają wszystkie obozy w danej strefie. Obozy pozbawione przywódcy danej strefy powinny zmieniać swój tryb z agresywnego na spokojny i przestawać być agresywne.

    - Usunąłbym również ograniczenie czasowe i dodał możliwość wyrzucenia osoby z przygody. Np za pomocą systemu głosowania, po akceptacji 3 z 4 osób.

    - A i jeszcze jedno o czym dawno temu już pisałem i co zostało napisane w tym temacie również. Mianowicie wprowadziłbym losowość generowanych jednostek znajdujących się w obozach przeciwnika, jak również dodał różne właściwości danych jednostek polegające na szansie. Np. 25% szansy na unik lub 1% szansy na odbicie 10% otrzymanych obrażeń od przeciwnika, 3% szansy na podwójny atak, czy też 7% szansy na atak krytyczny, patrz 50% silniejszy. Takowe rozwiązanie zlikwiduje w zupełności kalkulatory do tej gry i schematyczne poradniki, dzięki czemu gra i przygody będą naprawdę ciekawe.

    Na chwilę obecną raczej tyle Raz jeszcze dzięki za nową formę przygód o która od dawna zabiegałem

  5. #85
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    btw nie wiem czy ktos zwrocil na to uwage (oraz czy mozna na tym polegac), ale przygody na obrazkach sa szare, zielone i niebieskie, wiec jesli czyms radykalnie nas BB nie zaskoczy, to epickiego lootu sie z nich raczej nie spodziewajcie ...
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  6. #86
    Początkujący Generał Awatar Tornados
    Dołączył
    24.05.2012
    Posty
    983
    Serwer
    Kolonia
    Sparkz ty talej sie kolorem kolka martwisz? ;p
    Przeciez to nic nie znaczy chyba ze o czyms nie wiem

  7. #87
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    26.05.2013
    Posty
    9
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Jestem na nie. Gra powoli robi się coraz mniej ciekawa i bardziej uciążliwa.

  8. #88
    Początkujący Generał Awatar Tornados
    Dołączył
    24.05.2012
    Posty
    983
    Serwer
    Kolonia
    Aha i mam nadzieje ze tym razem ktos trzezwy z BB wysle bron i napitek na testowy zeby mozna bylo sie pobawic ^^

  9. #89
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Tornados Zobacz posta
    Sparkz ty talej sie kolorem kolka martwisz? ;p
    Przeciez to nic nie znaczy chyba ze o czyms nie wiem
    mozliwe, ze nie wiesz ;p

    generalnie kolory nadal pokrywaja sie z klasami loota, w taki sposob, ze (poza wyjatkami) z zielonych nie wypadaja surowce wyzsze niz granit i bronie wyzsze niz stalowe miecze a z niebieskich surowce wyzsze niz tytan i bronie wyzsze niz kusze (ktore nomen omen tez z wiekszosci niebieskich nie wypadaja).

    Na tym polu jedyny znaczacy wyjatek to Eksperymenty, czyli przygoda ktora niewiedziec czemu nie jest fioletowa.
    Ostatnio edytowane przez sparkz ; 08.01.2014 o 10:28
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  10. #90
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    12.04.2012
    Posty
    133
    Serwer
    Czarci Gaj
    Wystarczy te przygody fajnie wykorzystać i 50 będą piać z zachwytu JAK?
    Ano tak żeby w dropie były jakieś ekstra kawałki map powlekane złotem:P
    Zbierzesz kilkaset takich kawałków i możesz koło swojej wyspy odkryć teren spowity chmurami a tam?
    Piękna wyspa opanowana przez tysiące piratów tubylców wystarczy że wybijesz wszystkich a masz teren na którym oprócz 30miejsc budowlanych masz złoża tytanu granitu i złota

Zamknięty wątek
Strona 9 z 21 PierwszyPierwszy ... 7 8 9 10 11 19 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.