Strona 7 z 51 PierwszyPierwszy ... 5 6 7 8 9 17 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 510

Wątek: Przenoszenie budynków blokuje wyspe.

  1. #61
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    990
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Quartis, do domu jeszcze nie idą, jednak opracowanie skryptu jest dość czasochłonne, nie wspomnę już o konieczności przeprowadzenia wewnętrznych testów. Masz jednak rację co do tego, że dziś skrypt nie zostanie uruchomiony. Gdy otrzymam nowe dane na ten temat, bezzwłocznie o tym poinformuję.

  2. #62
    Osadnik
    Dołączył
    20.11.2012
    Posty
    43
    Serwer
    Złota Góra
    Cytat Zamieszczone przez BB_xaar Zobacz posta
    Quartis, do domu jeszcze nie idą, jednak opracowanie skryptu jest dość czasochłonne, nie wspomnę już o konieczności przeprowadzenia wewnętrznych testów. Masz jednak rację co do tego, że dziś skrypt nie zostanie uruchomiony. Gdy otrzymam nowe dane na ten temat, bezzwłocznie o tym poinformuję.
    Oks. To chociaż pocieszające Jednak zastanawiam się nad jednym. Czy naprawdę ten kod jest tak zbudowany, że zmiana w jednej rzeczy prowadzi do bugów w tysiącach innych miejscach? Bo nieraz się odnosi wrażenie, że zbudowane to jest liniowo a nie modułowo. Jak zmienia "a" to posypie się wszystko do "z"

    Ps. I mam prośbę. Jak byście zadośćuczynienie robili to niech dostaną tylko Ci co zgłosili do supportu :P
    Ostatnio edytowane przez Quartis ; 05.12.2013 o 20:30

  3. #63
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    02.03.2012
    Posty
    11
    Serwer
    Nowy Świat
    a co my poszkodowani mamy teraz Twoim zdaniem powiedzieć? jesteśmy już 6h w plecy z eventem, do jutra to będzie 24h bez zebranych kolekcji, bez prezentów, bez kopalń, bez buffów, bez studni itd... a najlepsze jest to:
    Cytat Zamieszczone przez BB_xaar Zobacz posta
    opracowanie skryptu jest dość czasochłonne
    kompletna bzdura, która chyba działa tylko w przypadku BB, jeśli programiście opracowanie poprawki zajmuje cały dzień to ja takiego programistę bym zwolnił ze skutkiem natychmiastowym, pomijam już fakt że jeśli programista pisze kod potrafi narobić tyle błędów w już istniejących rzeczach to trudno takiego partacza nazwać programistą, prawdziwy programista zna kod i takich błędów by nie popełnił a jeśli już to po opisanych objawach potrafiłby szybko znaleźć problem i jego rozwiązanie, zwłaszcza że na bank ma przynajmniej 1-2 serwery testowe oprócz tego testowego do którego my mamy dostęp...

    sory że w takim tonie ale osobiście jestem wkurzony, spędzam na TSO każdą wolną chwilę, nie siedzę tam tyle czasu i nie kupuję klejnotów po to żeby potem czekać parę dni (bo coś czuję że to tak szybko się nie skończy) aż jakiś programista z łapanki znajdzie to co spartaczył...

    tak tak, 6h bez TSO i widać syndrom odstawienia

  4. #64
    Osadnik
    Dołączył
    18.09.2013
    Posty
    51
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Cytat Zamieszczone przez BB_xaar Zobacz posta
    Quartis, do domu jeszcze nie idą, jednak opracowanie skryptu jest dość czasochłonne(...)
    Szczególnie trudno testować coś co działało sprawnie i zostało "poprawione"

    Klasa sama w sobie. Dobrze że Ci ludzie zajmują się rozrywką, bo przy programowaniu zrobotyzowanej linii produkcyjnej straty byłyby godne zapamiętania.

  5. #65
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    15.02.2012
    Posty
    15
    Serwer
    Nowa Ziemia
    parę godzin bez premii chodzą mi wieże, kopalnie i piece złota oraz mennice a niedługo wyczerpią się 4 kopalnie złota na 5 lvl . wydałem już na klej sporo szmalu ale jak tak dalej będą traktować graczy to dam sobie spokój i odżałuje straconą kasę a w ramach rekompensaty dołożę wszelkich starań żeby zrobić TSO odpowiednia reklamę w necie. narazie jedyny efekt mojej pisaniny na forum i do DT to zniknięcie mojego poprzedniego postu, widać że jednak coś robią hehe

  6. #66
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    990
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Quartis, niestety nie wiem czy kod jest liniowy czy modułowy, wiem natomiast, że aby wywołać mechanizm blokujący, trzeba postępować wg dość specyficznego schematu. Gdy utrudnienie to zostanie "opanowane", będę mógł podzielić się dokładniejszymi szczegółami (o ile będą Cię nadal interesować).

    PiterB21, w cały projekt jest zaangażowanych wiele osób, to nie tak, że programista loguje się na serwer i modyfikuje kod wg własnego uznania. Nawet najmniejsza modyfikacja musi przejść przez szereg procedur, co niestety trwa. Oczywiście znalezienie przyczyny wystąpienia utrudnienia też nie zawsze jest tak oczywiste, jakby mogło się wydawać. Rozumiem Twoje niezadowolenie, jednak proszę też o trochę zrozumienia dla tej drugiej strony.

    DrwalNadDrwale, każdy event to modyfikacja istniejącego kodu, co wiąże się z ryzykiem ewentualnych błędów. Część z nich da się wyłapać podczas testów, jednak część z nich - jak na złość - nigdy nie występuje w środowisku testowym, przez co trafiają "dalej".

  7. #67
    Osadnik
    Dołączył
    23.02.2012
    Posty
    36
    Serwer
    Nowa Ziemia
    powinno Wam się naprawić ok 2-3 w nocy jak będą wgrywać uaktualnienia, już ten uszkodzony obszar przerabiałem ze 4 razy, dzisiaj oczywiście tez
    wiem ze to nie zalatwia sprawy, ale zawsze to kilka h mniej czekania

  8. #68
    Osadnik
    Dołączył
    20.11.2012
    Posty
    43
    Serwer
    Złota Góra
    Cytat Zamieszczone przez garage1 Zobacz posta
    powinno Wam się naprawić ok 2-3 w nocy jak będą wgrywać uaktualnienia, już ten uszkodzony obszar przerabiałem ze 4 razy, dzisiaj oczywiście tez
    wiem ze to nie zalatwia sprawy, ale zawsze to kilka h mniej czekania
    Myślę, że akurat tutaj będzie inny skrypt. Nie ten standardowy. Jakby był co zawsze to pewnie już by puścili.

    Ps. Już wiem dlaczego się blokuje, To ten orkan Ksawery. Porwał budynki i programiści ich szukają
    Ostatnio edytowane przez Quartis ; 05.12.2013 o 20:54

  9. #69
    Osadnik
    Dołączył
    20.03.2012
    Posty
    42
    Serwer
    Czarci Gaj
    BB_xaar jeśli skrypt nie działa i "programista" ma z nim problem to trzeba było wgrać wcześniejszy który działał a nad tym zwalonym niech sobie siedzi i miesiąc. Zrozum nas graczy że jesteśmy stratni i to dużo a np: kosze egzo szt3 na odczepne nie wystarczą, co z zaufaniem u innych graczy którym wrzucaliśmy kosze o ustalonych godzinach od kilku miesięcy?? Ja mam takich i co teraz? Oni może gra a ja nie mogę wejść , koszy im nie wrzucę i są stratni!!

  10. #70
    Royalvee
    Naprawa uszkodzonego obszaru... czyli przywrócą stan z jakiejś kopii z przed kilku dni? Kupiłem na wadze kilka rezydek, nie znikną przypadkiem?

Strona 7 z 51 PierwszyPierwszy ... 5 6 7 8 9 17 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.