Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: Brak możliwości usunięcia konta

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    08.02.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Nowa Ziemia

    Brak możliwości usunięcia konta

    Nie mogę znaleźć opcji do usunięcia konta, o której mówi FAQ. Nie widzę również formularza kontaktowego do serwisu, gdzie mógłbym prosić o wsparcie. Proszę o wskazówki.

  2. #2
    Odkrywca Awatar kinia19910
    Dołączył
    10.04.2012
    Posty
    606
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Strona główna TSO -> POMOC/WSPARCIE -> formularz kontaktowy

    strona główna TSO -> mój profil -> usunięcie konta

  3. #3
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    08.02.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Proszę o zrzut strony z opcją 'Usunięcie konta', bo jej nie widzę w żadnej z kategorii strony 'mój profil'.

  4. #4
    Początkujący Generał Awatar Tornados
    Dołączył
    24.05.2012
    Posty
    983
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez Rysiek_Lubicz Zobacz posta
    Proszę o zrzut strony z opcją 'Usunięcie konta', bo jej nie widzę w żadnej z kategorii strony 'mój profil'.
    bo najpierw musisz napisac prosbe do supportu o odblokowanie takiej opcji.... Kinia ci to napisala przeciez

  5. #5
    Odkrywca
    Dołączył
    06.05.2016
    Posty
    426
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Dzień dobry,

    nie trzeba już pisać do Supportu z prośbą o aktywację możliwości usunięcia konta. Na stronie głównej proszę kliknąć w "Mój profil" (4 panel od góry), tam rozwinąć "Usunięcie konta", pojawi się odpowiednia opcja.

    Gdybyś zmienił zdanie, masz na to 14 dni.



    Pozdrawiam,
    Mod Dobrawa
    Wypowiedzi i poglądy przedstawione w moich postach, są wyłącznie moje i jako takie należy je traktować. W żadnym wypadku nie należy zakładać, że przedstawiają oficjalne stanowisko Ubisoft/BlueByte, czy że są tożsame z poglądami przedstawicieli ww. firm.

  6. #6
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    13.03.2014
    Posty
    1
    Serwer
    Złota Góra


    u mnie też brak takiej funkcji
    Ostatnio edytowane przez limo775 ; 01.11.2016 o 16:56

  7. #7
    Odkrywca
    Dołączył
    06.05.2016
    Posty
    426
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez limo775 Zobacz posta


    u mnie też brak takiej funkcji
    Dzień dobry,

    w takim wypadku polecam kontakt z Supportem np. przez formularz kontaktowy (Strona główna -> Pomoc/Wsparcie -> Formularz kontaktowy) lub bezpośrednio na adres maila account.support@thesettlersonline.pl

    Pozdrawiam,
    Mod Dobrawa
    Wypowiedzi i poglądy przedstawione w moich postach, są wyłącznie moje i jako takie należy je traktować. W żadnym wypadku nie należy zakładać, że przedstawiają oficjalne stanowisko Ubisoft/BlueByte, czy że są tożsame z poglądami przedstawicieli ww. firm.

  8. #8
    Początkujący Odkrywca Awatar MOD_Nefertum
    Dołączył
    04.03.2016
    Posty
    303
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Dzień dobry.

    Temat został wyczerpany i zostaje przeniesiony do archiwum.

    Pozdrawiam.

    MOD_Nefertum

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.