Zobacz wyniki ankiety: Czy strefy lądowania powinny być powiększone?

Głosujących
22. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak, moi generałowie narzekają na ciasnotę

    20 90.91%
  • Nie, strefy lądowania są wystarczająco duże

    1 4.55%
  • Jest mi to obojętne, wyfarm sobie 2 kwatermistrzów

    0 0%
  • Jest mi to obojętne, bilansuję właśnie produkcję desek i węgla

    1 4.55%
Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Wątek: Strefa Lądowania

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    11.04.2013
    Posty
    2
    Serwer
    Nowa Ziemia

    Strefa Lądowania

    Generałów przybywa, a strefa lądowania tyci-tyci raptem kilka placków na wyspie. Dla osób które kwatermistrza mają dopiero w planach, a mają już więcej generałów niż strefa obsługuje, przy taśmowym robieniu przygód czasem po powrocie jakieś wojsko może się wyładować z automatu i ostatecznie na następnej przygodzie się nie znajdzie. Niepotrzebne źródło paniki i strat czasu.

    Generałowie już i tak lądują w kilku miejscach, gdzie budynku postawić się nie da, natomiast po zostawieniu wolnego miejsca w sektorze 1 gdzie budynki budować się da tuż przy wodzie, wielcy generałowie protestują - oni lądować tam nie będą. Gdzie tu sens?

    Sporo przygód ma w sumie ten sam problem, strefa lądowania jest zbyt mała żeby pomieścić wszystkich generałów, chociaż w rzeczywistości miejsca żeby zdesantowanych przenieść tuż obok jest sporo, robimy miejsce na tych uwięzionych w gwieździe i desantujemy ich ręcznie - rozwiązanie nieciekawe.

    Dodatkowo jak lądujemy na przygodzie gdzie jest mała strefa lądowania np. Wyspa piratów, po ubiciu pierwszego przywódcy i 'wyzwoleniu' kolejnej części terenu nie można desantować wiszących w gwieździe generałów w tej nowej strefie, chociaż jakiś czas temu jeszcze się dało.

    Sugeruję więc zadeklarować sektor 1 wyspy macierzystej w całości strefą lądowania i powiększyć strefy lądowania w przygodach oraz przywrócić możliwość desantu wiszących w gwieździe generałów na terytoria nie będące strefą lądowania jak i terytoria wyzwolone od bandyckiej zarazy.

  2. #2
    Początkujący Generał Awatar Tornados
    Dołączył
    24.05.2012
    Posty
    983
    Serwer
    Kolonia
    Z kwatermistrzem 1 nie mam problemow bo sie w s2 rozwija zawsze ;p

  3. #3
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    11.04.2013
    Posty
    2
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Kwatermistrz w sumie problem zbyt małej ilości miejsca na wyspie poniekąd rozwiązuje, bo już ilość wojska transportowana walczącymi generałami drastycznie spada, a przynajmniej tak mi się wydaje, gdyż Kwatermistrza nie posiadam.

    Natomiast miejsce w które on powraca w s2 mam zabudowane, czy jest jeszcze jakieś inne miejsce przeznaczone tylko dla niego - pomijam 'wspólną' strefę w s1?

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.