Zobacz wyniki ankiety: Czy pomysł powinien zostac wprowadzony ?

Głosujących
50. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak, jestem za

    39 78.00%
  • Nie

    11 22.00%
Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Wątek: Królewskie Jednostki + Gwiezdne Monety

  1. #1
    Poznańczyk

    Królewskie Jednostki + Gwiezdne Monety

    Nie wiadomo czy BB już wymyślio co będzie robione z gwiezdnymi monetami, zainspirowany królewskimi jednostkami na przygodzie : Dzielny Mały Krawiec, przedstawiam wam propozycję krolewskich jednostek.

    Królewskie Jednostki to ulepszona wersja obecnych jednostek, aby wyszkolić daną jednostkę, oprócz surowców : broń + napitek + osadnik, będą potrzebne jeszcze gwiezdne monety.

    Ich wymagana ilość do wyszkolenia jednostki bęzie równa 1/10, ilości wymaganej broni.

    Np. 1Rekrut = 10mieczy brąz + 1gwiezdnych monet.

    Królewskie Jednostki:
    Na czerwono nowe obrażenia i punkty życia




    Druga Wersja :




    edit:
    -poprawiono błąd przy puszkarzach
    - zmienjszono koszt w monetach z 1 na 1/10
    Ostatnio edytowane przez Poznańczyk ; 21.08.2013 o 16:36

  2. #2
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    16.03.2012
    Posty
    151
    Serwer
    Nowy Świat
    wszystko pieknie
    jedyna moja sugestia to by parametry zwiekszaly sie o 50% a nie 100% ...
    redukcja start bylaby i tak znaczaca ... przy twoich parametrach czesc przygod robiloby sie tylko kawaleria chyba :P bo tam zwiekszyles az o 400%
    biorac po uwage fakt ze juz jest weteran 270ka a po badaniach moze i wiecej bedzie
    pozdrawiam

  3. #3
    Poznańczyk
    Cytat Zamieszczone przez okogi Zobacz posta
    wszystko pieknie
    jedyna moja sugestia to by parametry zwiekszaly sie o 50% a nie 100% ...
    redukcja start bylaby i tak znaczaca ... przy twoich parametrach czesc przygod robiloby sie tylko kawaleria chyba :P bo tam zwiekszyles az o 400%
    biorac po uwage fakt ze juz jest weteran 270ka a po badaniach moze i wiecej bedzie
    pozdrawiam
    poprawiłem, bląd przy puszkarzach.

    270 aż takich dużych oszczędności nie daje, Banici około 20jednostek na przygodę, Bohaterski Mały kRawiec około 330jednostek.
    Ostatnio edytowane przez Poznańczyk ; 21.08.2013 o 14:57

  4. #4
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Poniewaz lubie sobie ponarzekac, a akurat kwestia jednostek jest tematem w ktorym moge sobie pouzywac :

    - koncepcja jest OK, problemem jest doprecyzowanie kosztu w monetach. Jakos nie spodziewam sie zeby byla szansa na to, by byl na tyle niski zeby stosowac ulepszonych rekrutow jako mieso armatnie.

    co do jednostek:

    - rekrut - patrz wyzej.
    - łucznik - przy takich statystykach jest mocno slabszy od zwyklego kusznika (nie moze 1 strzalem zabijac jednostek z 90HP), wytrzyma niby wiecej ale i tak ze wzgledu na cene musialby byc uzywany tak aby nie ginal - wiec de facto bezuzyteczny
    - ochotnik - to samo co rekrut (za drogi na mieso armatnie)
    - wyborny - bylby OK gdyby mial do zaoferowania cos czego nie maja ulepszeni kusznicy.
    - zolnierz - to samo co ochotnik.
    - konny - to samo co zawsze piszę na temat ulepszonej konnicy : hp za malo zeby robilo istotna roznice (niby bedzie atakowany pozniej od lucznikow, ale malo prawdopodobne zeby byla jakakolwiek sytuacja w ktorej uzyje sie lucznikow jako mieso, dorzuci konnych i starczy jeszcze miejsca na normalne jednostki blokujace i atakujace), dmg w normalnych zastosowaniach nie robi roznicy, bo 90% jednostek luczniczych zabije na strzala i tak i tak.
    -kusznik akurat jest fajny, ale znowu kompletnie wypiera ulepszonych wybornych.
    - puszki - jak kusznicy.

    Generalnie uwazam, ze jesliby to wprowadzic w takiej formie jak proponowana, to jedyne co zmieniloby w grze ludzi, to ze kusznicy i puszki zostalyby zamienione na lepsze, a oddzial ciezkiej piechoty do atakowania bylby zmieniony 200-210 ulepszonymi elitarnymi.

    Jesli juz cos zmieniac na powaznie, to chetnie bym zobaczyl jakies nowe jednostki zadajace obrazenia obszarowe.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  5. #5
    Poznańczyk
    O, początkowo chciałem dac jednostką takie parametry jakie mają w Krawcu. Później wrzucę wersje jednostek z krawca.


    Ostatnio edytowane przez Poznańczyk ; 21.08.2013 o 16:34

  6. #6
    Osadnik Awatar emuq
    Dołączył
    28.03.2012
    Posty
    124
    Serwer
    Czarci Gaj
    Cytat Zamieszczone przez sparkz Zobacz posta
    Jesli juz cos zmieniac na powaznie, to chetnie bym zobaczyl jakies nowe jednostki zadajace obrazenia obszarowe.
    tak myślałem ze sparkz się wypowie, i się doczekałem i poprę jego ostatnie zdanie które wyżej zacytowałem.

  7. #7
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    16.03.2012
    Posty
    151
    Serwer
    Nowy Świat
    270 aż takich dużych oszczędności nie daje, Banici około 20jednostek na przygodę, Bohaterski Mały kRawiec około 330jednostek.
    ja pisalem odnosnie polaczenia twojej kawalerii co ma 40 zycia :P z 270tka
    wyobraz sobie ataki 250 extra koni + 20 zwykli rekruci do przyjecia pierwszego ataku o slabsi ... wg mnie bzdura ... koni by sie nie tracilo a zyski straszne

    juz 10 zycia kawalerii spowoduje ze bedziesz mogl ja chronic lucznikami

  8. #8
    Początkujący Odkrywca Awatar cornflakes
    Dołączył
    19.02.2012
    Posty
    128
    Serwer
    Nowa Ziemia
    puszka od bardzo dawna mogła by mieć obszarowe, to było by nawet sensowne

  9. #9
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez okogi Zobacz posta
    juz 10 zycia kawalerii spowoduje ze bedziesz mogl ja chronic lucznikami
    W teorii, w praktyce w malo ktorej walce jednostek atakujacych najslabsze jest na tyle malo, zeby udalo sie nawet w 270 jednostkach zmiescic konnych, lucznikow tyle samo ile konnych i do tego jeszcze zwykle mieso i dps. A jesli jest ich tak malo, to rownie dobrze bedzie dzialac zwykla kombinacja rekruci + puszki.

    Cytat Zamieszczone przez cornflakes Zobacz posta
    puszka od bardzo dawna mogła by mieć obszarowe, to było by nawet sensowne
    z punktu widzenia gracza to by bylo cudowne, szczegolnie w tych nowych przygodach ;p
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  10. #10
    Osadnik Awatar Stochlik
    Dołączył
    04.05.2012
    Posty
    109
    Serwer
    Nowy Świat
    jestem za

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.