Zobacz wyniki ankiety: Czy jesteś za stworzeniem tygodniowych nagród za robienie przygód?

Głosujących
151. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    106 70.20%
  • Nie

    36 23.84%
  • Jest mi to obojętne

    9 5.96%
Odpowiedz w tym wątku
Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 21

Wątek: Tygodniowe nagrody za robienie przygód

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    07.06.2012
    Posty
    12
    Serwer
    Słoneczny Gród

    Tygodniowe nagrody za robienie przygód

    Modyfikacja: nagroda może być tygodniowa, miesięczna, kwartalna, roczna, a najlepiej wszystkie opcje.
    Przykładowe Zadania: wykonaj 20 przygód dowolnych, wymień 20 dropów - nagroda tygodniowa; wykonaj 80 przygód dowolnych, wymień 80 dropów - nagroda miesięczna, itp itd.
    Przygody dowolne nie narzucane przez BB, każdy robi co lubi, chodzi o liczbę nie rodzaj przygody.
    Zadanie nie obowiązkowe, robisz masz nagrody, nie robisz nie dostajesz nic.

    Zauważyłem, że coraz mniej ludzi robi przygody, moim zdaniem gra powoli umiera. Bardzo ciężko jest wymienić drop z jakiejkolwiek przygody, tylko wszystko idzie na sprzedaż. Mam propozycję aby stworzyć zadania, albo coś takiego jak statek, coś co by naliczało dodatkowe nagrody za zrobienie np tygodniowo 20 przygód, czy 25. Zmobilizuje to graczy do robienia przygód, tylko nagrody nie jakiś badziew, dajcie ludziom miecze, łuki, najemników i ruszą na nowo przygody, a tak nikomu nic się nie chce robić.

    Zadanie zrób 20 przygód w tygodniu, wymień 20 dropów(skoro przygody są kilkuosobowe, myślę że twórca gry przewidział wymiany dropów, nie tylko pomoc w ubiciu), sprzedaj 20 dropów i nagrody dodatkowe za to, na bazie statku. Wiem, że technicznie można to zrobić.

    Dopiszę, bo chyba nie bardzo wiadomo o co chodzi. Tak czy siak, każdy z nas robi przygody. Bo aby zdobywać kolejne lvl trzeba robić przygody. Celem tych nagród jest zwiększenie ilości robionych przygód, nic więcej. Przykładowo, jeśli ustalimy nagrodę za 20 przygód, to ktoś kto robi sobie 1 przygodę tygodniowo niech sobie robi, nic nie traci, natomiast ktoś kto robi tygodniowo 25 przygód, zyska kolejne nagrody. Nic nie tracimy, po wprowadzeniu jedynie zyskujemy. To tak jak jest statek, chcesz to robisz zadania, nie chcesz to nie dostaniesz gwiezdnych monet, proste.
    Ostatnio edytowane przez legionowo2012 ; 21.01.2018 o 22:08

  2. #2
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    21.04.2012
    Posty
    10
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Nasi może i by to wdrożyli ale Niemcy raczej się nie zgodzą na taką propozycję.

  3. #3
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    07.06.2012
    Posty
    12
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez niunia2101 Zobacz posta
    Nasi może i by to wdrożyli ale Niemcy raczej się nie zgodzą na taką propozycję.
    myślmy pozytywnie

  4. #4
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez legionowo2012 Zobacz posta
    Zmobilizuje to graczy do robienia przygód, tylko nagrody nie jakiś badziew, dajcie ludziom miecze, łuki, najemników i ruszą na nowo przygody, a tak nikomu nic się nie chce robić.
    Bledne zalozenie. Ludzie nie robia przygod bo nie ma po co ich robic skoro 90% zawartosci gry to jedna wielka dziura w ktorej nie ma nic tylko pogon za wyzszym levelem. Do tego spirale nakreca to co sam zauwazyles - w robieniu przygod jest sie czesto zaleznym od innych, wiec problem tylko sam sie poglebia.

    Rozwiazaniem moze byc co najwyzej dodawanie nowej zawartosci do gry regularnie, bo nagradzanie ludzi za robienie tego samego co robili do tej pory tym samym co dostawali do tej pory niczego nie rozwiaze.

    Cytat Zamieszczone przez niunia2101 Zobacz posta
    Nasi może i by to wdrożyli ale Niemcy raczej się nie zgodzą na taką propozycję.
    Nie ma 'naszych', co najwyzej jakis pionek ktorego zadaniem jest tlumaczenie newsow z innych jezykow na polski.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  5. #5
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    07.06.2012
    Posty
    12
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez sparkz Zobacz posta
    Bledne zalozenie. Ludzie nie robia przygod bo nie ma po co ich robic skoro 90% zawartosci gry to jedna wielka dziura w ktorej nie ma nic tylko pogon za wyzszym levelem. Do tego spirale nakreca to co sam zauwazyles - w robieniu przygod jest sie czesto zaleznym od innych, wiec problem tylko sam sie poglebia.

    Rozwiazaniem moze byc co najwyzej dodawanie nowej zawartosci do gry regularnie, bo nagradzanie ludzi za robienie tego samego co robili do tej pory tym samym co dostawali do tej pory niczego nie rozwiaze.



    Nie ma 'naszych', co najwyzej jakis pionek ktorego zadaniem jest tlumaczenie newsow z innych jezykow na polski.
    Jak nie ma po co robić przygód, sam sobie zaprzeczasz, aby mieć pd i zdobywać lvl trzeba robić przygody inaczej stoisz w miejscu. Im więcej ludzi by robiło przygody tym więcej wymian i problemu by nie było, a teraz od 2 godzin chcę wymienić drop ze zdradka i nikt nic nie robi, brak chętnych, stąd moje przemyślenia. Oczywiście mogą być mylne, ale nie myślmy negatywnie zróbmy coś, zmieńmy.
    Ostatnio edytowane przez legionowo2012 ; 19.01.2018 o 14:21

  6. #6
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez legionowo2012 Zobacz posta
    Jak nie ma po co robić przygód, sam sobie zaprzeczasz, aby mieć pd i zdobywać lvl trzeba robić przygody inaczej stoisz w miejscu.
    Najwyrazniej masz problem ze zrozumieniem, wiec wytlumacze jeszcze raz :

    po 63 lvl w grze nie ma praktycznie nic wartego odblokowania zdobywaniem kolejnego levelu, pomimo tego, ze to ledwie 7% max expa jaki mozna wbic.

    Jak ktos nie ma problemow z logicznym mysleniem to na takim etapie sie zaczyna zastanawiac, czy po odblokowaniu wszystkiego co mialo jakakolwiek przydatnosc oplata sie tluc 2000 przygod tylko po to, zeby liczba pod awatarem sie podwyzszyla o 1, i jak ludzie zaczynaja sobie na to pytanie odpowiadac to duza ich czesc konczy gre.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  7. #7
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    07.06.2012
    Posty
    12
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez sparkz Zobacz posta
    Najwyrazniej masz problem ze zrozumieniem, wiec wytlumacze jeszcze raz :

    po 63 lvl w grze nie ma praktycznie nic wartego odblokowania zdobywaniem kolejnego levelu, pomimo tego, ze to ledwie 7% max expa jaki mozna wbic.

    Jak ktos nie ma problemow z logicznym mysleniem to na takim etapie sie zaczyna zastanawiac, czy po odblokowaniu wszystkiego co mialo jakakolwiek przydatnosc oplata sie tluc 2000 przygod tylko po to, zeby liczba pod awatarem sie podwyzszyla o 1, i jak ludzie zaczynaja sobie na to pytanie odpowiadac to duza ich czesc konczy gre.
    skomentuję to tak, skoro tak uważasz wejdź tutaj - https://forum.thesettlersonline.pl/t...C4%99cie-konta!!!
    wypowiedziałeś się, dziękuję, daj nie i koniec tematu, pozdrawiam

  8. #8
    Odkrywca Awatar horis
    Dołączył
    07.04.2015
    Posty
    423
    Serwer
    Złota Góra
    jestem na nie
    bez sensu robic cos w stylu 'eventu cr ' tego czarnobialego
    lepiej wzmocnic po prostu dropy z ktorych bedzie wypadalo o wiele czesciej cos zachecajacego, np przygody dodatkowe czy budynki

    Cytat Zamieszczone przez legionowo2012 Zobacz posta
    Zadanie zrób 20 przygód w tygodniu, wymień 20 dropów, sprzedaj 20 dropów i nagrody dodatkowe za to, na bazie statku. Wiem, że technicznie można to zrobić.
    i jeszcze 1 sprawa- sprzedaz/wymiana dropow jest nieoficjalna i nie planowana oraz nie wspierana przez bb, to co teraz jest to skutek sprytu graczy
    Ostatnio edytowane przez horis ; 19.01.2018 o 16:49
    gra to przyjemnosc, ale kulturka musi byc;
    moze bywam brutalny, ale za to szczery

  9. #9
    Community Manager Awatar BB_Penelopa
    Dołączył
    23.07.2015
    Posty
    5,240
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Witam!

    Zachęcam do głosowania!

    Pozdrawiam,
    BB_Penelopa

  10. #10
    Osadnik
    Dołączył
    23.11.2012
    Posty
    63
    Serwer
    Złota Góra
    Jestem na nie, wystarczy zmieniać dropy, uatrakcyjnić je, stare przygody zostaną szybko odgrzebane i wykorzystane; nawet gdyby jakimś cudem został wprowadzony wspomniany system nagród, to jestem święcie przekonana, że nagrodą było by 10 kryształków max!
    Ostatnio edytowane przez Kofelove ; 19.01.2018 o 20:14

Odpowiedz w tym wątku
Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.