Zobacz wyniki ankiety: Tak dla:

Głosujących
12. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Pkt. 1. "Mgła wojny" + losowe* wartości armii w obozach

    6 50.00%
  • Pkt. 2. Nowy drop

    10 83.33%
  • Pkt. 3. Ograniczona ilość Generałów w nowych przygodach

    2 16.67%
  • Pkt. 4. Statystyki do nowych przygód

    2 16.67%
  • Pkt. 5 i 6 Przygody "PvP" od poziomu 50

    4 33.33%
  • Pkt. 5 i 6 Przygody "PvP" w grupach w zależności od poziomu

    4 33.33%
  • Nie, nie i jeszcze raz nie ;p

    2 16.67%
Ankieta wielokrotnego wyboru
Pokaż wyniki od 1 do 1 z 1

Wątek: Nowy typ przygód

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    10.08.2012
    Posty
    5
    Serwer
    Nowa Ziemia

    Nowy typ przygód

    1. "Mgła wojny" + losowe* wartości armii w obozach w poszczególnych strefach (* 1 z 10/20 układów/zestawów na sektor) - do przygody przypisany jest odkrywca, który usunie "mgłę".
    Dzięki temu przygody nie będą tak sztampowe, ogólna suma i jakość wrogich jednostek może pozostać z góry ustalona dla konkretnej przygody, ale ich lokalizacja będzie się zmieniać.
    Przygody dla 2 i 3 graczy - każdy przechodzi taki sam układ stref.

    2. Standardowy drop zostałby zastąpiony przez wydobyte surowce - po zdobyciu strefy kopalnie pracują na nasz rachunek (wydobycie liczone jest od momentu "wyzwolenia" kopalni/budynku do końca maksymalnego czasu trwania przygody) - i otrzymujemy je dopiero po ukończeniu przygody.
    Szybkość z jaką ukończymy przygodę przelicza się na ilość zdobytych surowców
    Przygody dla 2 i 3 graczy - gracze dostają sumę z dwu/trzech stref, a bonus przyznawany jest dla najlepszego ogółem (punktacja na podstawie średniej ważonej czas/straty) i ewentualnie dwa mniejsze za szybkość i najmniejsze straty
    Takie rozwiązanie z pewnością poprawi "współpracę" przy zdobywaniu dropów z wieloosobowych przygód i umożliwi prowadzenie statystyk na np najbardziej aktywnego gracza

    3. Ograniczona ilość Generałów - w zależności od trudności przygody np 3 w łatwych do 6 w trudnych.
    Odpowiednio dostosowana strategia i taktyka pozwoli szybciej ukończyć przygodę

    4. Statystyki - wprowadzą elementy PvP
    Proponowane statystyki
    - Średni czas trwania przygody (najlepsze wyniki z minimum 3 przygód tego samego typu)
    - Średnie straty (najlepsze wyniki z minimum 3 przygód tego samego typu)
    - Ogólny wynik ważony na podstawie powyższych dwu statystyk (najlepsze wyniki z minimum 3 przygód tego samego typu)


    5. Przygody "PvP" - gracze równocześnie rozpoczynają przygodę na sąsiednich wyspach, walczą z identycznie dobranymi losowymi ustawieniami mapy i wysyłają tylko generała + np 250, 500, 1000 osadnikami w zależności od poziomu, ewentualnie można wprowadzić PvP dopiero od 50 lvl.
    Po wylądowaniu mają do odkrycia mapkę z wrogimi obozami i pulę surowców do wyprodukowania armii i wyposażenia - budowa i rekrutacja natychmiastowa, później szybki przyrost osadników dla wyrównania strat - 1 lub 2 na minutę.
    Ukończenie zadania przez obu graczy lub upłynięcie wyznaczonego czasu kończy potyczkę, potem liczona jest średnia ważona czas/straty i wyłaniany zwycięzca (ogółem i w podkategoriach czas i straty).
    W zależności od maksymalnego czasu rozgrywki powinna być możliwość włączenia pauzy na jakiś czas

    6. Statystyki PvP - Ogółem wygranych, Przegranych, Średnia Wygrane/Przegrane, Średnia ze strat, Średni czas

    Co o tym myślicie?
    Ostatnio edytowane przez QQBN ; 17.05.2013 o 16:44

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.