Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: Obrót budynków

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    10.12.2012
    Posty
    3
    Serwer
    Złota Góra

    Obrót budynków

    Proponuję wprowadzenie możliwości obrotu budynków o 90 stopni w czterech różnych kierunkach. Nadałoby to sens stawiania ozdób, dałoby więcej możliwości planowania gospodarki (ustawianie wyjścia settlersa z budynku w stronę magazynu skracając czas jego dojścia) a także usunęłoby niemądre ozdoby typu "pomnik wschód. Pomogłoby to też zarządzać wolną przestrzenią budowlaną dla budowli większych niż standardowa klatka pola. Obracanie takich już wcześniej postawionych budynków mogłoby być płatne i współtowarzyszyć opcji "przenoszenie" bądź być osobną opcją. Wiem że to wymaga wprowadzenia nowych grafik z każdej czterech stron wszystkich budynków ale by gra była grywalniejsza i dała sens ozdabianiu wyspy to można się poświęcić. Klient nasz pan. Co wy na to?

  2. #2
    Odkrywca Awatar Piotru70
    Dołączył
    08.03.2012
    Posty
    1,008
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Musieliby od nowa tworzyć oprawę graficzną budynków. Pomysł fajny ale mało realny.

  3. #3
    Odkrywca
    Dołączył
    26.06.2012
    Posty
    370
    Serwer
    Kolonia
    pomysł ciekawy i być może kiedyś wprowadzą, ale na dzień dizsiejszy brak nakiety wymaganej regulaminem

  4. #4
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    10.12.2012
    Posty
    3
    Serwer
    Złota Góra
    Fakt, jestem świadomy zmiany na nowo oprawy graficznej. Ale przypominam że te settlersy to beta, a w tej becie na 110budowli (w tym 47 ozdób i budynków z eventu (nie licząc flag), co daje nam 63 budynki produkcyjne) aż 8 budynków ma swoje odpowiedniki, niektóre z nich nawet po 6 (kopalnie), lub po 5 (miecznicy, piece). Wystarczy zmienić oprawę graficzną dla obrotu o 90 stopni dla 8 budynków by mieć z głowy 29 budowli. Czyli około 81 grafik, chociaż nawet 78, bo kopalni przestawiać nawet sobie nie wyobrażam jak i domu władyki.
    Ta gra mimo że jest beta to nie ujrzała jeszcze żadnej porządnej przeróbki, same kosmetyczne sprawy typu segregacja przedmiotów z handlu. Czytałem tu na forum negatywne opinie dla PvP a popierające te, że settlersy powinny głównie skupiać się na gospodarce. Skoro około 1/4 wszystkich budynków ma swoje odpowiedniki to niech chociaż dzięki obrotowi mają one różne pozycje, bo kolekcja kilkunastu identycznych piecy obok siebie nie wygląda zachęcająco dla skupiania się na gospodarce

  5. #5
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    08.10.2012
    Posty
    148
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Beta dotyczy tylko tłumaczenia polskiej wersji. Jeżeli zalogujesz się na np. niemieckim serwerze, to nie będziesz miał bety, a wersja gry jest ta sama.

  6. #6
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    10.12.2012
    Posty
    3
    Serwer
    Złota Góra
    Tego nie wiedziałem. Chociaż w sumie jak zmieniali szatę graficzną dla całej mapy i wszystkich budynków zasypanych śniegiem to w sumie nowa ich oprawa dla obrotu nie powinna być aż tak problemowa

  7. #7
    Osadnik Awatar Minael
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    98
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez SebaD1979 Zobacz posta
    Beta dotyczy tylko tłumaczenia polskiej wersji. Jeżeli zalogujesz się na np. niemieckim serwerze, to nie będziesz miał bety, a wersja gry jest ta sama.
    Nie do końca ta sama...
    Wersja PL: Numer wersji: v309827-6348 [Date: 20121213-1210]
    Wersja DE: Versionsnummer: v309604-6331 [Date: 20121212-1615]

    Poza tym, na niemieckim serwerze wszystko działa szybciej, jakby sprawniej. Po akceptacji znajomego, zaproszenia do przygody nei trzeba tyle czekać. Pojawia sie to praktycznie od razu. U nas czasem trzeba czekac kilka minut, a bywało i dłużej. Tam, jakby serwery szybsze były, a tutaj wolniejsze. Od razu takie rzeczy sie odczuwa.
    Trochę wygląda to tak, jakby te "nasze" były tam, ale dane do nas szły przez jakieś cieniutkie kabelki 0
    Ostatnio edytowane przez Minael ; 16.01.2013 o 04:00
    Skrzydła do góry!

  8. #8
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    08.10.2012
    Posty
    148
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Minael Zobacz posta
    Nie do końca ta sama...
    Wersja PL: Numer wersji: v309827-6348 [Date: 20121213-1210]
    Wersja DE: Versionsnummer: v309604-6331 [Date: 20121212-1615]
    Czyli wygląda, że mamy nawet nowszą Ale tak na poważnie, to nie przyszło Ci do głowy, że ta różnica może być właśnie spowodowana inną wersją językową?

  9. #9
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    05.08.2012
    Posty
    20
    Serwer
    Nowy Świat
    ApocalypseRider - zmiana "szaty graficznej" w śniegu polegała na pozbawieniu budynków nasycenia kolorów, w efekcie budynki były po prostu w skali szarości. To nie był śnieg. Ściany też były białe. To był tani wybieg. Jedyne co zrobili, to drzewa zostały zielone i były przysypane śniegiem. Nie przyglądałem się, ale i to mogło być "pokolorowaniem" części tekstury i po sprawie.
    A obrót budynków jest już trochę większą ingerencją, to jest, de facto, praca grafików od nowa. Szczerze mówiąc, pomysł może i fajny, ale wolałbym, żeby zajęli się poważniejszymi błędami, od których aż kipi na testowym a i na wersji w środowisku produkcyjnym są błędy do poprawienia.

  10. #10
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    11.08.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Kolonia
    Mi się pomysł podoba i żeczywiście, skoro wymyślili już sobie czas dojścia do magazynu to powinni dać możliwość go skrucenia w właśnie taki sposób. I skoro stawiam budynek przed wejściem do magazynu żeby było szybciej to chciałbym go postawić właśnie drzwi w drzwi i mieć 1sek. na dojście Jak już zaczeli z czasami to niech to dopracują, jak chcą żebyśmy grali niech pracują mają czas

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.