Zobacz wyniki ankiety: Czy podoba wam sie taka zmiana?

Głosujących
43. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    37 86.05%
  • Nie

    6 13.95%
Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Wątek: Zmiana w Koszarach i Magazynie Prowiantu

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    15.08.2012
    Posty
    3
    Serwer
    Nowa Ziemia

    Zmiana w Koszarach i Magazynie Prowiantu

    Proponuje zmienić produkcje z paczek po 25 na jakies wjeksze minimum 1000, ponieważ często produkuje sie wieksze ilosci np. wojska i trzeba strzasznie sie naklikac aby zrobin np.500 rekróta.

  2. #2
    Odkrywca Awatar Piotru70
    Dołączył
    08.03.2012
    Posty
    1,008
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Grę na pewno przyspieszy, ale jeżeli zostawią tak jak ejst to nie będę miał powodów do narzekań. Przecież nie produkuję dziennie 50k wojska.

  3. #3
    Odkrywca Awatar Misiorww
    Dołączył
    17.04.2012
    Posty
    1,028
    Serwer
    Nowa Ziemia
    popieram w całości. wcześniej klikanie na handlu teraz w koszarach.

  4. #4
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    15.08.2012
    Posty
    3
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Witam widze że niebardzo podoba sie wam mój pomysł ale to naprawde ułatwiło by gre niby niewielka zmiana ale było by łatwiej czesto po przygodzie ytrzeba odrobic durzo wojska no i trzeba sie niezle naklikac aby uruchomic kilejka. Prosze głosujcie !!!!

  5. #5
    Osadnik
    Dołączył
    26.01.2012
    Posty
    24
    Serwer
    Nowa Ziemia
    popieram w calej rozciaglosci. produkcjha np 2000 rekruta dziennie to koszmar (palce bla czaserm) 20000woni albo 100000 przynety na ryby to samo. gra sie rozwinela. teraz nie szkoli sie tyle ile osadnikow przyjdzie do wioski tylko po kilka tys rekrutow zwlaszcza z panem myersem.
    dodalbym jeszcze mozliwosc przesowania w kolejce produkcji w koszarach i prowiancie za jednym razem jak to jest w kolejce budowy. kolejak budowy jest gora na 30 minut a mozna przesunac za to w prowiancie i koszarach gdzie moze byc i na tydzien albo i 2 nie mozna przesunac i jak nam przyjdzie zrobic misje z produkcja woni ktorej nie ma w kolejce to trzeba ja cala niszczyc i robic od nowa.
    Ostatnio edytowane przez Musashi ; 20.11.2012 o 18:21

  6. #6
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    16.08.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Ja uwazam ze dla kazdej jednostki powinny byc trzy przyciski, dokladnie tak jak jest przy produkcji osadnikow
    czyli produkcja po 1, po 5 i po 25
    to samo przy woni i pokarmie
    po 100, po 500 i po 2500
    sprawa by byla rozwiazana
    a juz jakies podstawy programisci maja i moga skopiowac z produkcji osadnikow
    Wtedy kazdy by decydowal ilu potrzebuje

  7. #7
    Osadnik
    Dołączył
    14.02.2012
    Posty
    14
    Serwer
    Nowa Ziemia
    po przeczytaniu tych postow uwazam ze powinniscie popracowac nad ortografia, aczkolwiek pomysl z mozliwoscia zwiekszenia produkcji popieram

  8. #8
    Osadnik
    Dołączył
    23.02.2012
    Posty
    21
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Uważam, że pomysł jest dobry, pozwoliłby np. na łatwiejsze policzenie, ile czego się robi w magazynie

  9. #9
    Osadnik
    Dołączył
    14.08.2012
    Posty
    75
    Serwer
    Nowa Ziemia
    http://forum.thesettlersonline.pl/th...ator-produkcji
    Tu macie o wiele lepsze rozwiązanie.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.