Krótko - może by tak spróbować z rozwijaniem umiejętności bohatera który również mógłby uczestniczyć w bitwach ?
Krótko - może by tak spróbować z rozwijaniem umiejętności bohatera który również mógłby uczestniczyć w bitwach ?
Moznaby sprobowac, gdyby bohater mial jakies umiejetnosci.
"A necromancer is just a really, really late healer"
Hmm no czemu nieTrochę kreatywności i raz dwa się coś wymyśli.
-1 miejsce w armii.
Czy to się zwyczajnie opłaca?
Wiesz nie musi to być kuriozalna różnica że po paru lv jedna osoba ścina wszystko ale z czasem coraz to łatwiej by mu się walczyło, jakieś punkty do rozdania po levelu, umiejętności tak jak to kolega wyżej napisał.
- Jakieś indywidualne misje dla bohaterów.
- Nie wiem, Bonusy dla jednostek do obrony/ataku w zależności od umiejętności bohatera.
- Klasa bohatera czyli umiejętność która byłaby z charakteryzowana do odpowiedniej profesji rycerza, mnicha, łowcy.
- Uzbrojenie które można znaleźć np podczas przygód, poszukiwania skarbów i jakiś % na znalezienie danego przedmiotu.
Kurde sporo tego może być ale żeby to było odpowiednio zbilansowane i dopasowane do aktualnej rozgrywki.
I skoro obozy mają krawe maryny to czemu my nie moglibyśmy mieć obok generała jakiegoś swojego herosa? no chyba że z generała by zrobić takowego.
Żeby łatwiej byłoby to wprowadzić można odkrywce wysłać na poszukiwania bohatera chętnego do zamieszkania na naszej wyspie, po załóżmy tygodniu odkrywca by wrócił z jakimś herosem i tutaj by była losowość jaka to by była płeć profesja czy coś w tym stylu, chociaż kreowanie własnego "avatara" od podstaw też nie byłaby zła![]()
Ostatnio edytowane przez oswieecony ; 26.11.2012 o 01:28 Powód: Nowa myśl :D
Temu, ze z bohaterem takiej klasy latwiejsze przygody robilbys bez strat.
Problem z rozwojem bohatera jest taki, ze obecny system walki jest bardzo ubogi i mocno 'zero-jedynkowy' wszystkie bonusy na jakie gra obecnie pozwala albo nie mialyby w ogole zadnego efektu, albo miazdzacy efekt destabilizujacy rozgrywke.
"A necromancer is just a really, really late healer"
Dlatego chodzi mi o to że bardzo długi czas komuś by zajęło aby takiego delikwenta wy expić na tego typu poziom. Co za problem dać potem jeszcze silniejsze jednostki ?
Jakieś epickie monstra, smoki po 50000 hp a przy takich bohater typu maryny byłby cieniasem i nie wiem może po jakimś lv bohatera zwiększenie ilości jednostek w garnizonie albo danej umiejętności. Kto powiedział że po jakimś czasie gra musi dochodzić do jakiegoś "endu" i ma się nudzić.