Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: Element crpg ?

  1. #1
    Początkujący Osadnik Awatar oswieecony
    Dołączył
    30.10.2012
    Posty
    6
    Serwer
    Złota Góra

    Element crpg ?

    Krótko - może by tak spróbować z rozwijaniem umiejętności bohatera który również mógłby uczestniczyć w bitwach ?

  2. #2
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Moznaby sprobowac, gdyby bohater mial jakies umiejetnosci.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  3. #3
    Osadnik Awatar Orzel93
    Dołączył
    29.07.2012
    Posty
    48
    Serwer
    Nowy Świat
    Hmm no czemu nie Trochę kreatywności i raz dwa się coś wymyśli.

  4. #4
    Acoma
    -1 miejsce w armii.
    Czy to się zwyczajnie opłaca?

  5. #5
    Początkujący Osadnik Awatar oswieecony
    Dołączył
    30.10.2012
    Posty
    6
    Serwer
    Złota Góra
    Wiesz nie musi to być kuriozalna różnica że po paru lv jedna osoba ścina wszystko ale z czasem coraz to łatwiej by mu się walczyło, jakieś punkty do rozdania po levelu, umiejętności tak jak to kolega wyżej napisał.

    - Jakieś indywidualne misje dla bohaterów.
    - Nie wiem, Bonusy dla jednostek do obrony/ataku w zależności od umiejętności bohatera.
    - Klasa bohatera czyli umiejętność która byłaby z charakteryzowana do odpowiedniej profesji rycerza, mnicha, łowcy.
    - Uzbrojenie które można znaleźć np podczas przygód, poszukiwania skarbów i jakiś % na znalezienie danego przedmiotu.


    Kurde sporo tego może być ale żeby to było odpowiednio zbilansowane i dopasowane do aktualnej rozgrywki.
    I skoro obozy mają krawe maryny to czemu my nie moglibyśmy mieć obok generała jakiegoś swojego herosa? no chyba że z generała by zrobić takowego.



    Żeby łatwiej byłoby to wprowadzić można odkrywce wysłać na poszukiwania bohatera chętnego do zamieszkania na naszej wyspie, po załóżmy tygodniu odkrywca by wrócił z jakimś herosem i tutaj by była losowość jaka to by była płeć profesja czy coś w tym stylu, chociaż kreowanie własnego "avatara" od podstaw też nie byłaby zła
    Ostatnio edytowane przez oswieecony ; 26.11.2012 o 01:28 Powód: Nowa myśl :D

  6. #6
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez oswieecony Zobacz posta
    I skoro obozy mają krawe maryny to czemu my nie moglibyśmy mieć obok generała jakiegoś swojego herosa? no chyba że z generała by zrobić takowego.
    Temu, ze z bohaterem takiej klasy latwiejsze przygody robilbys bez strat.

    Problem z rozwojem bohatera jest taki, ze obecny system walki jest bardzo ubogi i mocno 'zero-jedynkowy' wszystkie bonusy na jakie gra obecnie pozwala albo nie mialyby w ogole zadnego efektu, albo miazdzacy efekt destabilizujacy rozgrywke.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  7. #7
    Początkujący Osadnik Awatar oswieecony
    Dołączył
    30.10.2012
    Posty
    6
    Serwer
    Złota Góra
    Dlatego chodzi mi o to że bardzo długi czas komuś by zajęło aby takiego delikwenta wy expić na tego typu poziom. Co za problem dać potem jeszcze silniejsze jednostki ?
    Jakieś epickie monstra, smoki po 50000 hp a przy takich bohater typu maryny byłby cieniasem i nie wiem może po jakimś lv bohatera zwiększenie ilości jednostek w garnizonie albo danej umiejętności. Kto powiedział że po jakimś czasie gra musi dochodzić do jakiegoś "endu" i ma się nudzić.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.