Witam
Wykonując tą samą przygodę kolejny raz z kolei pomyślałem sobie, że można by to trochę uatrakcyjnić. Przemyślenia swoje zamieszczam w punktach w celu ułatwienia dyskusji:
1. Przyznawanie punktów doświadczania mogło by następować po każdej wygranej bitwie, a nie po zakończeniu całej przygody.
2. Możliwość eksploatacji złóż na wyspie przygody. Często są przerwy w bitwach. W tym czasie żołnierze mogli by wyrąbywać wskazane drzewa (w niektórych przygodach egzotyczne) lub wydobywać granit, marmur i kamienie np. z murków, cokołów pomników czy budowli, od których roi się na wyspach przygód. Uważam również, że urobek z budynków na przejętych częściach mapy powinien należeć do zwycięscy. Był by to dodatkowy bonus z przygody, a i byłoby się czym zająć w trakcie przerw w walce.
3. Rozdzielenie dropa jako nagrody za poszczególne bitwy, tak jak na macierzystej wyspie.
Co o tym myślicie? Zapraszam do dyskusji.