Zobacz wyniki ankiety: Co sądzisz?

Głosujących
16. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Przydałoby się.

    10 62.50%
  • Szkoda fatygi.

    4 25.00%
  • Bo ja wiem?

    2 12.50%
Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: Uatrakcyjnić przygody

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    12.07.2012
    Posty
    14
    Serwer
    Kolonia

    Uatrakcyjnić przygody

    Witam
    Wykonując tą samą przygodę kolejny raz z kolei pomyślałem sobie, że można by to trochę uatrakcyjnić. Przemyślenia swoje zamieszczam w punktach w celu ułatwienia dyskusji:
    1. Przyznawanie punktów doświadczania mogło by następować po każdej wygranej bitwie, a nie po zakończeniu całej przygody.
    2. Możliwość eksploatacji złóż na wyspie przygody. Często są przerwy w bitwach. W tym czasie żołnierze mogli by wyrąbywać wskazane drzewa (w niektórych przygodach egzotyczne) lub wydobywać granit, marmur i kamienie np. z murków, cokołów pomników czy budowli, od których roi się na wyspach przygód. Uważam również, że urobek z budynków na przejętych częściach mapy powinien należeć do zwycięscy. Był by to dodatkowy bonus z przygody, a i byłoby się czym zająć w trakcie przerw w walce.
    3. Rozdzielenie dropa jako nagrody za poszczególne bitwy, tak jak na macierzystej wyspie.
    Co o tym myślicie? Zapraszam do dyskusji.

  2. #2
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    1. OK.
    2. przy odpowiednim stopniu rozbudowy typową przygodę wykonuje się w ~1.5 godziny, wiec tempo wydobycia na tych terenach musialoby byc albo szybkie, albo ilosc na tyle duza zeby gracza na danym terenie zatrzymac na dluzej (w czasie ktory moglby poswiecic na zrobienie nastepnej przygody).
    3. system przyznawania nagrod w ogole nalezaloby przerobic od podstaw, bo obecnie (szczegolnie w przygodach dla kilku graczy) jest on kompletnie absurdalny.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  3. #3
    Odkrywca
    Dołączył
    26.06.2012
    Posty
    370
    Serwer
    Kolonia
    jesli o mnie chodzi to najbardziej mi się podoba pomysł 2, ale jakoś nie widzę za bardzo tego, że żołneirze zostawiają broń i zmieniają siew drwali... bardziej by mi pasowało coś w stylu zabranie 200 osadników genkiem (tudzież statkiem czy innym cudem) na wyspę przygody, gdzie niezależnie od toczonych walk, będą eksploatować wyspę przygody... do tego byłyby dodatkowe budowle dla osadników na przygodzie - magazyn, drwal, kamieniarz, górnik i łowca.rybak - każdy uniwersalny osadnicy mieliby czas taki sam jaki jest czas trwania przygody na wydobycie surowców z mapy. surowce te byłyby dodawane po zakończeniu przygody

  4. #4
    Osadnik
    Dołączył
    06.05.2012
    Posty
    46
    Serwer
    Kolonia
    właśnie, pomysł 2 jest najbardziej atrakcyjny,
    i jak dobrze sparkz zauwazył, czasami nie wydobędziesz dużo jak zrobisz przygode w półtorej godziny,
    jednak nie zauwazył, że właśnie o to chodzi aby nie wlatywać i wylatywac jak szybko się da, tylko aby zrabować, co wiąże się z czasem

  5. #5
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    12.07.2012
    Posty
    14
    Serwer
    Kolonia
    Pomysł z żołnierzami w roli drwali wziął się stąd, że w realu wojsko robi wszystko, a walka jest "na deser". Ale z osadnikami to też dobry pomysł. Można by ich zabierać ograniczoną ilość np. 10-20 i robiliby swoje.

  6. #6
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Tindaloo Zobacz posta
    i jak dobrze sparkz zauwazył, czasami nie wydobędziesz dużo jak zrobisz przygode w półtorej godziny,
    jednak nie zauwazył, że właśnie o to chodzi aby nie wlatywać i wylatywac jak szybko się da, tylko aby zrabować, co wiąże się z czasem
    Zauwazylem, przeciez dokladnie to napisalem ;> martwie sie tylko o to jakie konkretne ilosci produkcji nalezaloby przyjac zeby to mialo sens.

    Wychodze z zalozenia, ze skoro tartak egzotyczny ma cykl produkcyjny 12 min, to jakas chatka scinajaca drzewa egzotyczne na mapie przygody mialaby taki sam albo wiekszy, wiec (zakladajac intuicyjnie, ze nie bedzie jej mozna upgradowac, bo przeciez przepadnie po paru dniach) dawalaby nam ciut ponad 100 drewna na dzien. Robiac 1 wiktora dziennie (albo np 3x wyspy piratow) jestem w stanie zdobyc srednio 10x tyle tego surowca, plus mase innych fantow. Kompletnie nie oplacaloby mi sie eksploatowanie takiej wyspy, chyba, ze takich budyneczkow byloby w pieron, albo produkcja byla wieksza.

    Z drugiej strony, produkcja taka nie moze byc _zbyt_ wysoka, bo jest produkcja pasywna (nie wymaga aktywnego udzialu w grze) a poza tym jest okupiona jednorazowymi stratami (odmiennie od wykonywania tasmowo przygod).

    Reasumujac, pomysl jest dobry, pozostaje tylko kwestia wywazenia proporcji.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  7. #7
    Osadnik
    Dołączył
    06.05.2012
    Posty
    46
    Serwer
    Kolonia
    aha..
    no tak, ale mozna np zlikwidować drop w postaci granitu/innych surowcow
    a materiały typu broń czy doładowania wpadały by np po podbiciu ktoregoś/którys przywódcy/ów, ktorzy sa oznaczenie także jako magazyn.

    może powinien być zwiększony limit aktywnych przygód i wydłużony ich dany czas na skonczenie

  8. #8
    Osadnik
    Dołączył
    19.04.2012
    Posty
    75
    Serwer
    Kolonia
    Z tym dropem to chyba nie bardzo bo on jest losowany po zakończeniu całej przygody z kilku poszczególnych nagród a jak sobie wyobrażasz drop za 1 obóz...15 bali egzo czy 30 marmuru....uatrakcyjnić trzeba ale czy pomysł autora mi sie podoba... nie ale ankieta nie pozwala

  9. #9
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    12.07.2012
    Posty
    14
    Serwer
    Kolonia
    Robiac 1 wiktora dziennie (albo np 3x wyspy piratow) jestem w stanie zdobyc srednio 10x tyle tego surowca, plus mase innych fantow. Kompletnie nie oplacaloby mi sie eksploatowanie takiej wyspy, chyba, ze takich budyneczkow byloby w pieron, albo produkcja byla wieksza.
    Nie wiem, na którym jesteś poziomie ale np. w wyspie piratów traci się około 550-600 ludzi nie wiem jak tak szybko uzupełniasz straty. Ja nie jestem w stanie zrobić nawet 2 przygód jednego dnia. Dla mnie eksploracja wyspy była by świetną zabawą.
    Ostatnio edytowane przez Grigu17 ; 12.11.2012 o 22:23 Powód: chcę wstawić cytat

  10. #10
    Odkrywca Awatar Hakardrag
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    340
    Serwer
    Słoneczny Gród
    @Grigu17

    Żaden problem zrobić dziennie nawet 2x Wiktora albo nawet 4x Piratów... i nie level gracza jest tu istotny, a poziom rozwoju Twojej gospodarki. Kluczem jest produkcja brązu i chleba oraz limit populacji

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.