Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 21

Wątek: Silos / Młyn wodny widmo - Rozwiązanie?

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    26.01.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Nowa Ziemia

    Silos / Młyn wodny widmo - Rozwiązanie?

    Witam, jak pewnie wielu z Was zauważyło w nowym systemie handlu pewne "nieścisłości" odnośnie niewidzialnych przedmiotów zakupionych na globalnym handlu, postanowiłem to sprawdzić zakupując młyn wodny, za pierwszym razem oczywiście mi się udało więc spróbowałem ponownie, tym razem szczęście mi nie dopisało, straciłem 3300 monet a przedmiotu nie otrzymałem. Oczywiście napisałem w piątek z samego rana do suportu z moim problemem po kilkugodzinnym czekaniu na odp. oczywiście mnie olali, mimo że moim znajomym na inne tematy odpisywali napisałem PS iż poczułem się oszukany, oczywiście te monety piechotą nie chodzą, nie wiem może poczuli weekend i uznali to za nieistotne że kilku graczy będzie musiało czekać cały weekend na ich reakcje, ale mniejsza z tym. Postanowiłem poszperać w grze (na handlu) dalej, szukając kolejnych błędów i natknąłem się na rozwiązanie oczywiście jeszcze tego nie wiem czy jest one obustronne, całkiem możliwe ze jedna strona będzie cierpieć, a więc do rzeczy. Dlaczego oferty typu "Gracz xxx daje 3000 monet, koszt młyn wodny" nie świecą mi się na czerwono? I tu mnie olśniło ten o to przedmiot ciągle jest w Menu Gwiazdy tyle że niewidoczny, Nie możemy go wystawić na handel czy wstawić na wyspę ale możemy go sprzedać odzyskując stracone pieniądze czy inną walutę która Nam się spodoba. Tak właśnie zrobiłem jak i mój znajomy który miał "Widmo Silos" Oboje odzyskaliśmy monety, jeżeli kupujący otrzymał niewidzialny przedmiot z góry przepraszam, ale korzystając z mojego rozwiązania może go posłać dalej.

    PS

    Napisałem nowy wątek bo wielu graczom może okazać się pomocny, a "szybka odpowiedź" w starszym temacie jaki zauważyłem odnośnie "widm" może zostać zignorowana.



    Pozdrawiam, Twice

  2. #2
    Osadnik
    Dołączył
    14.02.2012
    Posty
    78
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Wszystkim graczom ZALECAM nie kupowanie teraz jakichkolwiek budynków czy ozdób poprzez handel do czasu naprawienia tego błędu, o którym BB od kilku dni już wie.

    P.S. Mi zniknęło sporo bardzo kosztownych rzeczy z handlu w czwartek po przerwie więc w czwartek o godz. 9.00 napisałem do supportu i do teraz zero odzewu. Pzdr

  3. #3
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    29.02.2012
    Posty
    5
    Serwer
    Nowa Ziemia
    mam ten sam problem pomimo ze kupilem mlyn nie ma go w gwiezdzie a jazk wchodze w zakladke sprzedaz tez go nie widac.... za chwile w tej grze nic nie bedzie mozna robic

  4. #4
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    13.02.2012
    Posty
    3
    Serwer
    Nowy Świat
    Witam.
    Mi przed godziną wcieło zakupiony w kantorze silos. 450 dyń w plecy :-/

  5. #5
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    990
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Najlepszym rozwiązaniem jest zgłaszanie tego typu problemów bezpośrednio do Supportu.

    O problemie związanym z ofertami aktywnymi podczas ostatniej konserwacji już wiemy - gdy tylko pojawi się jakieś rozwiązanie/wyjaśnienie/postęp, od razu o tym poinformuję. Na razie mogę jedynie prosić o jeszcze trochę cierpliwości.

  6. #6
    Osadnik
    Dołączył
    01.03.2012
    Posty
    8
    Serwer
    Nowy Świat
    BB_xaar,
    zgłaszanie tego do supportu jest oczywiste, na forum można opisać problemy z grą ale nikt przy zdrowych zmysłach chyba nie oczekuje że pisząc tutaj żądanie zwrotu utraconych towarów, magicznie je otrzyma wprost do gwiazdy ;-)

    problem robi się poważniejszy, bo na tym etapie eskalacji problemów, więcej czasu zabiera mi robienie screen-ów z polami dyniowymi [dziwnie skraca się lub wydłuża czas produkcji], wystawionych ofert, etc, etc, a później trzeba to jeszcze zgłosić, poczekać na odpowiedź, po otrzymaniu odpowiedzi poprosić jeszcze raz o odpowiedź a nie zapewnienie że support pracuje nad rozwiązaniem, etc, etc...
    ma to niestety mało wspólnego z przyjemnością...

    nie można napisać że problem jest znany i po weryfikacji zgłoszenia, jeżeli zaistnieje podstawa to zostanie zwrócony utracony towar/monety? na pewno byłoby mniej nerwowych reakcji...

    pytanie od kuchni ;-) czy Tobie również support odpowiada w tak lakoniczny sposób jak nam?

  7. #7
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    25.08.2012
    Posty
    12
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Dołączę swoje 5 groszy: Gra coraz bardziej laguje, parę dni po aktualizacji eventu wybrałem z menu kupca 3 smentarze, które wprawdzie trafiły wreszcie do gwiazdy ale potrzebowały na pokonanie tej drogi spoooooro czasu. Tak się nie da grać.

    Zgłosiłem problem do supportu i otrzymałem odpowiedź miłą, grzeczną, sympatyczną, ale od robienia dobrego wrażenia jest PR, a support powinien rozwiązywać problemy techniczne. Tym czasem odnoszę wrażenie, że zgłaszanie problemów technicznych do supportu przynosi efekt raczej odwrotny do zamierzonego.... Zamiast być coraz lepiej, niestety jest coraz gorzej...

  8. #8
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    990
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Tatulo, gdy tylko dostanę odpowiednie zapewnienie (np. "wszystko automatycznie wróci do menu gwiazdy po konserwacji w dniu XYZ"), to o tym od razu poinformuję. Niestety na chwilę obecną nie dysponuję takim potwierdzeniem, a nie chcę obiecywać czegoś, co do czego nie mam pewności.

    sloonik, poprawa sytuacji (lagi) powinna nastąpić po konserwacji, którą zaplanowano na 15 listopada - w niedalekiej przyszłości pojawi się potwierdzenie tej daty, na razie jest to termin przewidywany.

  9. #9
    LazasH
    BB_xaar Pewności nie możesz mieć ze owa poprawka związana z lagami, która jest zaplanowana na 15 listopada coś rozwiąże, bo nawet Ty nie masz pojęcia jak zachowa się wtedy mechanika gry, więc z obiecankami byłbym ostrożny, bo zaś może być lipa a następnie lawina skarg na forum. No ale kto jak to Ty xaar się już do tego przyzwyczaiłeś ^^
    Ostatnio edytowane przez LazasH ; 19.10.2012 o 15:11

  10. #10
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    990
    Serwer
    Nowa Ziemia
    LazasH, zgadza się, nie jestem w stanie przewidzieć tego jak zachowa się silnik gry po ww. aktualizacji, mogę jedynie bazować na informacjach z działu technicznego. Na chwilę obecną plan zakłada wgranie wersji gry, która powinna poprawić sytuację z lagami w dniu 15.11.2012 - a jak będzie w praktyce, to się okaże. ^^

    Mogę natomiast obiecać, że będę informował Was na bieżąco o poczynionych postępach.

Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.