Zobacz wyniki ankiety: jestem ....

Głosujących
4. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • na tak

    4 100.00%
  • na nie

    0 0%
  • nie mam zdania

    0 0%
Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Wątek: Najczesciej zadawane Pytanie : Co dalej i maly pomysl....

  1. #1
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    16.03.2012
    Posty
    151
    Serwer
    Nowy Świat

    Najczesciej zadawane Pytanie : Co dalej i maly pomysl....

    czesc
    jestem graczem na 50 poziomie i grono moich znajomych ma podobny i .... nic sie nie dzieje
    mozna powiedziec podnies soie budynki i rozbuduj wyspe ale do podniesienia tylko rezydencje mi zostaly ... ilez mozna

    nie zostajemy informowani co dalej i KIEDY ?
    to takie moje zale ... teraz pomysl:

    jako ze nie da sie rozbudowywac tej wyspy w nieskonczonosc proponuje co nastepuje:
    osoby na 50poziomie ... no powiedzmy 55 poziomie by dac troche czasu tworcom (poziom 50-55 odbokowac mozna wczesniej)

    1. otrzymaja kampanie do przejscia ...
    tj ciag przygod otrzymywana jedna po drugiej ...
    przygody z ograniczona iloscia slotow nagrod np 3 zloto/egzo/granit by pomoc w dobudowaniu pozostalosci
    przygody jako ze dla graczy z 50 poziomem powinny byc wyjatkowo trudne a straty w 1000cach liczone
    powiedzmy ciag 10 przygod .... w ostatniej otrzymuje sie nowa 'budowle' statek kolonizacyjny

    2. statek kolonizacyjny - nowy budynek otrzymany w kampani , powinien byc mozliwy do podnoszenia poziomow ale baaardzo drogo np 10.000k desek egzo itp itd ....po osiagnieciu 5 poziomu co jest standardem w tej grze mozemy go wyslac w poszukiwaniu nowej wyspy i podbijac ja od nowa ...

    3. nowa wyspa ... oczywiscie nie moze byc polaczenia tych wysp na poczatku i surowce z handlu powiazane by byly tylko z macierzysta wyspa ...tam trwala by rozbudowa od poczatku jak to robia osadnicy czyli Settlers oryginalnie ... na nowej wyspie , nowe przygody i wyzwania
    polaczenie wysp nastepowaloby np po wybudowaniu portu na nowej wyspie ... powiedzmy 48 poziom tam ....

    4. poprawa bledow i ulomnosci gry ... jednoczesnie moznaby poprawic pewne niedociagniecia ... tj nie dawac takiej ilosci kusz i armat w lootach z przygod i zmusic ludzi do ich produkcji ... uatrakcyjni to gre .... poki co budynki mistrzowskie z nudow sie stawia ....

    oczywiscie to moja propozycja i wymaga dopracowania ... oczywiscie ktos moze powiedziec zacznij od nowa ale po co ?? dojde do tego samego momentu i co ? gra online moze sie rozwijac bez konca i na to licze ale w jakims racjonalnym czasie ...

    PvP ... mozna tez przemyslec atakowanie nowej wyspy bo czesc graczy chce nietykalnosci macierzystej i spoko wiec bezposrednie-Pvp byloby dla tych co chca i po osiagnieciu pewnego poziomu rozbudowy

    zapraszam do dyskusji
    pozdr

  2. #2
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez okogi Zobacz posta
    przygody jako ze dla graczy z 50 poziomem powinny byc wyjatkowo trudne a straty w 1000cach liczone
    Jesli masz 50 level to dobrze wiesz, ze nie da sie zrobic trudnych przygod, najwyzej takie ktore sztucznie beda wymagaly od Ciebie poswiecania kupy wojska. A takie z reguly wszyscy omijaja.

    powiedzmy ciag 10 przygod .... w ostatniej otrzymuje sie nowa 'budowle' statek kolonizacyjny
    Jezeli to ma byc ciag przygod, to jakie znaczenie ma to jakie beda trudne, skoro wykona sie je tylko raz ?


    3. nowa wyspa ... oczywiscie nie moze byc polaczenia tych wysp na poczatku i surowce z handlu powiazane by byly tylko z macierzysta wyspa ...tam trwala by rozbudowa od poczatku jak to robia osadnicy czyli Settlers oryginalnie ... na nowej wyspie , nowe przygody i wyzwania
    polaczenie wysp nastepowaloby np po wybudowaniu portu na nowej wyspie ... powiedzmy 48 poziom tam ....
    Badzmy racjonalni .. ''nowe przygody i wyzwania'' czyli drugie tyle tej samej gry .. w jakim czasie sie spodziewasz, ze to mogloby byc zrealizowane, jesli male inkrementacje tego co juz jest wymagaja miesiecy ? ;D

    4. poprawa bledow i ulomnosci gry ... jednoczesnie moznaby poprawic pewne niedociagniecia ... tj nie dawac takiej ilosci kusz i armat w lootach z przygod i zmusic ludzi do ich produkcji ... uatrakcyjni to gre .... poki co budynki mistrzowskie z nudow sie stawia ....
    Zmuszanie ludzi do czegokolwiek zadnej gry nie uatrakcyjnia, poza tym wplyneloby to tylko na ludzi ktorzy nie zdazyli jeszcze zgromadzic dziesiatek tysiecy sztuk gotowej broni, a nie na tych na max levelach.

    Budynkow mistrzowskich nie stawia sie nie dlatego, ze z przygod mozna miec bron ani nawet nie dlatego, ze duzo kosztuja, tylko dlatego, ze ulomny system walki pozwala nie tracic najdrozszego wojska, a jesli juz nawet zdecydowalibysmy sie je tracic, to absurdalnie absurdalny czas produkcji tych budynkow powodowalby, ze odrabianie strat trwaloby tygodnie. W tej sytuacji jesliby ktos byl formalnie zmuszony do produkowania tej broni samemu, to najpewniej by z tego zrezygnowal w ogole.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  3. #3
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    16.03.2012
    Posty
    151
    Serwer
    Nowy Świat
    Jesli masz 50 level to dobrze wiesz, ze nie da sie zrobic trudnych przygod, najwyzej takie ktore sztucznie beda wymagaly od Ciebie poswiecania kupy wojska. A takie z reguly wszyscy omijaja.
    -- ale jesli chcesz statek to bedziesz musial je zrobic .... i poniesc te straty ... nie chcesz statku to ominiesz i strat nie bedziesz mial :P

    Jezeli to ma byc ciag przygod, to jakie znaczenie ma to jakie beda trudne, skoro wykona sie je tylko raz ?
    ---na tym polega idea kampani ... nie bedzie nagrod za nie , tylko nastepna przygoda .... po co je kilka razy robic ?

    Badzmy racjonalni .. ''nowe przygody i wyzwania'' czyli drugie tyle tej samej gry .. w jakim czasie sie spodziewasz, ze to mogloby byc zrealizowane, jesli male inkrementacje tego co juz jest wymagaja miesiecy ? ;D
    --- no wlasnie wg mnie nie wymaga to wiele pracy skoro silnik gry jest juz gotowy a wprowadzenie zmian kosmetycznych wcale tak duzo czasu nie zajmuje ....

    Zmuszanie ludzi do czegokolwiek zadnej gry nie uatrakcyjnia, poza tym wplyneloby to tylko na ludzi ktorzy nie zdazyli jeszcze zgromadzic dziesiatek tysiecy sztuk gotowej broni, a nie na tych na max levelach.
    --- co do wytluszczonego to pisalem ze tyczyloby sie tylko nowej wyspy a niemozliwosc przesylania na nie surowcow nikogo by nie dyskryminowalo a nowa wyspa dla graczy 55 poziomu wiec jak juz dobijesz to i tak bedziesz mial pelen magazyn jak sam zauwazyles .... jesli bedziesz mial bo rzeczywistosc jest inna ale jak dobijesz to zobaczysz

    co do ostatniego akapitu : uwazam ze produkcja mistrzowskiej broni bylaby oplacalna zawsze bo pomaga na zniwelowanie strat .. a to ze nie traci sie ich wiele przez ulomny system walki to juz inna bajka na inny temat ... tego raczej nie poprawia nigdy ... niestety

  4. #4
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez okogi Zobacz posta
    ---na tym polega idea kampani ... nie bedzie nagrod za nie , tylko nastepna przygoda .... po co je kilka razy robic ?
    Nie mialem na mysli tego, ze bedzie sie je wykonywac kilka razy tylko to, ze biorac pod uwage wykonanie tych misji jeden raz to zapewnienie jakiejkolwiek ich trudnosci jest zadaniem dosc karkolomnym (bo nawet 20-50k straconych rekrutow nie jest w takiej sytuacji jakas nadzwyczajna iloscia, szczegolnie jesli mowimy o graczach wylacznie 50+)

    --- no wlasnie wg mnie nie wymaga to wiele pracy skoro silnik gry jest juz gotowy a wprowadzenie zmian kosmetycznych wcale tak duzo czasu nie zajmuje ....
    Potrzebny jest czas na projekt, wykonanie, testowanie i balansowanie nowych przygod. Poprzednim razem doszlo ich bodajze 5 albo 6 i od czasu zapowiedzi do wprowadzenia minelo 3-4 miesiecy.

    --- co do wytluszczonego to pisalem ze tyczyloby sie tylko nowej wyspy
    OK.

    co do ostatniego akapitu : uwazam ze produkcja mistrzowskiej broni bylaby oplacalna zawsze bo pomaga na zniwelowanie strat .. a to ze nie traci sie ich wiele przez ulomny system walki to juz inna bajka na inny temat ... tego raczej nie poprawia nigdy ... niestety
    W chwili obecnej wyprodukowanie 10 mieczy na uzytek jednego elitarnego chlopka trwa 720 minut dla 1 budynku produkcyjnego bez buffow. W tym czasie 1 budynek produkujacy miecze z brazu wyprodukuje ich 120, co starczy na 12 rekrutow, rownych wytrzymaloscia 4 elitarnym, a sila prawie dziesieciu. Malo tego, za koszt postawienia tego jednego budynku dla mieczy damascenskich mozesz postawic sobie nie jeden ale cala upgradowana linie do mieczy brazowych ktora wyprodukuje w tym samym czasie 10 i wiecej razy tyle mieczy niz poprzednio napisalem, ktore starcza Ci na tabun rekrutow zamiast nadal 1 elitarnego.

    Jedyna opcja to albo 6-7x zmniejszyc czas produkcji, albo 3-4x zmniejszyc koszt zeby takich budynkow mozna bylo postawic kilka/ kilkanascie. W przypadku armat natomiast w ogole to olac.

    Co do poprawiania systemu walki natomiast, to od ponad roku kraza plotki, ze ma on byc gruntownie przebudowany na uzytek PvP.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.