Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: kilka pomyslow dla graczy 50+

  1. #1
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    16.03.2012
    Posty
    151
    Serwer
    Nowy Świat

    kilka pomyslow dla graczy 50+

    czesc
    mam kilka pomyslow do wprowadzenia dla graczy z poziomem 50+ i nie tylko ....
    zapewne kilka pomyslow sie pokryje z wczesniej zaproponowanymi za co autorow przepraszam (jednoczesnie dziekuje i popieram owe)
    jako ze gra na poziomie 50 poziomu traci na dynamice proponuje co nastepuje:

    1. wprowadzenie poziomow do 60go jak najszybciej

    2. wprowadzenie poziomu 6 i 7 dla koszar i magazynu zasobow (czas upa o poziom max 1 tydz) , obecna producja w owych nie jest wystarczajaca i sklania graczy do multikontowsci <:P>
    wiele razy spotkalem sie z kilkoma kontami jednego gracza a sam nie jestem w stanie uciagnac na jednym magazynie surowcow

    3. wprowadzenie tzw buffa na magazyn zasobow , to jest praktycznie jedyny budynek bez takiej opcji , zniweluje to straty osob z jednym kontem (patrz pkt2)

    4. wprowadzenie zapowiadanych badan , mam nadzieje ze te badania beda kosztowac pkty doswiadczenia , opozni to troche wbijanie maxymalnego poziomu , i urozmaici gre

    5. wykorzystanie surowcow jak saletra, proch , tytan do produkcji tzw buffow dla przyspieszenia produkcji , obecnie te surowce sa bez wartosci ...

    6. wprowaadzenia minimum 5 nowych przygod i review poprzednich .... szczegolnie 'dzieci sawanny' itp ... obecnie sa bezwartosciowe

    7. wprowadzenie nowego generala (nadchodzacy event - grudniowy), tj general transportowy : nie moze wykonywac atakow ale moze przeniesc np 750 jednostek na raz ... bieganie generalow na trudniejsze przygody z dostawa wojsk jest strasznie meczace ... general-mikolaj z worem woja :P

    8. wprowadzenie pulapek w drodze na przygode by wojska typu Puszkarz , Kusznik rowniez ponosily straty ... wg wieczne jednostki ...sam stracilem moze w sumie 200 tych jednostek przez cala gre ... wiec kusze i armaty zalegaja

    9. wprowadzenie nowych budynkow w stylu platnerz (zwiekszy wytrzymalosc i atak jednostek) , bedzie mozna doszkalac jednostki tam , 1-2 dodatkowe poziomy jednostek ... wcale nie musza byc nowe jak to proponuja programisci choc ze 2wie nowe jednostki bylyby mile i swierzosc wprowadzilyby

    10. wprowadzenie 3+ przygod wymuszajacych ataki 3 graczy , obecnie mozna samemu 'opykac' przygode i sprzedac loota , te przygody wymagalyby wspolpracy i gry 3-4 graczy i ponoszenia start przez nich ... polepszy to chec gry w grupie wg mnie

    11. wprowadzenie portu i mozliwosc odkrycia okolicznych wysepek z dodatkowym miejscem do zabudowy ... hardkorowy pomysl ale zawsze :P
    tj a) budujemy port b) przygody szukamy c) przygoda z mozliwoscia zdobycia ladu jak obecnie mozna np fortece dostac d) podbicie ladu e)zabudowa
    ...itd itp

    pozdrawiam i zapraszam do dyskusji ...
    ankiety nie wprowadzam bo za wiele pomyslow by to srobic sensownie


    okogi

  2. #2
    Osadnik Awatar emuq
    Dołączył
    28.03.2012
    Posty
    124
    Serwer
    Czarci Gaj
    1. tak
    2. obojętne
    3. tak
    4. tak i nie ( z jakiej racji maja kosztować pkt doświadczenia)
    5. tak
    6. tak odnośnie "dzieci sawanny" reszta bez zmian
    7 .tak ale proponuje 500 bo to już by była wystarczająca pojemność , 2x więcej wojska za 1 zamachem to 100%.
    8. 2x NIE - stanowcze , wypowiadałem się w dlaczego w temacie opartym o ten pomysł , a jak Ci zalegają to sprzedawaj, napewno innym się przyda.
    9. nie mam zdania.
    10. 2x NIE - tak jest dobrze. Chęć w grupie, a pomyślałeś o tym że ja nie chce oddawać komuś expa z przygody która grubas mi przyniósł albo za nią zapłaciłem. Mam ochotę robić sam to robię sam, a mam ochotę kogoś wziąć bo nie mam tyle woja to biorę i się dzielimy obozami, a to że zapraszam znajomych na dropa to normalne, bo po co ma się marnować slot, jak mogę ich wspomóc surowcami.
    11. obojętne


    pozdrawiam

  3. #3
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez okogi Zobacz posta
    1. wprowadzenie poziomow do 60go jak najszybciej
    +1, mozna od razu do 70tego.

    2. wprowadzenie poziomu 6 i 7 dla koszar i magazynu zasobow (czas upa o poziom max 1 tydz) , obecna producja w owych nie jest wystarczajaca i sklania graczy do multikontowsci <:P>
    wiele razy spotkalem sie z kilkoma kontami jednego gracza a sam nie jestem w stanie uciagnac na jednym magazynie surowcow
    Tutaj jestem sceptyczny z kilku powodow:

    - koszty upgradow wzrastaja, obecne koszty upa na lvl5 sa i tak duze, 6 i 7 bylyby prawdopodobnie po prostu nieoplacalne w stosunku do zysku.
    - zatrzymanie budynku na wiecej niz tydzien
    - nie do konca jestem przekonany co do tego czy jest to konieczne, czy moze po prostu pozadane przez 1% ludzi na najwyzszych levelach ktorzy za punkt honoru postawili sobie zrobienie jak najwiekszej ilosci przygod dziennie.

    3. wprowadzenie tzw buffa na magazyn zasobow , to jest praktycznie jedyny budynek bez takiej opcji , zniweluje to straty osob z jednym kontem (patrz pkt2)
    Pomysl jeszcze nad tym ile taki uber-buff musialby kosztowac, jesli ma przyspieszac produkcje innych buffow.

    4. wprowadzenie zapowiadanych badan , mam nadzieje ze te badania beda kosztowac pkty doswiadczenia , opozni to troche wbijanie maxymalnego poziomu , i urozmaici gre
    Nie bardzo jest sie do czego odniesc tak dlugo, jak nie bedzie wiadomo czego dokladnie te badania mialyby dotyczyc.

    5. wykorzystanie surowcow jak saletra, proch , tytan do produkcji tzw buffow dla przyspieszenia produkcji , obecnie te surowce sa bez wartosci ...
    Bezposrednie robienie z tych surowcow buffow byloby chyba dosc naciagane. Posrednio - mozna zaproponowac np. cos w rodzaju juz kiedys dyskutowanego dolaczania wozkow do wybranych budynkow, efektem czego mogloby byc skrocenie czasu transportu.

    6. wprowaadzenia minimum 5 nowych przygod i review poprzednich .... szczegolnie 'dzieci sawanny' itp ... obecnie sa bezwartosciowe
    Review poprzednich obowiazkowo, a potem zabierac sie za nowe, zeby nie bylo takiej sytuacji jak rok temu, kiedy wprowadzono bodajze 6 nowych (i to przez ponad pol roku wyczekiwanych), z ktorych wszystkie kiepskie a pare beznadziejnych.

    7. wprowadzenie nowego generala (nadchodzacy event - grudniowy), tj general transportowy : nie moze wykonywac atakow ale moze przeniesc np 750 jednostek na raz ... bieganie generalow na trudniejsze przygody z dostawa wojsk jest strasznie meczace ... general-mikolaj z worem woja :P
    Naciagane rozwiazanie, imho w ogole nie konieczne, bo biorac pod uwage dostep do armat wiekszosc przygod ktore sie na 48+ levelu oplaca robic - da sie zrobic jednym, max 1.5 transportem z 7 generalow (5 zwyklych, weteran, general eventowy lub jeden z pudelka, lub 1 za klejnoty), dodatkowo ze wzgledu na wykorzystanie nowych blokow nie trzeba tabuna zwyklych generalow, bo nie gina (i nie trzeba czekac na nich 4h), wiec czesc z nich moze sie zajac transportem juz w trakcie trwania przygody.

    8. wprowadzenie pulapek w drodze na przygode by wojska typu Puszkarz , Kusznik rowniez ponosily straty ... wg wieczne jednostki ...sam stracilem moze w sumie 200 tych jednostek przez cala gre ... wiec kusze i armaty zalegaja
    Naciagane, wredne rozwiazanie ktore nie zdziala nic ponadto, ze niektorych bedzie odpychac od gry ;p

    9. wprowadzenie nowych budynkow w stylu platnerz (zwiekszy wytrzymalosc i atak jednostek) , bedzie mozna doszkalac jednostki tam , 1-2 dodatkowe poziomy jednostek ... wcale nie musza byc nowe jak to proponuja programisci choc ze 2wie nowe jednostki bylyby mile i swierzosc wprowadzilyby
    Jak w przypadku badan, brak konkretow - niespecjalnie jest sie jak do tego odniesc.

    10. wprowadzenie 3+ przygod wymuszajacych ataki 3 graczy , obecnie mozna samemu 'opykac' przygode i sprzedac loota , te przygody wymagalyby wspolpracy i gry 3-4 graczy i ponoszenia start przez nich ... polepszy to chec gry w grupie wg mnie
    Jesli to zmuszanie mialoby polegac na poziomie trudnosci ktorego jeden gracz nie udzwignie - to taka przygoda bedzie omijana. Jesli mialoby oznaczac faktyczne zmuszenie koordynacji kilku graczy - to rowniez bedzie omijana, bo nikt nie bedzie sie chcial dzielic lupami i lepiej wyjdzie na solowaniu jakiejs innej.

    11. wprowadzenie portu i mozliwosc odkrycia okolicznych wysepek z dodatkowym miejscem do zabudowy ... hardkorowy pomysl ale zawsze :P
    tj a) budujemy port b) przygody szukamy c) przygoda z mozliwoscia zdobycia ladu jak obecnie mozna np fortece dostac d) podbicie ladu e)zabudowa
    ...itd itp
    Ponoc juz w planach, nie wiadomo na kiedy ..
    Ostatnio edytowane przez sparkz ; 14.10.2012 o 10:28
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  4. #4
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    16.03.2012
    Posty
    151
    Serwer
    Nowy Świat
    sprobuje odniesc sie do poprzedzajacych wypowiedzi ....

    wg mnie ciagle ulatwianie gry nie zwieksza jej miodnosci wiec chcialem kilka utrudnien dla poziomow 50+ , jak np pulapki w drodze do przygody
    ale po koleji

    ad2 co do upow na poziom 6 i 7 koszar i magazynu zasobow , zmiana wlasnie dla graczy z duza iloscia budynkow grajacych i chcacyc grac fair , obecnie da sie zrobic przez dobe max 240 koszy co nie wystarcza nawet na zbuffowanie wszystkich budynkow nawet raz dziennie , ludzie maja po 3-4 konta by to nadganiac ...co wg mnie jest mocna niesprawiedliwoscia wobec graczy z 1 kontem. mnie osobiscie by sie przydalo ,
    co do czasu upa to piasalem ze 1 tydz to nie tragedia a koszty ... coz ktos bedzie chcial to postawi ... jak ktos chce to moze zostac na 3cim poziomie bo reszta droga

    ad3 buff na magazyn zasobow , skoro na koszary mozna dac za 125 klejnotow 'ulepszony zaciag' to dlaczego nie mozna na magazyn zasoow ?? opcja moze dla nielicznych ale ci z wyzszymi poziomami poradza sobie , oczywiscie mozliwosc handlu tym buffem jak w przypadku zaciagu wskazana

    ad4 badania maja byc wprowadzone wiec daje pomysl ze za expa mialyby byc robione ... mozna go uzyc jako wlauty rowniez ... opozni to wg mnie sytuacje obecna ze maxymalny poziom bardzo szybko ludzie osiagna po raz kolejny ... oczywiscie trzeba by miec wystarczajaca ilosc pktow doswiadczenia ponad obecnie posiadany poziom by uniknac przeskakiwania poziomow...

    ad5 pomysl z forum i wg mnie trafiony ... urozmaici gre i pozwoli na lepsze wykorzystanie tych surowcow

    ad6 nowe przygody moglyby byc bezsprzecznie ... tylko ktos musi poswiecic 1-2 dni na ich zrobienie ... tylko czy komus tam sie chce

    ad7 general transportujacy ... ulatwienie ! .. nie kazdy ma 15 generalow , ja wolalbym wyslac 1 generala z wojskiem a nie ciagnac kilka razy ... ja robie przygody gdzie wojska musze dosylac ... a nie lubie tracic czasu na podroze gienkow , skoro np wyrwalem sobie godzinke z zycia na gre , szczegolnie dla osob robiocych malo przygod dziennie

    ad8 te pulapki ... widze ze sie nie przyjma bo kazdy chce miec tylko latwiej a nie trudniej :P ... emuq napisal 'sprzedawaj' ale nawet ceny tych przedniotow poszly w dol bo rynek sie nasycil i za 2wa miesiace juz nikt ich kupowac nie bedzie bo po co skoro ma w magazynie 50k kusz przykladowo

    ad9 nowe budynki ... gra musi ewoluowac jesli graczy chce utrzymac ... gdzies czytalem ze maja byc nowe jednostki .. mozna to obejsc i dac upy do obecnych ... to tez rozwiazanie

    ad10 nie rozumie tej niecheci ... nie chcesz to nie bedziesz robil przygody ... nagrody w niej jednak moga zmienic twoja postawe , obecnie gildie sa praktycznie bezuzyteczne , bo rownie dobrze mozna grac solo ... jako ze jest to gra spolecznosciowa to uwazam ze to poprawi zabawe a nie zepsuje ja ... poza tym takie polskie 'moja przygoda moj exp' , chec 'nachapania sie' nie chcarakteryzuje wszystkich w grze , no na polskim serwerze zapewne 90% ale nie wszystkich
    poza tym lup w przygodzie moze byc na tyle wysoki ze wiele osob sie skusi by ja robic ... przeciez nikt nie zmusza do robienia jej

    ad 11 ponoc juz w planach wiec zeby na planach sie nei skonczylo :P

    pozdr

  5. #5
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    12.06.2012
    Posty
    10
    Serwer
    Nowy Świat
    po prostu spójrzcie na to z pukntu widzenia gracza, który ma już 50 lvl i rozwiniętą wyspę. Za przykład posłużę się jakże cudownym graczem "maniekda"

    lvl 50. ponad 300 budynkow na 5 poziomie, nie licząc kilku mennic i pieców do złota, pojemność magazynów ponad 200k i wszystko prawie pełne, więc co taki gracz ma robić? A jest ich coraz więcej niżeli mniej, więc propozycje okogi są bardzo ciekawe i napewno urozmaiciły grę dla osób z 50 lvl, bo przecież dla tych z niższymi lvlami to gra pozostaje taka sama.

  6. #6
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    16.03.2012
    Posty
    151
    Serwer
    Nowy Świat
    do sparkz

    7. wprowadzenie nowego generala (nadchodzacy event - grudniowy), tj general transportowy : nie moze wykonywac atakow ale moze przeniesc np 750 jednostek na raz ... bieganie generalow na trudniejsze przygody z dostawa wojsk jest strasznie meczace ... general-mikolaj z worem woja :P
    rozwiazanie, imho w ogole nie konieczne, bo biorac pod uwage dostep do armat wiekszosc przygod ktore sie na 48+ levelu oplaca robic - da sie zrobic jednym, max 1.5 transportem z 7 generalow (5 zwyklych, weteran, general eventowy lub jeden z pudelka, lub 1 za klejnoty), dodatkowo ze wzgledu na wykorzystanie nowych blokow nie trzeba tabuna zwyklych generalow, bo nie gina (i nie trzeba czekac na nich 4h), wiec czesc z nich moze sie zajac transportem juz w trakcie trwania przygody.
    no coz jesli sie ograniczasz tylko i wylacznie do robienia 'wyspy piratow' i 'mrocznych kaplanow' to rzeczywiscie ci 7 generalow starczy ...
    ale sproboj bawic sie nimi na 'zakazanych eksperymentach' bodz jakis trudniejszych przygodach gdzie traci sie +2000 wojsk... dla mnie bez sensy siedziec caly dzien i wojska dostlac by przygode sobie zrobic ...

    zreszta nie musisz go uzywac jak nie chcesz .... sa tacy co beda :P
    pozdr

  7. #7
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez okogi Zobacz posta
    no coz jesli sie ograniczasz tylko i wylacznie do robienia 'wyspy piratow' i 'mrocznych kaplanow' to rzeczywiscie ci 7 generalow starczy ...
    ale sproboj bawic sie nimi na 'zakazanych eksperymentach' bodz jakis trudniejszych przygodach gdzie traci sie +2000 wojsk... dla mnie bez sensy siedziec caly dzien i wojska dostlac by przygode sobie zrobic ...
    Od ponad roku nie robie (a w zasadzie nie robilem) nic innego ponad wikingow, czarnych (bo to jedyne dwie ktore sie oplacaja) i wiktora (bo ze starych czasow mam za darmo jakies 80 sztuk tej przygody).

    Na wikingow wysylam 2 generalow i weterana, na czarnych zdaje sie szesciu z weteranem. Na wiktora jesli dobrze pamietam musze jednego szybkiego zawrocic po ostatnich 200 rekrutow.

    Na zadnej z ogolnodostepnych i wzglednie oplacalnych przygod nie traci sie 2000 wojsk, a juz na pewno nie po osiagnieciu 48 levelu.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  8. #8
    Banned
    Dołączył
    19.07.2012
    Posty
    578
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Brak ankiety, zgodnie z regulaminem działu zamyka.

    Mod Zakrecony

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.