Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19

Wątek: Rozwój Generała.

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    22.02.2012
    Posty
    10
    Serwer
    Nowa Ziemia

    Rozwój Generała.

    Żeby trochę urozmaicić przygody, bitwy itp. proponuje, aby była możliwość rozwijania generała. O co dokładnie chodzi już rozpisuje:
    1. Generał mógłby uzyskać 25 lvli za xp uzyskiwany z bitew, 1 lvl 100 pkt. Xp każdy kolejny 2 razy więcej, 100,200,400,800 itd., na początku będą lecieć lvle, ale z czasem będzie coraz wolniej i z resztą zmian, które proponuje sprawi, że będzie się dbało o generała;
    2. Xp dla generała byłby uzyskiwany nie za wygranie bitwy, ale za ilość i rodzaj zniszczonych jednostek, żeby utrudnić generał traciłby Xpa za straty własnych wojsk. Przykład wyślesz 10 rekrutów na 10 ich odpowiedników w obozie wroga, za rekruta i odpowiednika 1 xp zysku lub straty i powiedzmy zabijasz 10 rekrutów, a tracisz 7, czyli generał zyskuje 3 Xp.
    Za: rekruta 1 xp, łucznika 2 xp, ochotnika 5 xp, konnego 7 xp, łucznika wyborowego 10 xp, żołnierza 15 xp, kusznik 20 xp, elt. żołnierz 30 xp, puszkarz 50 xp. Dodatkowo 1 xp za 1000 hp w przypadku zabijania bosa.
    3. Żeby dodatkowo utrudnić Xp generała mogłoby być zarazem jego pkt. życia i np. po przegranej walce, albo by generał ginął (i kolejnego można kupić z tawerny, ale powiedzmy przy takim systemie to już taniej), albo dostawałaby się do niewoli i można by było go od wroga wykupić, lub odbić pokonując cały obóz, w którym poległ lub cała przygodę. Generał by znikał automatycznie jeżeli nie odbijemy/wykupimy go a przygoda zniknie. Myślę, że mogłoby to być ciekawe rozwiązanie i wymuszałoby zmianę taktyki walki.
    Ewentualnie mogłoby być tak, że jeżeli generał w bitwie wychodziłby na minus to traciłby jakąś ilość hp, na stałe. Można by go wtedy było na główną wyspę cofnąć i wyleczyć. Byłby specjalny 5 poziomowy budynek, który powiedzmy leczyłby generała z prędkością 1hp na godzinę na 1 lvl do 5 hp na godzinę na 5 lvl razy lvl generała. Przykład: generał lvl 13 (ok. 400k hp, a ma do wyleczenia ze 20k) , budynek lvl 5, 13x5=65. Może i mało jak na wyleczenie obrażeń rzędu 20k, ale co za łątwo to nie zdrowo . Oczywiście do tylko przykład, trzeba byłoby to odpowiednio przeliczyć.
    Specjalnym budynkiem byłby obóz medyczny, stawiany z okna menu generała. Można go budować w ilości 1 dla 1 generała. Budynek jest jakby przeznaczony bezpośrednio dla generała, nie ma generała nie ma budynku. Nad kosztami budowy i rozwoju nie ma co na razie myśleć. Nie zabierałby patentów budowlanych.
    4. Za każdy osiągnięty lvl generał mógłby mieć premie +1% do: ataku, obrony lub +1 do wielkości wojska. Wybierałby gracz 1 z 3 możliwości.

    Wszystko to myślę, że znacznie urozmaiciło by bitwy bez obciążania serwera.

  2. #2
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez SeffikN1 Zobacz posta
    2. Xp dla generała byłby uzyskiwany nie za wygranie bitwy, ale za ilość i rodzaj zniszczonych jednostek, żeby utrudnić generał traciłby Xpa za straty własnych wojsk.
    Bez znaczenia biorac pod uwage, ze glowny general uzywany do walki zabija wiecej niz traci, a pozostali nie musza levelowac bo po co.

    3. Żeby dodatkowo utrudnić Xp generała mogłoby być zarazem jego pkt. życia i np. po przegranej walce, albo by generał ginął (i kolejnego można kupić z tawerny, ale powiedzmy przy takim systemie to już taniej), albo dostawałaby się do niewoli i można by było go od wroga wykupić, lub odbić pokonując cały obóz, w którym poległ lub cała przygodę. Generał by znikał automatycznie jeżeli nie odbijemy/wykupimy go a przygoda zniknie. Myślę, że mogłoby to być ciekawe rozwiązanie i wymuszałoby zmianę taktyki walki.
    Wymusiloby albo zmiane systemu walki tak, aby najbardziej efektywna metoda walki przestalo byc rzucanie tysiecy miesa armatniego, albo robienie latwych przygod wraz z uzywaniem silnych jednostek, co gwaltownie zahamowaloby progres w grze. Pierwszy efekt wymagalby zaprojektowania 80% gry od nowa, drugi wnerwilby 99% graczy.

    Ewentualnie mogłoby być tak, że jeżeli generał w bitwie wychodziłby na minus to traciłby jakąś ilość hp, na stałe.
    Bez znaczenia biorac pod uwage, ze teraz ma 1HP i nikomu to w niczym nie przeszkadza.

    4. Za każdy osiągnięty lvl generał mógłby mieć premie +1% do: ataku, obrony lub +1 do wielkości wojska. Wybierałby gracz 1 z 3 możliwości.
    Przy takich bonusach levelowanie byloby praktycznie bezuzyteczne.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  3. #3
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    22.02.2012
    Posty
    10
    Serwer
    Nowa Ziemia
    To są tylko wstępne propozycję... przykłady itp. ...zamiast jedynie krytykować rzuciłbyś ewentualnie swoje pomysły.... Zresztą jak czytam to zdaje mi się, że dla ciebie każde zdanie jakby nie jest powiązane... jak z utratą hp przez generała, przecież później napisałem dalsze rozwiązanie tego... mnie nie interesowało tutaj jak jest obecnie... co mnie, że generał ma teraz 1 hp i nikomu to nie przeszkadza, w tym wątku w ogóle to nie jest istotne...

  4. #4
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Jest istotne, bo tracenie HP przez generala jest bez znaczenia - dlatego, ze HP generala jest bez znaczenia, bo w walce obrywa jako ostatni, gdy juz nie ma innego wojska, i w 100% przypadkow i tak w takim momencie sam juz walki nie wygra tylko zginie. Niezaleznie od tego czy bedzie miec 10HP i po przegranej walce tracic 1HP, czy bedzie miec 100HP i po przegranej walce tracic 10. W 99% przypadkow nawet jakby mial 1000HP to nie zrobi to roznicy.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  5. #5
    Osadnik
    Dołączył
    30.08.2012
    Posty
    18
    Serwer
    Czarci Gaj
    sparkz łosiu, tu chodzi o to zeby urozmaicić gre! mam 33lvl zrobilem kilka przygod i mi sie gra znudziła......

  6. #6
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    22.02.2012
    Posty
    10
    Serwer
    Nowa Ziemia
    No nadal nie rozumie słuchaj w moim pomyśle hp jest istotne, gdyż w momencie gdy mu się hp wyczerpie całkowicie ginie bezpowrotnie... właśnie o to chodzi, żeby jakoś urozmaicić grę, a jak nie masz nic konkretnego do dodanie, jedynie bezsensowną i bezowocną krytykę to daruj sobie wypowiedzi...
    ps. pamiętaj, ze to jest na razie surowy pomysł... jakby BB się zainteresowało wtedy dokładnie można myśleć co i jak...
    Ostatnio edytowane przez SeffikN1 ; 25.10.2012 o 13:06

  7. #7
    Odkrywca
    Dołączył
    26.06.2012
    Posty
    370
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez SeffikN1 Zobacz posta
    No nadal nie rozumie słuchaj w moim pomyśle hp jest istotne, gdyż w momencie gdy mu się hp wyczerpie całkowicie ginie bezpowrotnie...
    czyli po każdej przegranej przez generała walce - tracimy generała, bo czy on będzie miał 1 hp, 100 vzy 10000 ze swoim atakiem i tak przeciwnicy będą go tłuc do zatłuczenia, a to oznacza, że nawet do bloku (gdzie wysyłamy 1 rekruta z generałem) tracilibyśmy całkowicie generała...

    przy ograniczeniu zakupu generałów do bodajże 5 za monety to większośc straciłaby wszystkich generałów przed podbiciem całej wyspy i wtedy co? klejnoty, ale przy praku generała nie można zdobywac pd więc klejnoty za poziomy nie wskoczą dopóki nie wyda się real kasy...

    mam dziwne wrażenie że z takimi pomysłami to szybko sięprzebijesz do bb, ale niekoniecznie już do graczy...

    poza tym skoro założyłeś tu wątek to powinieneś stworzyć ankietę, aby gracze mogli w prosty sposób opowiedzieć się czy są za czy przeciw (zresztą tego wymaga regulamin tworzenia wątków w tym dziale...)

  8. #8
    Początkujący Osadnik Awatar alexa90
    Dołączył
    30.04.2012
    Posty
    10
    Serwer
    Nowy Świat
    Jednak jakieś minimalne rozwinięcie generała by się przydało, bo obecnie wygląda to tak, że jest jednostką słabszą od zwykłego rekruta co jest nielogiczne...

  9. #9
    Początkujący Odkrywca Awatar Kylar_Slyterin
    Dołączył
    10.04.2012
    Posty
    135
    Serwer
    Słoneczny Gród
    eh.... Już nawet nie czytam postów w takich wątkach bo wiadomo, że są praktycznie zerowe szanse na wprowadzenie czego kolwiek z rozwojem generała -.-





  10. #10
    Odkrywca Awatar Hakardrag
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    340
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Jeśli już rozwijać coś u gienka, to jego możliwości zadawania większych obrażeń i pojemność wojskową. ...tylko że BB na taki scenariusz sie nie zgodzi, bo nikt by już nie kupił Weterana

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.