Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: wyslalem sms za 30 zl nie dostalem zwrotnego sms z kodem

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    04.09.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Nowy Świat

    wyslalem sms za 30 zl nie dostalem zwrotnego sms z kodem

    wyslalem sms za 30 zl nie dostalem zwrotnego sms z kodem na klejnoty , piniadze z kota mi pobralo , w czesniej wyslalem za 20 i bylo ok a teraz
    nie wiem co jest grane ... prosze o pomoc w rozwiazaniu sprawy wlasciciela strony z gory dziekuje

  2. #2
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    464
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Jak miałem problem z klejnotami, które wykupiłem to pisałem do supportu.
    Sprawa się chyba ze 3 dni ciągnęła, ale ładnie i sprawnie została załatwiona.
    A tu kto Ci ma pomóc ?

    Tylko do supporu takie problemy.

    account.support@thesettlersonline.pl
    Ostatnio edytowane przez krotos666 ; 06.09.2012 o 20:52

  3. #3
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    04.09.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Nowy Świat
    no ok dzieki napisze tam ale takie zeczy nie powinny miec miejsca ..... bo widze ze to nie odosobniony przypadek .... pozdrawiam

  4. #4
    daveandnokia
    no oczywiście, że nie powinno dojść do takich sytuacji, ale zdarzają się jednak. No ale z pomocą to nie do nas, bo my co najwyżej możemy podać ci adres do supportu, nic więcej nie zrobimy z naszej strony...

  5. #5
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    27.07.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Kolonia
    Też mam problem z sms za 30 zł, kasę pobrali a kodu ani widu ani słychu. Oszuści!!!!! i tyle

  6. #6
    Osadnik Awatar Lukash25
    Dołączył
    21.02.2012
    Posty
    26
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Ja co prawda wysłałem sms za 6 zł ale również nie dostałem odpowiedzi zwrotnej z kodem na klejnoty. Coś jest nie tak... ;/

  7. #7
    Osadnik
    Dołączył
    09.06.2012
    Posty
    91
    Serwer
    Nowy Świat
    Płacąc za cokolwiek w Settlersach wysyłasz pieniądze za nic (możesz się tylko domyślać, że to zakup czegoś w grze - prawnie nie masz żadnego dowodu). Płatność jest realizowana nie wiadomo gdzie i przez kogo (firma obsługująca płatność prawdopodobnie mieści się we Francji).

    Nie istnieją żadne warunki umowy, którą wydaje Ci się, że zawierasz. Jeśli wysłałeś pieniądze i masz problem, to pozostaje Ci wierzyć w dobrą wolę producenta gry, bo on do niczego nie jest zobowiązany.

    Sama strona serwisu obsługującego płatność, też jest rewelacyjna: "Allopass to bezpieczna i praktyczna droga zakupu płatnych treści www. Quick: about 1 min per transaction. Prosty: bez wymogu rejestracji, bez formularza do wypełnienia" - to wyjaśnia poziom świadczonych usług.

  8. #8
    Początkujący Osadnik Awatar Davie
    Dołączył
    26.01.2012
    Posty
    6
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Ja również nie dostałam zwrotnych smsów (w sumie 3), zastanawiam sie czy czekac czy juz pisac do supportu

  9. #9
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    03.05.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Kolonia
    Ja też dzisiaj wysłałem sms za 30 zł i nie dostałem nic w zamian.

  10. #10
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    990
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Jeśli zakupione Klejnoty nie dotrą na Wasze konta w ciągu, powiedzmy, 1-2h, proszę napisać do Supportu:
    account.support@thesettlersonline.pl

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.