Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: Atak wojska - zmienna liczba

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    31.05.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Nowy Świat

    Atak wojska - zmienna liczba

    Witam,
    dzisiaj straciłem około 100 żołnierzy ponieważ przy uzupełnianiu stanu wojsk i wysyłaniu ich od razu na atak, wojska dodane bez potwierdzenia przyciskiem OK, nie atakują.
    Dla jasności przykład:
    Po poprzednim ataku generałowi pozostało 100R. Otwieram okno generała i przesuwam suwak z rekrutami do końca, gdzie blokuje się na 200 R. Wybieram atak na obóz i okazuje się, że maszeruje tylko 100R chociaż gra pokazywała 200.
    Owszem, mój błąd, trzeba było wpierw wcisnąć OK, by te dodatkowe 100R zostało przydzielone generałowi. Gra jednak powinna wysyłać na atak stan wojska jaki widzę na ekranie w oknie generała i zatwierdzać to w momencie wyboru przycisku ataku.

  2. #2
    Osadnik
    Dołączył
    29.03.2012
    Posty
    144
    Serwer
    Czarci Gaj
    A skąd gra ma wiedzieć, ile wojska chcesz wysłać? Dopóki nie klikniesz OK, zatwierdzając liczbę wybranych wojsk, informacja nie jest wysłana do serwera. Sądzisz, że po każdym przesunięciu twoja przeglądarka miałaby łączyć się i wysyłać info? Zarżnąłbyś serwer na amen...

  3. #3
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    31.05.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Nowy Świat
    Nie sądzę tak. Chodzi o to by przycisk wysłania wojsk na atak działał tak samo jak przycisk OK, w kwestii zatwierdzania wojska. Klikam atak, gra sprawdza aktualny stan armii, zatwierdza go tak jak po wciśnięciu OK i dopiero wtedy wysyła generała.
    Jeszcze inaczej: by przydzielanie armii było wbudowane w przycisk ataku i nie trzeba było rozdzielać tych dwóch czynności.

  4. #4
    Osadnik
    Dołączył
    29.03.2012
    Posty
    144
    Serwer
    Czarci Gaj
    A jak w takim razie przydzielać wojsko do wysłania np. do przygody?

  5. #5
    Osadnik
    Dołączył
    06.05.2012
    Posty
    81
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez Mistamus Zobacz posta
    A jak w takim razie przydzielać wojsko do wysłania np. do przygody?
    Tak samo jak teraz? ;d
    "We are monetizing all the weakness of people" - Teut Weidemann, lead designer of Settlers Online

  6. #6
    Osadnik
    Dołączył
    29.03.2012
    Posty
    144
    Serwer
    Czarci Gaj
    No nie bardzo, jeżeli chce połączyć przycisk OK i ataku.

  7. #7
    Osadnik
    Dołączył
    06.05.2012
    Posty
    81
    Serwer
    Kolonia
    Przecież nikt nie mówił o fizycznym ich połączeniu. Zresztą i tak temat wykracza już poza ramy tego działu.
    "We are monetizing all the weakness of people" - Teut Weidemann, lead designer of Settlers Online

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.