W wiekszości gier typu "thesettlersonline" można atakować innych graczy i przejmować ich włości . Bardzo by to rozszerzyło wątki gry![]()
CO na ten temat sądzicie ????
W wiekszości gier typu "thesettlersonline" można atakować innych graczy i przejmować ich włości . Bardzo by to rozszerzyło wątki gry![]()
CO na ten temat sądzicie ????
Już mówił o tym, że będzie i mają to dać.
Może tak, a może NIE
Przygłupie nawalanki nie pasują do tej gry.
W ewentualnym PvP nie będzie można atakować Wyspy macierzystej, więc nadzieja na przygłupie nawalanki jest zduszona w zarodku hehehe.
Tak trzymać BB !
Nawalanka z innymi graczami by mogła być ale by musiała być inna wyspa do tego nie macierzysta - taki teren neutralny. Mi też tego brakuje jak i stawiania budynków militarnych jak strażnice itp. w innym poście już ten temat podsuwałem. NA tej wyspie były by nasze bezcenne złoża kopalni granitu, tytanu i saletry może jeszcze jakieś nowe by doszły. Oprócz graczy je by co jakiś czas atakowały obozy bandytów. Aby je bronic właśnie stawiało by się i rozbudowywało wieże strażnicze i fortece główne w której by stacjonowały nasze jednostki do obrony w przypadku zniszczenia wieży. Wieże na bieżąco by można naprawiać po dostarczeniu odpowiedniej ilości desek i marmuru. Aby na tych wyspach nie było zbytniego natłoku każdy by miał swoja ale oprócz tego istniała by możliwość zaatakowania i zdobycia wyspy innego gracza po to aby mieć więcej tych kopalni. Cześć wyspy byłą by nie zdobycia tam były by obozy bandytów które by co jakiś czas atakowały w małych ilościach po to aby być czujnym i na bieżąco naprawiać fortyfikacje. Myślę że z taką opcją zrobiło by się znacznie ciekawiej w grze.
Oczywiscie przy wprowadzaniu PvP najwazniejsza sprawą jest dobór lvl ktore moga ze soba walczyc. Rózne sa rozwiazania w innych grach. Od całkowitej blokady atakowania nizszego lvl do procentowego osłabienia ataku (czym wieksza róznica lvl tym atak słabszy)
pisze to bo wiem ze spora grupa ludzi potrafi wyładowywac w takich walkach swoje kompleksy i gosc z 50lvl bedzie gnebił malutkiego z 15 lvl az ten przestanie grac bo równemu nie podskoczy, ot takie charaktery. Tutaj jest wiele pola do popisu. Plusem jest tez to ze sa rózna rodzaje wojsk i odpowiednia ich konfiguracja może przechylic szale zwyciestwa nawet na słabszego stroneJest podobna gra w ktorej to zdaje egzamin
//edit
do tego waznym elementem jest mozliwosc obrony kogos z gildii (podesłania swojego wojska)...mozna stworzyc ciekawe rozwiazania. Dobrym rozwiazaniem jest tez wyrazanie zgody na PvP czy to na walke..czy czasowo np. na 48h. Kto chce walczyc bedzie walczył a kto che simsowac..to sobie bedzie simsował
Ostatnio edytowane przez Zajadek ; 15.07.2012 o 15:30
Jeśli nie będzie można atakować Wyspy macierzystej (a tak obiecał BB), to zmowa kilku nawet słabszych z niskimi levelami może zajechać na tip top tego co ma +50 level hehehe. .. i nie pozwolą mu na żadne zajmowanie innych wysp. Na tym to całe PvP polega: nie śpij bo Cię zajadą i okradnąTego chcecie?
Tak więc głupie nawalanki to nie tutaj - OBY !
Hakardrag - mój opis opierałby się na specjalnej wyspie nie ej głównej tylko dodatkowej gdzie musiałbys bronić swoich złuż. Tam budowli typowych jak na głównej by niemożna stawiać. Dodatkow mógłbyś stawiać budynki militarne więc miałbyś przewaga jako broniący nad atakującym. Opcja mysle dostęna od 52 lvl bo to dla bardziej zaawansowanych monizej tego lewela maja zajęcie z rozbudowa gospodarki. Poza tym jaki problem ustawić ograniczenie ze na raz może cie atakować tylko jeden gracz.
Wszystko OK. .... tylko nadal bezkarnie możesz mieć najazdy w dzień i w nocy ... non stop - jak to w innych grach - aż Ci się znudzi i przestaniesz grać. Tu byłoby inaczej i o tyle gorzej, że nic nie mógłbyś takiemu "obrzydzaczowi" zrobić, nawet odwetowego najazdu nie zrobisz , a grupka takich paskud zadręczy najsilniejszego
Bo oni na macierzystej będą bezkarni - a Ty musisz się ciągle bronić![]()
Ostatnio edytowane przez Hakardrag ; 15.07.2012 o 18:15
to dodatkowo można zrobić ograniczenie że po ataku do kolejnego musi upłynąć 6h. wszystko do ustalenia i wyważenia. Poza tym wojsko tak szybko atakującego by się nie odbudowało a broniący by miał ta przewagę w fortyfikacjach wojennych które nie łatwo było by zniszczy i w zależności od poziomu ulepszenia. Powiedzmy aby zniszczyć jakaś fortyfikacje z której strzelają działa armatnie musiało by być kilka ataków i dopiero jeśli w tym czasie by nie nastąpiło naprawienie to by mogła być zdobyta. Poza tym nie każdymi jednostkami można by atakować tylko armatami a dopiero po zniszczeniu jeśli jest w nim wojo wychodzą wojska obronne i walczą np z twoimi konnymi. Grałeś w 7 to tak podobnie jak tam ;-) Przecież Settlersi online są bardzo na tej wersji wzorowane.
Brak ankiety - zamykam.
Proszę zapoznać się z Regulaminem działu "Pomysły i sugestie" a następnie założyć nowy temat.