Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: Specjaliści - doświadczenie

  1. #1
    Osadnik
    Dołączył
    04.05.2012
    Posty
    31
    Serwer
    Nowy Świat

    Specjaliści - doświadczenie

    Fajnie by było gdyby specjaliści również się rozwijali. Taki generał - kolejne bitwy to dla niego większe doświadczenie, a większe doświadczenie to i skuteczniejsze działanie, możliwość dowodzenia większym oddziałem itd.
    Odkrywca podobnie - chodzi po tym świecie, niejedno widzi, słyszy, więc i doświadczenie w poszukiwaniu różności powinno być coraz większe, a co za tym idzie - jego działania powinny być skuteczniejsze, szybsze.

  2. #2
    Początkujący Odkrywca Awatar kazuja
    Dołączył
    01.03.2012
    Posty
    157
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Fajnie by bylo jak by tak bylo :P ale pewnie nie bedzie



    DAJCIE NAM JUŻ PVP BO NUDĄ WIEJE
    REKRUTACJA DO XIII Legionu
    Wymagania: 32 poziom i aktywność

  3. #3
    Osadnik Awatar Sedzia_Dredd
    Dołączył
    26.02.2012
    Posty
    153
    Serwer
    Nowa Ziemia
    a jak dla mnie bez sensu. możliwość dowodzenia większym oddziałem jest dzięki weteranowi. gdyby tak zwiększać co raz nawet o 5-10 miejsc w armii, musiałaby powstać cała masa poradników do przygód, bo zawsze da się zaoszczędzić na tych kilku jednostkach więcej. a tak mamy obecnie 2 rodzaje poradników (plus ewentualne bloki)
    ::. .:: Emotions... There oughta be a law against them ::. .::

  4. #4
    Osadnik
    Dołączył
    04.05.2012
    Posty
    31
    Serwer
    Nowy Świat
    Masz racje. W takim razie zlikwidowac tez weterana bedzie lepiej - ograniczymy ilosc poradnikow do 1. W zasadzie w ogole zrezygnowac z armii, to nie potrzeba bedzie zadnych poradnikow. No i po co rozbudowywac budynki? W zasadzie wystarczylyby tez tylko dwa - drwal i lesnik.

  5. #5
    Odkrywca Awatar spyderek
    Dołączył
    07.02.2012
    Posty
    400
    Serwer
    Nowa Ziemia
    już weteran poważnie zmniejsza straty w niektórych przygodach, jakby dać mu ich jeszcze więcej to już w ogóle cała gra nie miała by sensu. (albo też wzmocnić wrogów by wyrównać straty, tylko w takim razie po co ta cała szopka?)

  6. #6
    Osadnik
    Dołączył
    04.05.2012
    Posty
    31
    Serwer
    Nowy Świat
    Tez sie zastanawiam. Po kiego czorta uatrakcyjniac gre umozliwiajac ciagly rozwoj, stawiajac coraz wieksze wymagania... bez sensu.

  7. #7
    Odkrywca Awatar spyderek
    Dołączył
    07.02.2012
    Posty
    400
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Chcesz większych wymagań rób trudniejsze przygody. Polecam zakazane eksperymenty

  8. #8
    Osadnik
    Dołączył
    04.05.2012
    Posty
    31
    Serwer
    Nowy Świat
    Chodzi o stagnację. W każdej grze, jednym z istotnych elementów wpływających na jej atrakcyjność jest rozwój. Zdobywanie kolejnych lvli, upgrade, rozwijanie postaci, maszyn itd. Tutaj na początku jest w miarę ok, bo dochodzą nowe budynki. A później? Po co kolejne lvle? Osiągnie się limity i na tym koniec - gra staje się nudna. Sukces wielu gier polega na braku limitów - rozwijać można się bez końca. Ale jak widać co kto lubi. Mnie settlersi w tym wydaniu szybko się znudzą i zajmę się czym innym. Jeśli komuś odpowiada taka prostota i bezustanne obsiewanie pola, to też spoko.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.