Coś z tym trzeba zrobić. System kopalni jest nie dopracowany, i co najmniej dziwny. Buduję kopalnię, wyczerpuje się w niej złoże i muszę ją zburzyć aby geolog znalazł złoże w dokładnie tym samym miejscu? Bądźmy poważni... Nie lepiej gdyby geolog mógł szukać złóż w kopalni?? Dzięki temu więcej graczy korzystało by z ulepszeń kopalni, oraz budowane byłyby częściej kopalnie złota bo na ten moment jak ruda ma 300 złota to za materiały na kopalnię dostanę poprzez handel więcej złota (i to dużo więcej) niż jakbym to złoto wykopał i na monety przerobił, a przecież taki proces to nie tylko 1500 drewna narzędzi i marmuru na kopalnie ale też węgiel i czas który na to trzeba. Trochę głupie mi się wydaje również system ze studniami i polami uprawnymi. Przydałaby się opcja lub postać do kupienia w tawernie która będzie automatycznie budowała studnie i pola gdy te się zawalą. Taka sama sytuacja jest z kamieniem / marmurem. Znajduję złożę, wykopuję i w w przypadku kamienia w 4 minuty mogę znaleźć złoże o takiej samej ilości tego samego materiału w dokładnie tym samym miejscu.... to samo rozwiązanie jak w przypadku kopalni proponuję. Przydałaby się też opcja aby złoża zaznaczyć jako nieaktywne czyli nasi kamieniarze i "marmurarze :P" nie będą z nich wydobywać surowców, lub dać geologowi możliwość szukania złóż w konkretnym obszarze. Trochę to głupie że jeśli wydobywam gdzieś ten marmur daleko w odległych obszarach wyspy to żeby tam znaleźć złoża muszę poszukać ich wszędzie indziej ...