Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Wątek: Ciekawe zmiany

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    05.03.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Słoneczny Gród

    Ciekawe zmiany

    Witajcie

    Wybaczcie "mało" ciekawy temat ale to dlatego, że nie mam dziś weny twórczej do robienia tematów
    Jeżeli taki pomysł był gdzieś na forum to przepraszam ale jestem dziś troszkę zmęczony i leniwy jak to jest w niedziele żeby szukać :P

    Co sądzicie o zjawiskach pogodowych które dają jakieś ulepszenia bądź krzyżują nam plany ? Już tłumacze o co mi chodzi
    W prawdziwym życiu mamy różne kataklizmy które przez czasami miesiące a nawet lata utrudniają życie bądź sytuacje w których aż chce się sadzić bo wszystko kwitnie :P Moim pomysłem jest zrobienie czegoś na styl "anomalii" w przyrodzie przez tydzień.

    1. Susza: Przez tydzień wody w studniach 3 krotnie wolniej się wydobywają. Zamiast 3 minut studia produkowałaby wodę w 9 minut. Gospodarstwa wolniej też ścinają plony.
    2. Czas na plony: Gospodarstwa wydobywają 2 krotnie szybciej zboże (przez tydzień)
    3. Przypływ: Zwiększa ilość ryb w ławicy (jednorazowo) lub Rybacy szybciej łowią ryby. (przez tydzień)

    To w sumie tylko 3 pomysły ale miałem ich więcej i wiedziałem jak je lepiej nazwać niż "Czas na plony" :P
    Dzięki temu gra stanie się ciekawsza Handel będzie lepiej kwitł. Bo w czasie suszy ceny wody pójdą w górę itd. Gra moim zdaniem będzie bardziej żywa. Oczywiście więcej może być takich zjawisk w przyrodzie Czas trwania i skutki pewnie trzeba byłoby dostosować do gry.

    Jak i również z gildii nie ma jak na razie większych korzyści. A co sądzicie o tym żeby zbierać jakieś składki w gildiach a potem budować jakieś budynki "gildowe" które dają jakieś bonusy bądź po prostu ulepszać gildie w celu dostania bonusów ? Nie ukrywam, że widziałem to w jednej grze na przeglądarkę i moim zdaniem ten pomysł jest bardzo fajny
    Sądzę, że to nie byłoby trudno prowadzić bo sam trochę w takich rzeczach siedzę Choć to pewnie wszystko zależy od tego jak jest zbudowana gra

    Przepraszam was za takie wypracowanie ale nie jestem wstanie opisać swoich myśli w kilku punktach :P

  2. #2
    Osadnik Awatar Mephistoo
    Dołączył
    05.03.2012
    Posty
    27
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Widzę, że kolega, to chcę jak najszybciej armagedon
    No ale przyznam trochę by to urozmaiciło tylko, że już wiesz cały system ekonomiczny do przerobienia od podstaw taka duża zmiana.

    Chyba, że logujemy się i widzimy aktualną pogode (chmurę, śnieg, słonecznie) czy tam cokolwiek i od tych warunków procentowo wrastało lub zmieszałoby się wydobycie czegokolwiek procentowo na + lub -.
    Ostatnio edytowane przez Looser ; 25.03.2012 o 15:40
    [;

  3. #3
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    05.03.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Czemu ?
    Nie ukrywam, że pomysł trochę zaciągnięty jest z "Herosów" Ale Armagedon to przesada :P Widziałem na forum jak ludzie mówią, że nudna gra bądź nudna gdy nie ma bandytów Gra byłaby mniej prostolinijna i pewnie ciekawsza

    -----------------------------------
    Hmm myślę, że skoro czas produkcji i tak jest robiony dynamicznie i zależy np od odległości od źródła i od odległości magazynu to takie coś nie byłoby trudne :P Albo skutki są losowe albo Admin sobie klika susze i cały tydzień jest susza :P I wtedy stwierdzenie, że Administrator jest jak Bóg byłoby prawdziwe :P
    Ostatnio edytowane przez Itergo ; 25.03.2012 o 15:48

  4. #4
    Osadnik Awatar Mephistoo
    Dołączył
    05.03.2012
    Posty
    27
    Serwer
    Słoneczny Gród
    No czemu że armagedon? A czemu nie niech dodadzą też armagedon zalanie wyspy i budowanie połowy od podstaw albo zmniejszenie lvl`a przez uszkodzenie po katastrofie

    To tak samo jak z szansą na drop czy drop monet w grach. Jakiś tam admin wchodzi na serwer i ustawia procentowo wydobycia materiałów lub po prostu trudność w zdobyciu jakiegoś tam obozu. Trochę komibnacje alpejskie

    Cytat Zamieszczone przez Itergo Zobacz posta
    Czemu ?
    Nie ukrywam, że pomysł trochę zaciągnięty jest z "Herosów" Ale Armagedon to przesada :P Widziałem na forum jak ludzie mówią, że nudna gra bądź nudna gdy nie ma bandytów Gra byłaby mniej prostolinijna i pewnie ciekawsza
    No troszkę nudy jest jeżeli ma się czas często logować, to jest uuuuuuuuuu
    Tylko handel i kombinowanie byle dać mniej, aby dostać więcej - i jeżeli pojawi się dzwoneczek wiadomości, to człowiek się cieszy, że ma za x materiały 3 x więcej co powinien dostać...

    Jedynie z tego radocha..... Wiem, że tak nie ładnie, ale jedynie z tego jest satysfakcja, bo aktualnie troszkę w grze jest nudno [;
    Ostatnio edytowane przez Looser ; 25.03.2012 o 15:54
    [;

  5. #5
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    05.03.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Armagedon (czyli zniszczenie budynków) lub zmniejszenie poziomu to bardzo be pomysły :P
    W moim pomyśle nie chodzi o niszczenie pracy jaką włożył gracz Tylko o utrudnienia (dla innych ułatwienia jeżeli chodzi o handel) bądź ułatwienia w postaci lepszej produkcji
    --------------
    Albo zmiany pogodowe w grze co bardziej miesza w kodzie gry Albo po prostu komunikat za każdym logowaniem, że mamy okres suszy :P
    I admin nie ustala nic procentowo tylko hmm wszystko jest ustalone a on tylko włącza daną opcje lub i nie A co sądzisz o moim pomyśle w zmianach gildii ?
    Ostatnio edytowane przez Itergo ; 25.03.2012 o 15:58

  6. #6
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Itergo Zobacz posta
    1. Susza: Przez tydzień wody w studniach 3 krotnie wolniej się wydobywają. Zamiast 3 minut studia produkowałaby wodę w 9 minut. Gospodarstwa wolniej też ścinają plony.
    2. Czas na plony: Gospodarstwa wydobywają 2 krotnie szybciej zboże (przez tydzień)
    Fajne jesli chodzi dodanie grze kolorytu, ale z praktycznego punktu widzenia bardzo upierdliwe dla graczy.

    Jesli produkcja pol sie zmniejszy, to automatycznie drastycznie spadnie produkcja chleba, a wiec i czestotliwosc walki. Gracze z tego sie nie uciesza.

    Jesli produkcja pol sie zwiekszy, to jedynym widocznym tego efektem bedzie szybkie przepelnienie magazynu i marnowanie dalszej nadwyzkowej produkcji, bo tempo przetwarzania pozostanie bez zmian (nikt nie bedzie budowal extra 20 budynkow zeby przez tydzien nacieszyc sie wieksza produkcja).
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  7. #7
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    05.03.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez sparkz Zobacz posta
    Fajne jesli chodzi dodanie grze kolorytu, ale z praktycznego punktu widzenia bardzo upierdliwe dla graczy.

    Jesli produkcja pol sie zmniejszy, to automatycznie drastycznie spadnie produkcja chleba, a wiec i czestotliwosc walki. Gracze z tego sie nie uciesza.

    Jesli produkcja pol sie zwiekszy, to jedynym widocznym tego efektem bedzie szybkie przepelnienie magazynu i marnowanie dalszej nadwyzkowej produkcji, bo tempo przetwarzania pozostanie bez zmian (nikt nie bedzie budowal extra 20 budynkow zeby przez tydzien nacieszyc sie wieksza produkcja).
    Jakiś spadek pewnie będzie i nie ucieszy to graczy ale przestanie się chłodno kalkulować "Na dzień mam tyle chleba no wiec mogę to i to". A zacznie się myślenie "Dziś jest środa, mogę tyle i tyle wydać tego zboża ale w sobotę i niedziele muszę odkładać bo może przyjść susza".
    Bo w moim pomyślę zakładam, że te "anomalie" zaczynają się tylko w poniedziałki i trwają tydzień.
    Nie ma co ukrywać, że ceny na handlu są bardzo śmieszne. I każdy liczy na jakiegoś naiwniaka który kupi po złej cenie. A tak to albo rozwijasz się dalej i coś kupisz albo musisz poczekać tydzień aż przyjdą lepsze czasy.

    Tak to prawda, że extra produkowanie może pójść na straty ale to znowu będzie myślenie o rozbudowę magazynu chociaż o jeden żeby mieć margines błędu i nie mieć strat gdy magazyn będzie pełny.
    Mimo wszystko ta gra nie jest szybką grą. Jak na razie nie trzeba dużego wysiłku żeby iść do przodu a tak to będzie trzeba pomyśleć i się rozwijać w odpowiedni sposób Sam mam teraz za mało gospodarstw bo obliczyłem sobie, że na styk mi starczą gdy mam kanapki. A tak byłby zonk i tydzień byłbym prawie bez chleba i NAPITKU :P

  8. #8
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    14.03.2012
    Posty
    11
    Serwer
    Czarci Gaj
    Powinny być jeszcze pory dnia dzień noc tego mi najbardziej brakuje ...

  9. #9
    Osadnik
    Dołączył
    03.03.2012
    Posty
    18
    Serwer
    Słoneczny Gród
    smiech na sali te pomysły . jak na razie to maja problemy z wgraniem update, ktory juz cos tam daje na niemieckich serverach, a wy tu piszecie o całkiem nowych skryptqach do napisania. Nie oszukujmy się, gra jest nastawiona gównie na zarobek poprzez donate. Nic innego nie pozostaje jak czekanie na informacje kiedy gra ruszy z miejsca i zrobi sie grą mmo a nie single player, gdzie walka z innym graczem jest na porządku dziennym( tylko kiedy hmm rok może 2 jak dobrze pójdzie )

  10. #10
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    07.02.2012
    Posty
    21
    Serwer
    Nowy Świat
    To akurat prawda... gra nastawiona jest na tylko zarobek, nie na rozwój i dobro graczy.

    Skoro podczas konserwacji kilkugodzinnej potrafią wprowadzić tłumaczenie kilku zdań to pvp będzie w przyszłym roku. A można by naprawdę tą grę dużo bardziej urozmaicić. Robi się strasznie nudno.

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.