Jeżeli ten temat był już wcześniej poruszany na forum to przepraszam za spam . No , ale do rzeczy mam kilka pomysłów na nowych specjalistów ( wydaje mi się , że urozmaicili by rozgrywkę ) , a konkretniej :
- Medyk - podczas walki mógłby redukować zadawane obrażenia lub co turę mógłby ożywiać zabite jednostki ,
- Inżynier - specjalista od przyspieszania budowy budynków ,
- Strateg - oceniał by nasze szanse na zwycięstwo w walce ,
- Zwiadowca - specjalista szczególnie ważny dla osób zainteresowanych pvp , sprawdzał by ilość wrogich jednostek oraz ilość zapasów w magazynie
- Kapłan ( bądź Szaman czy Truciciel ) - zmniejszał by zadawane obrażenia przez wrogie jednostki lub podtruwał by je co turę ( zabierając jakąś ilość jednostek )
- Dyplomata - osoba , która dzięki swoim zdolnością dyplomatycznym mogła by przyciągnąć jednostki wrogie na naszą stronę - oczywiście za odpowiednią perswazje , tyczy się to jednostek sterowanych przez komputer )
- Kapitan - dzięki niemu będziemy mogli podróżować pomiędzy wyspami ( pvp itd. )
- Bohater - jednostka , która będzie miała osobne sloty na przedmioty , będziemy mogli ją levelować oraz będzie dawała różne pozytywne staty naszym jednostką ,
A wy co sądzicie o moim pomyśle ? Macie może jakieś pomysły odnośnie nowych specjalistów ?